29

11.7K 786 4K
                                    

"Dünkü toplantıyı önemli bir iş yüzünden kestiğim için üzgünüm, ama şimdi devam edeceğiz."

"Sorun değil Hyunjin bey."

Hyunjin ona cevap veren kıza gülümseyip dosyayı eline almış ve sayfalarını çevirip masaya fırlatmıştı.

"Dosyanın gördüğünüz gibi 5.sayfası yırtık."

Dosya masaya düştüğü gibi çalışanlar dosyaya hayretle bakmaya başlamıştı. Bu sırada Hyunjin'de, masanın yanından ayrılarak tahtanın önüne gelmişti.

"5. Sayfa da önemli bilgi odasının şifreleri vardı. Bunu yapabilecek tek kişinin kim olduğunu biliyoruz. Ama hiçbiriniz bilmiyormuş gibi davranmalısınız, tuzağımıza düşmesi lazım."

"Ama ya eski ortak yapmadıysa, ya şans eseri yırtıldıysa?"

Hyunjin elektrikli tahtaya yaslanıp gülmüştü kısa bir şekilde.

"Şans eseri yırtılacak sayfa, önemli bilgi odasının şifre sayfası olabilir mi? Neden diğer dosyaların sayfaları değilde, bu sence?"

Kız haklı bulduğunda diğer çalışanlarda birbirlerine bakarak onaylamıştılar.

"Şimdi, dosyanın tamamını-"

"Off!!"

Sözünü kesen oflama sesiyle herkes koltukta oturan küçük çocuğa döndürmüştü bakışlarını. Felix sürekli oturduğu yerin yastıklarını düzelterek oflayıp duruyordu.

"Sessiz ol Felix."

Felix duyduğu kalın sesle kafasını kaldırıp etrafa göz gezdirmişti. Oda da'ki herkes Felix'e bakıyordu.

"Aaa!! şey.. üzgünüm."

Çalışanlara doğru eğilip özür dilemiş ve geri yerine oturmuştu. Hyunjinde kafasını iki tarafa sallayarak elektrikli tahtaya geri dönmüştü.

"Gördüğünüz üzere sayfa bu. Tüm dosyaların elektronik-"

"Pff.."

Yine aynı sessizlik oluştuğunda, Felix ölüm sessizliğini fark edip kafasını kaldırmıştı. Hyunjin ise derin nefes alarak dudaklarını birbirine bastırmıştı.

"Ne oldu Felix?.."

Bıkkınca dediği gibi Felix yastığı yerine koyarak ayağa kalkmıştı.

"Koltuk çok rahatsız. Hareket etmediğim halde kıçımı acıtıyor."

Eliyle koltuğu gösterdiğinde, oda kıkırdama sesleri ile dolmuştu. Çalışanlar Felix'in dediği şeye gülüyordu.

"Başta ki koltuğa otur."

"Oturdum oraya. Orada da dengemi sağlayamıyorum, koltuk sallanıyor."

Dudaklarını büzmüş gibi bir yüz ifadesiyle Hyunjin'e bakmaya başlamıştı.

"Bize iki dakika müsaade edin."

Hyunjin elektrikli tahtanın yanından çekilip Felix'in küçük patilerini kavramış ve çekiştirerek toplantı odasından çıkarmıştı.

"Toplantıyı bölüyorsun Felix. Sana sessiz olmanı söyledim."

"Benim suçum yok ki!! Koltuklar çok rahatsız!"

"Younghoon abinin ofisine git."

Ellerini ceplerine sokup gözleriyle hemen yanda ki kapıyı göstermişti.

"Younghoon abinin misafiri var."

"O zaman neden uslu bir şekilde beklemiyorsun?"

İç çektiğinde Felix elleriyle oynamaya başlamıştı.

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin