8

16.1K 1.2K 1.3K
                                    

"Cidden çok soru soruyordu."

"Arkadaşlarıma kötü laf ettirmem."

Felix oyuna kendini kaptırmış bir şekilde, gözünü oyundan çekmeden söylemişti. Hyunjin ise küçük bir kahkaha atmıştı.

"Arkadaşların çok konuşkan, sadece kötü yanları bu."

"Benim arkadaşlarımın kötü yanları yok."

Hyunjin oyundan gözünü ayırmayan Felix'e gülümsemiş ve yüzüne yakınlaşıp burnunu öpmüştü.

"Sen de çok konuşkan olduğun için biraz sessiz durup ne kadar konuşkan olduklarını dinlemiyorsun."

"Sensin konuşkan! Ben konuşkan değilim! Hem, sen de çok sessizsin."

Derken telefonu kapatıp masaya koymuştu. Hyunjin ise dudağını yalayıp Felix'in minik elini avucunun içine almıştı.

"Tamam bir şey demedim. Yarın Younghoon'lara gideceğim. Sen de gelmek ister misin?"

"Ne yapacağım ben orada? Siz kod konuşurken ağzınızı mı izleyeceğim?"

"İyi sen, bilirsin."

Dedikten sonra Hyunjin okuduğu kitaba geri dönmüştü.

--

"Gelmek istemediğinden emin misin? Sonra evde sıkılıyorum diyorsun."

"İstemiyorum. Hep kod konuşuyorsunuz."

Hyunjin kafasını sallayıp ceketini giyinmeye başlamıştı. Felix ise ona bakıyordu. Evde sıkılıyordu, doğru ama orada ne yapacaktı diye düşündü. Haklı değildi. Orada yapabileceği bir çok şey vardı.

"Gidiyorum, sen bilirsin."

"Git."

Hyunjin kapıya döndüğünde koruma kapıyı açmıştı, açtığı gibi Hyunjin çıkmış ve koruma geri kapatmıştı kapıyı. Yediği yemeğin tabağını önünden çekmişti bıkkınca. Yapabilecek ne vardı burada? Sosyal medya kullanmasına izin yoktu, başka odalara girmeye izin yoktu, dışarı çıkmaya izin yoktu. Sadece telefon oyunu oynayabilir, ve ya televizyon izleyebilirdi. Hyunjin onu çocuk durumuna koymuştu resmen.

Tabii eski yaşamından iyiydi, ama burada yapacak bir şeyi yoktu. Ödevleri desen okula gitmemişti. Yapacak hiçbir şey yoktu.

Korumaya arama geldiği gibi koruma cebinden telefonunu çıkarmış ve cevaplamıştı.

"Efendim, Hyunjin bey?"

"Hyunjin mi?"

Felix, sandalyeden kalkarak korumanın yanına gelmiş ve Hyunjin'in ne diyeceğini dinlemeye başlamıştı.

"Felix'i Younghoon'un evine getirin. Yaramazlık yapmak için gelmek istememiş olabilir."

"Peki, efendim."

"Ne diyor?"

Koruma telefonu kapatır kapatmaz Felix soru sormaya başlamıştı. Koruma telefonu cebine sokup Felix'e dönmüştü.

"Efendim, gidiyoruz."

"Nereye?"

Koruma bir şey söylememiş, ve Felix'in kolundan tutup diğer eli ile kapıyı açmıştı.

--

"Ya benim burada ne işim var! Gitmek istemiyorum demiştim!!"

"Gözümün önünde dur diye getirdim."

"İstemiyorum ben!"

Yerinde çırpınırken, Younghoon elinde ki cipslerle kolalarla gelmişti. Herkes için getirmişti, ama Hyunjin sevmiyordu ki?

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin