SON

81 10 8
                                    

Hayallerin bir olduğu, kayan yıldızdan dilenilen 10 yıllık dileğin gerçek olduğu bu gecede belkide dünyadaki en mutlu iki kişisi olarak uyumuşlardı. Temizlenmeyi düşünmek için fazla yorgun ve sabırsızlardı. Aralarındaki heyecan gidip, gerçekliğe dönmeden birbirlerine sarılmak ve sadece bedenlerini değil zihinlerini de bir yapmak istemişler, aynı rüyada olduklarını hayal ederek gözlerini kapatmışlardı.
Sabahın erken saatleri bu toy çift için yeni bir hayattı. Resmi olarak olmasa da ruhları ve bedenleri çoktan evlenmiş gibiydi. Havadaki bu ortam ise sert görünüşüle tanınan bu üzüm kokulu adamı kırmızıya çevirebilmişti.

Şirket sahibi, genç ve yakışıklı olan; kızların elde etmek için çabaladığı ama hiç kimsenin bir kaç dialogdan ileriye gidemedi bu gün batımı gözlerine sahip adam tam da yanında, çıplak bir şekilde rahatça uyuyordu. Yüzündeki belirgin gülümseme, yeni uyanmış bu üzüm için bir kapan niteliğindeydi. Öpmek için inatla kendini geri tutuyordu.
En sonunda bir hışımla ayağa kalktı. Ama bacaklarının arasından aşağı doğru süzülen bu sıcak sıvıyı hissettiğinde bir an ne yapacağını bilemedi. Başta ne olduğunu bile idrak edememişti. Köşeli jetonu sonunda düştüğünde kendini banyodaki küvetin için attı. Suyu açtı ve çömeldi, karnında bir ağrı vardı. Sebebi ise şu an dışarı çıkmaya çalışıyordu.
Kendini parmaklamak yapacağı son şeydi sözde ama ne yaparsa yapsın karın ağrısı yaratan menileri bir türlü çıkartamamıştı.
İsteksiz bir ifadeyle, en son yapacağı şeyi yapmaya başlamış ve işe yaramıştı. Ama derinlere gidemeyen parmakları yüzünden hala içi doluydu.

Bu azdırıcı görseli sunmaya devam ederken gıcırdamayan banyo kapısı açılmış ve tam da perdenin arkasında uzun bir silüet duruyordu.
Wanyin'in bunu, parmalarını hareket ettirmeyi durdurup gözlerini açtığında fark etmişti.
....hasiktir....
Bundan sonra olan şeyleri açıklamama gerek olduğunu düşünmüyorum. Ama dozunu merak edenler için, Wanyin'in ikizlere hatta üçüzlere hamile kalmasının ihtimali çok yüksekti.

★★★★★★

İşler birlikte yaşamaya başlama kararı almış alkol direnci üst düzey olan ve alkolün a'sını bilmeyen bu iki adam için gayet iyi gidiyordu.

Kardeşinin evindeki çöp çatanlığını yaptıktan sonra Wei Ying, evde de sevdiği adamdan yüksek dozda kullanmış ve bağımlılık ihtiyacını geçici süre doldurmuştu.
İki kardeş barıştıktan ve sevgili yaptıktan sonra daha yakınlardı. Bu durumunda etkisiyle Wei Ying, tekrar kardeşim dediği bu adama her şeyi anlatıyordu. Tam anlamıyla her şeyi. Özellikle de cinsel yaşam en sık açtığı başlıklardan biriydi. Bu konuşmanın en açık anlarında ise Wanyin, abisinin ağzını kapatarak domates bir suratla bağırıp çağırıyordu. Kızarması normaldi, çünkü abisinin ağzından çıkan bir kaç kelimeden anladığı şeylerle birlikte aslında kendisi ve sevdiği adam daha fantazik şeyler yapıyordu. Bu istekleri ise elbette o masum suratlı Xichen istiyordu.

Bunun dışında Wei Ying'in hayatı gayet iyiydi. Sevdiği adamla birlikte yaşıyordu ve aktif sex hayatları vardı.
Hala Gusu'da çalışsa da bazen kardeşinin şirketine de uğruyor ve onu 'sözde' rahatsız ediyordu. Aslında gizlice yardım ediyordu ama Wanyin bunun farkında mıydı bilinmez.
★★★★★

Oyunculuk hayalleri olan ve babası tarafından sponsorlanan genç Jin ise, küçük yalanlarla ailesini ikna ederek, Gusu'nun evlatlık aldığı çocuklardan olan Sizhui ile kalmıştı.
Küçük Jin Ling, ne kadar yalanlarla birlikte ailesini ikna ettiğini düşünse de annesi sandığından çok daha zekiydi. Babasının ikna olması da annesi sayesindeydi. Yoksa asla yeni reşit olmuş tek evlatlarının başka biri ile yaşamasına izin vermezlerdi.

Jin Ling'in ilk projesinden sonra gelen teklifler çok saçma ve tuhaf rollerdi. Genelde onu daha sonra kadın gibi giyinen rollere vermek istiyorlardı.
Jin Ling en sonunda birini kabul edeceğini söylediğinde ise ev arkadaşı buna şiddetle karşı çıktı.
Sebebini başta anlamasa da Sizhui en sonunda bunun kıskançlıktan olduğunu söylerek sarı civcivin kendisiyle dalga geçmesini sağladı.
Elbette Jin Ling'in bu hareketleri ona pahalıya patlamıştı.

Sizhui'nin hediye olarak aldığı kadın kıyafetlerini zorla giymiş ve ikisi uzun bir yatak sefası sürmüştü, yine.

Soy ismi Lan olanların genelinde bir azgınlık olduğu bariz belliydi. Ama sakin ve güler yüzlü olmaları için aldıkları eğitimler sayesinde saf bir melek görünüşe sahiptiler.

Eh artık bundan sonra yaşanacak olaylar için sizi hayal gücünüzle başbaşa bırakıyorum sevgili okurlar.

Onların aşklarına, tutkularına, hüzünlerine ve kızgınlıklarına birlikte tanık olduk. Bu yolda eşlik eden her birinize ben ve muhteşem çiftlerimiz teşekkür ederiz.

Onlara sormak istediğiniz sorular olursa yazmayı unutmayın. Kim bilir belki bizzat onlardan cevap alırsınız.

                                SON

Mo Dao Zu Shi - Modern LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin