Konuma vardığımda beni iki katlı bir ev karşılamıştı. Yanlış bilmiyorsam yalnız yaşıyordu ve yalnız yaşayan birine göre büyük bir evdi.
Şans eseri karşılaştığımız girişte selamştıktan sonra geçtik evine.
Üstünde çizgili uzun kollu tişört, altında krem rengi pantolonuyla eşlik etti bana. Kalbimin heyecanla atmasına engel olamıyordum, bu onu günlük kıyafetleriyle ilk görüşümdü.
Yüzümde oluşan gülümsemenin farkında olmayarak davet ettiği balkonuna geçtim. Sandalyeye otururken çağırdığı bayandan içecek bir şeyler istedi. Hizmetçi kadın...
Tek yaşayan bekar bir adamın evinde hizmetçi bir kadın olması... Bu beni gerçekten kıskandırmıştı.
İçecekler gelene kadar manzaranın keyfini sürmeye çalışsam da bu saçma sapan düşünceler parazit gibi beynimi kemiriyordu resmen. Onun böyle biri olmadığını bilmeme rağmen kafamın içinde oynatılan erotik film çıkmıyordu aklımdan bir türlü.
Manzaraya dönük olan gözlerimi bir kaç saniyeliğine çevirdim ona, içeriye doğru bakıyordu. Moralimin daha da diplere doğru indiğini hissettim. Derin bir nefesin ardından ona doğru döndüm, gülümseyerek bakıyordum her zamanki gibi. Kalbimdeki hüzün, kıskançlık ve yıllardır karşılığını bulamamış aşkımı yok sayarak sadece gülümsüyordum.
25-30 yaşlarındaki hizmetçinin elindeki tepside bulunan sıcak bitki çaylarını alırken hizmetlinin eğilerek bugünkü işinin bittiğini söylediğine kulak misafiri oldum. Sanki haberim olmamalıymış gibi fısır fısır konuşuyorlardı.
Yavaça kırptığı gözleriyle onayladı sözlerini, kadının verdiği son selamdan sonra ikimiz kalmıştık yalnızca. Kısa bir sessizliğin ardından konuya girmeye karar vererek konuştum Öncelikle çay için teşekkürler... Buraya sizinle konuşmaya gelmemin sebebi anlaştığımız para miktarında bazı sorunların çıkması. Tek kaşı biraz havada bir şekilde söylediklerimi ciddi bir şekilde dinlemeye devam ediyordu.
-Size sunduğumuz miktarın şirketimizi zora soktuğunu fark ettim dün. Bunun daha erken kontrol edilmesi gerektiğinin farkındayım, bunun için en içten özürlerimi sunuyorum size.-Çözüm olarak da verdiğiniz kimonoların parasını çıkartacaksınız, değil mi?
-Evet, düşününce bu şekil-... Bir dakika, kimono parasının düşmediğimizi nerden biliyorsunuz?
Gülümseyerek kafasını eline yasladı, gözleri tekrar manzaradaydı. Daha ilk günden bize sunduğunuz teklifte bir gariplik olduğunu fark etmiştim zaten. Ardından küçük bir hesaplamayla kesmeniz gereken kimono parasını bize verdiğinizi fark ettim. Gözleri gözlerimdeydi bu sefer ve bakışlarında tuhaflık vardı.
Bay Lan sizi zor duruma sokmak gibi bir niyetim asla olmadı, olmazda. Fakat merak etmeden de duramıyorum, neden kesmeniz gereken miktarı kesmediniz? Sonuçta durumumuz kötü olsa da tamamen dibe çökmüş durumda değiliz. Bu sorunun cevabını ona söyleyemezdim, henüz zamanı değildi. Vereceği tepkiyle bizimle ortaklığını bile kesebilirdi ve bu benim istediğim son şeydi.
-Kesmek istemedim, içten gelen bir iyi niyet diyebiliriz buna.
-Hımmm...
Sondaki hımlama uzun süren sessizliğin başlangıcı olmuştu. Karşımda, kollarını bağlamış manzaraya bakan Jiang Cheng vardı fakat sanki trip atıyormuş gibiydi. Önceki halinden daha düşük bir modu vardı. 'Acaba beklediği bir cevap mı vardı?' diye düşünmeden edemedim.
Düşüncelerime o kadar yoğunlaşmıştım ki, dikkat çekecek kadar bakmıştım ona.
Ben söylediğim cümleleri yoklarken aniden gelen bir 'hey' kelimesi şaşırtmıştı beni. Derince bir iç çekti. Lan Xichen, çevremde seni tanıyan herkesin sende bir farklılık sezdiğini duyuyorum son zamanlarda. Bunun bizim şirketle bir ilgisi var mı?
O kadar belli mi ediyordum ki? Aşkım için attığım hiçbir adımı saklama gereği duymamıştım gerçi, fakat herkesin dikkatini çekeceğini de düşünmemiştim.
Gözlerindeki cevabı öğrenme arzusu o kadar yüksekti ki ona duygularımın yarısını emanet etme gereği hissettim. Zaten söylemedikçe daha çok baskı uygulayacaktı üstümde.
Aslında... Kafamı eğdim, yüzüne bakarken bu duygularımı dışarı savurmak utan vericiydi. 'Aslında...' ne? Derin bir nefes aldım ve gözlerinin içine baktım.
Aşık oldum...
Prim time!
İnstagram ve tiktok hesabım olduğunu biliyor muydunuz? Bilmiyorsanız da artık biliyorsunuz 🐥
Hesaplarımı biyografimde bulabilirsiniz. Eğer bir sorun çıkarsa adım her zaman aynıdır.
Wei_Wanxia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mo Dao Zu Shi - Modern Life
FanfictionSabahtan beri aklımda olan O'ydu. Süt beyazı teni, kömürle boyanmış saçları, baktıkça etkisi altına alan o inanılmaz bal köpüğü gözleri ve porselen bakışlı suratı... Aylardır rüyalarımda peşimi bırakmayan bu genç adam neden rüyalarımda cirit atıyord...