"Hyunjin mi? Balkonda sigara içiyor efendim."
"O zehiri içme demiştim. Felix dese içmez ama bak."
"Haklısınız efendim."
Koruma Younghoon'un peşinden gelirken, Younghoon aniden kapının önünde durup korumaya burda bekle işareti yapmıştı. Koruma kafa sallayıp geri çekilmiş, Younghoon ise kapıyı açarak içeri girmişti.
"Felix? Sen neden buradasın?"
"Hyunjin şirkete gelmemi istemişti."
Younghoon Felix'e gülümsemiş ve balkonun kapısını açarak yavaşça dışarı göz gezdirmişti.
"Milyon kere söyledim şu zehiri içme diye. Kang Yu bey geldiğinde ne yapacaksın? Sigara kokusunu adı gibi biliyor adam. "
"Çık dışarı Younghoon."
Hyunjin Younghoon'a baktıktan sonra sigarasını ağzına geri götürmüştü.
"Saçmalama at o zehiri'de, Felix'le ilgilen."
"Ne olmuş Felix'e? İçeri de değil mi?"
Hyunjin merakla kafasını çevirdiğinde Younghoon gülmüştü.
"Çocuğu ne diye şirkete getirdin? Yok yani getirmişsin, bir de üstüne burada sigara içiyorsun."
"Biz onu az önce hall ettik."
Hyunjin sırıtarak dediğinde Younghoon yanlış anlayarak kaşlarını kaldırmıştı.
"Onu derken?"
"Sen de iyice safsın, Younghoon."
"Off, çocukla daha yeni barıştın ne diye hemen yine çocuğu elliyorsun?!"
Younghoon elini yüzüne vurmuş ve cam kapı'dan Felix'i kontrol etmişti. Felix onları duymuyordu, odayı geziyordu sadece.
"Kendisi istedi."
"Ne? İnanmam öyle şey olduğuna."
"İyi, git kendin sor."
Younghoon arkasını çevirip yine Felix'e baktığında göz göze gelmiştiler. Younghoon bir Hyunjin'e birde Felix'e bakıp gözlerini büyütmüştü.
"Seninde işine geldi tabi."
"Kapat çeneni."
"Söz'de ettirmez cinsel isteklerine."
Hyunjin kafasını sinirli şekilde ona çevirdiğinde Younghoon kafasını iki tarafa sallamıştı.
"Her neyse. Kang Yu bey geldiğinde Felix'i odadan gönderirsin."
"Öyle bir fikrim yok."
Younghoon duraksamış ve alayla gülmüştü.
"Ne demek öyle bir fikrim yok?"
"Felix'i Kang Yu beyle tanıştıracağım."
"Hah. Sen ve şu salak saçma şakaların."
Younghoon kahkaha atmış ve yüzünü Hyunjin'e çevirmişti. Hyunjin'in suratı ciddiydi. Gülmüyordu.
"Sen ciddi misin? İlk defa benden başka birini Kang Yu bey ile tanıştırıyorsun."
Younghoon haklıydı. Hiç kimseyi asla Kang Yu beyle tanıştırmamıştı. Tanıştırdığı tek arkadaşı Younghoon'du. Başka da biri yoktu. Cidden değer verdiği kişileri tanıştırırdı yakınlarıyla. Kang Yu bey ise ailesinden daha yakın biriydi. Sadece fazla içki içen birisiydi. Başka kötü tarafı yoktu adamın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔
Fanfiction-Pyrrhic : Bedeli ağır- ❥ ⚠️⚠️⚠️ °yetişkin içerik °düz yazı °daddykink °tamamlanmış hikaye