37

8.7K 714 1.8K
                                    

"İyice vurdunuz mu?"

"Evet. Ama öldürmememizi söylediniz diye daha fazla vurmadık."

Beden, sandalyeye bağlı olan Felix'e bakarak gülümsediğinde Felix kafasını iki tarafa ağır ağır sallayarak gözlerini açmıştı.

"Hah, uyandı."

Felix hafif nefesler alarak yorgun gözlerini etrafta gezdirmişti. Depo katındaydı. Penceresiz, kirli, ve oksijensiz bir oda'da. Dövüldüğünde eski bir binadaydı. Ama dövülerek bayıldığı için onu buraya getirmiştiler.

Felix hepsini yeniden hatırladığında yutkunarak kafasını kaldırıp onlara bakmaya çalışmıştı. Ama yüzü acıdığı için biraz kaldırabilmişti, kafasını.

"Ne istiyorsunuz benden?"

Kısık sesle söylese bile adam duymuş ve gülümsemesi artmıştı. Felix onunla uğraşacağını tahmin etmişti. Ama bu kadar ileriye gideceklerini tahmin etmemişti.

"Senden mi istediğimi sanıyorsun? Ahahah, komiksin delikanlı."

"O zaman neden buradayım?.."

Gözlerini kısarak yutkunmuştu. Deponun içinde küçük bir lamba vardı. Odayı o aydınlatıyordu. Ama çok fazla aydınlatamadığı için, Felix yüzlerini tam göremiyordu adamların. Belki'de bilerek yapmışlardı.

"Senden bir şey istemiyorum. Ve bence kimden istediğimi de bal gibi biliyorsun."

"Hyunjin mi?"

"Haha, tam üstüne bastın."

Felix hareketlenip ayağa kalkmaya çalıştığında, onu engelleyen ipleri fark ederek gözlerini ayaklarına indirmişti. Ayakları, elleri, sandalyeye iple bağlıydı.

"Ben de onun sevgilisi olduğum için mi kaçırıldım??"

Adam ağır ağır kafa sallarken şaşkın bir yüzle üzerine doğru adımlamaya başlamıştı.

"Sevgili olduğunuzu bilmiyordum. Demek eşcinselsin?"

Felix kafa sallayıp, acıyan koluyla yüzünü buruşturmuştu.

"Bu güzel oldu."

"Ne?"

Küçük beden şuan hiçbir şey anlamıyordu. Neden burada olduğu, neyden bahsettikleri. Ama bildiği tek şey, bu adamla Hyunjinin arasında kötü şeyler yaşandığıydı.

"Daha başka bir acı çekmek ister misin? Hem kayda alıp, sevgiline'de yollarız."

Adam gülümsemeye devam ederken Felix'in yüzüne doğru eğilmişti. Felix ise ne demek istediğini çözmeye çalışıyordu.

"Başka bir acı mı?"

"Zevk veren bir acı. Ah tabi, bunu benimle yapman pek hoşuna gitmeyecek."

Küçük beden dediği şeyin anlamını çözdüğünde hızla kafasını yerden kaldırıp gözlerini büyütmüştü. Adamın demek istediği t€cavüzdü. Kimin hoşuna giderdi ki? İstemediği bir adamla yatmayı.

"Demek istediğin.."

"Tamam heyecan yapma hemen. Zaten bu akşam planım yok. Yaparız."

Komik bir şey varmış gibi kahkaha atıp arkasını dönmüştü. Felix ise susarak hareketlerini izlemişti adamın. Hyunjin'in Felix'in yerini bulmasını geçelim ki, daha kaçırıldığını öğrenmesi 1 gün sürer. Eğer kayda alırsa, ve bunu Hyunjin'e atarsa işte o zaman Hyunjin delirir. Sevgilinizin, düşmanınızla yattığını düşünsenize.

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin