7

17.4K 1.2K 1.9K
                                    

"Efendim, Felix uyuyor."

"Saat 9 buçuk olmuş. Okuluna gitmesi gerek."

Dedikten sonra ceketini koltuğa atmış, ve merdivenlere doğru adımlamıştı. Koruma ise merdivenlere yöneldiğini görüp, rahatlamış ve dışarı çıkmıştı. Korumalar bile Hyunjin'in yanında çok kasılıyordu. Her şey'de bağırıyordu korumalara.

Hyunjin, odanın kapısını açıp Felix'i süzdü. Karnını yorganla bağlamış ve sıkıyordu. Sessizce içeri girip arkasından kapıyı kapatmıştı. Felix ise karnını bağlayarak gözlerini sıkıca kapatmıştı.

"Karnın mı ağrıyor?"

"Hm?"

Felix, Hyunjin'in sesini duyduğunda gözlerini açmış ve ona bakmıştı göz ucundan.

"Karnın mı ağrıyor diyorum. Karnını yorganla bağlamışsın."

"Bilmiyorum. İçim de vantilatör varmış gibi hissediyorum."

Dediğinde, Hyunjin tek kaşını kaldırmıştı.

"Bir bakayim şuna."

"Bakmana gerek yok. Kendim kendi çareme bakarım."

"Felix zorlama, karnının acısından kıvrandığını biliyorum."

"İstemiyorum dedim!"

Hyunjin onu dinlememiş, ve ellerini cebinden çıkarıp yatağına doğru adımlamaya başlamıştı. Felix inatçıydı. Hatta baya inatçıydı ki, ne olursa olsun bu huyundan vazgeçmezdi.

"En son ne yedin?"

"Akşam Younghoon gitmeden önce bana çikolata vermişti."

"Onun çikolatalarının çoğusunun tarihi geçmiştir. Ayrıca, ona sadece adıyla seslenme. Bu hoşuna gitmez."

Hyunjin, yüzüne doğru eğilip saçlarını karıştırmış ve Felix'in karnına doladığı yorganı çıkarmaya başlamıştı.

"Ne diye sesleneceğim, başka bir isimle mi sesleneyim?!"

"Younghoon abi diye seslenmen gerek o 27 yaşında."

"O zaman sana da abi demem gerekiyor, çünkü sen de 20 yaşındasın."

Derken alay eder gibi bir bakış atıp göz devirmişti. Hyunjin dediğine gülümsemiş ve cevap vermişti.

"Zaten arkadaşların öyle biliyor. Sen de istersen yalnız olduğumuzda'da Hyung diyebilirsin."

(Not: Korece de abi Hyung olarak çevirildiği için Gay ilişkilerinde ukelerin semelere hyung demesi semelerin hoşuna giden gibi bir şeydir)

"Ben küfür ederek seslenmeyi tercih ederim."

Hyunjin kısa bir kahkaha atıp gülümsemesini durdurmuştu. Yorganı çıkardığı gibi yatağın bir kenarına atmıştı. Felix yorgan çıktıktan sonra, elini yine de karnına koymuş sıkıyordu.

"İlaç vereceğim. Yarın sabah'da ilaç içeceksin."

"Ya beni zehirlemeye çalışıyorsan? Nereden bileyim?"

"İlaç vermesem de zehirleneceksin. Tarihi geçmiş bir şeyi yemek sağlıklı değildir. Bırak vereyim şunu."

Felix kaşlarını çatıp gözlerini kapatmıştı. Hyunjin ise, telefonunu çıkarıp korumadan ilaci getirmesini istemişti. Hyunjin ona asla kıyamazdı. Ama Felix onun tarafından kaçırıldığı için kendisine her an zarar verecek sanıyordu. Evet Hyunjin bunu diyordu, ama küçük bir yalandı.

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin