Duyduğu adım seslerine aldırış etmeyerek kapanan göz kapaklarına hakim olmaya çalışıyordu. Uyumamalıydı. Uyanık kalmalıydı. Açılan kapı sesiyle kafasını kıpırdatıp uzandığı yatakta ayaklarını kendine çekmişti.
"Görüyorum kendi evin gibi kalmaya başlamışsın."
"Siktir git, piç.."
Bağırarak demeye çalışsa bile çok yorgun olduğu için sadece mırıldanmıştı.
"Hazır mısın?"
Adam ışığı yakarak Felix'e dönmüş Felix ise yüzüne vuran ışıkla gözlerini buruşturmuştu.
"Seni.. orospu.. çocuğu.."
Felix mırıldanmaya devam ederken hiçbir enerjisi olmadığını ve buna karşı koyamayacağını anlamıştı. Bu yüzden biraz kıpırdanmaya çalışmış ama hiçbir işe yaramamıştı.
"Çıkar üstündekileri."
"Çıkarmayacağım piç herif.."
Adam oflayıp ona doğru adımlamış ve tam önünde durup yüzüne eğilerek Felix'in gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı. Felix hızla karşı koymaya çalışarak ellerini gömleğinden itmişti. Adam kaşlarını çatıp geri çekilmiş ve kendi gömleğinin düğmelerini yavaş yavaş açmaya başlamıştı. Sonuna kadar açtıktan sonra hiç çıkarmadan Felix'in yüzüne eğilip dudaklarını dudaklarına getirmişti. Ama Felix yüzünü diğer tarafa çevirerek uzaklaştırmıştı dudaklarını ondan.
Adam daha fazla yüzünü yakınlaştırmaya başladığında kapanan hızlı kapı sesiyle irkilmiş ve duraksayarak arkasını dönüp ne olduğuna bakmaya çalışmıştı. Ama tam döneceği an yakasına yapışan el ile sadece susabilmişti.
"Benim olana sen ne oluyorsun da dokunursun ulan?!"
Yüzüne gelen sert darbeyle adam sadece şaşırmış ve düşmüştü.
"Efendim, siz gelin bizimle."
"Hyung?.."
Koruma Felix'in kolundan tutarak kaldırmaya çalıştığında, Felix gözlerini zar zor açarak karşısında bir başka bedene yumruk atan Hyunjin'i görür görmez gülümsemeye çalışmıştı.
"Hyunjinde mi geldi.."
"Polisler de burada, merak etmeyin hadi kalkın."
Hyunjin geri çekilip Felix'e baktığında adam burnundan gelen kanı baş parmağıyla silmişti.
"İyi misin? Sana dokundu mu?"
"I-ı."
Kafasını iki tarafa sallayarak dediğinde, Hyunjin derin bir nefes alıp rahatlamıştı. Belinden tutarak kucağına alıp korumalara kaşlarıyla adaml halletlemelerini işaret etmiş ve içeri giren polislere aldırış etmeden odadan ayrılmıştı. Felix ellerini onun boynuna sararken gözlerini rahatlıkla kapatmış ve burnuna gelen kokuyu içine çekerek rahatlamıştı.
"Merak etme, şuan benimlesin. Sana kimse zarar veremez. Evimize dönelim mi?"
Kafasını evet anlamında sallayıp daha fazla sokulmuş, Hyunjin ise belini okşamıştı.
--
"Oğlum bana haber verseydin!!"
"O anda sana neden haber verecektim Younghoon? Felix'i yolda görüp takip eden Kwangsuydu, sen değildin."
Younghoon ona bakarak yüzünü ekşitmiş ve göz devirerek yatakta uzanan bedene çevirmişti kafasını.
"En azından Felix iyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔
أدب الهواة-Pyrrhic : Bedeli ağır- ❥ ⚠️⚠️⚠️ °yetişkin içerik °düz yazı °daddykink °tamamlanmış hikaye