40

9K 781 2.7K
                                    

"Nefret ediyorum o kızdan, anlamıyor musun?"

"Felix, açma şu konuyu. Kız sadece çalışıyor, ne yapsın kıyafette mi giymesin?"

Çatalı hızla masaya bırakmış ve derin nefes alarak Hyunjin'e bakmıştı.

"Seninde hoşuna gidiyor diye bir şey demiyorsun, değil mi? Biliyordum zaten!!"

"Felix."

Uyarıcı ses tonu Felix'in sinirini bozmuş ve göz devirmişti. Hyunjin ise boş vererek çatalı dudaklarına götürmüştü.

"Haftaya bavulunu hazırla. Uçağı kaçırmayalım, haftaya amerikaya gideceğiz."

"Gitmeyeceğim ben. O kız işten ayrılana kadar hiçbir yere gitmeyeceğim!!"

Ses tonu yüksek çıktığında, Hyunjin gürültülü şekilde yerinden kalkmış ve ellerini masaya koyarak dilini yanağında gezdirmişti. Aniden yaptığı hareket ile Felix irkilerek, gözünü kapatmıştı.

"Odana git."

Sakin ses tonuyla dese bile, Felix sinirlendiğini anlamıştı. Onu daha fazla sinirlendirmek istemediği için nefes vererek yavaşça ayağa kalkmış ve merdivene doğru adımlamaya başlamıştı. Hyunjin ise gözleriyle onu izliyordu. Merdivenleri çıktıktan sonra, odasının önüne gelip sakince kapıyı açarak içeri girmişti. Odasında ki her şeyi kırdığı için şimdi odası bomboştu. Sadece yatağı, boş dolabı ve masa vardı. Bu yüzden sessizce yatağına ilerleyip oturmuştu. Karşı çıkmaya, ya da sinirlenmeye artık gücü yoktu. Üstünden 2 gün geçmişti. Hep o konu açıldığında Hyunjin'de Felix'de sinirleniyordu.

"Hoşuna gittiğini tahmin etmiştim. Ben öyle birisi değilim diye başkasıyla yatmak istiyor."

Kafasını pencereye çevirip dışarıya göz gezdirmişti.

"Onun gibi biri, benimle neden sevgili olmak istesin ki."

Bakışlarını halıya indirip, alt dudağını ısırmıştı. Kızın dediklerini kendi kulaklarıyla duysa da, bunun gerçek olduğuna kimseyi inandıramamıştı. Arkadaşları hariç tabi.

"Minsoo, onun biseksüel olduğunu demişti zaten. O kızdan hoşlanmasaydı bana inanırdı."

"Efendim, içeri girebilir miyim?"

Korumanın sesini duyar duymaz yutkunarak dudaklarını bir-birine bastırmış ve kafasını kaldırıp kapıya bakmıştı.

"Gel, hyung."

"İyi misiniz? Endişelendik sizin için."

Felix hiçbir şey demeden sadece kafa sallamış, ve yatağa uzanmıştı.

"Hyunjin bey çok sinirli, aşağı inmeyin sakın."

"Anladım. Kwangsu hyung, sana bir şey sorabilir miyim peki?

Koruma gülümseyerek hızlı hızlı kafa sallayıp içeri girmiş ve kapıyı ardından yavaşça kapatmıştı.

"Hyunjin'in başka bir sevgilisi daha var mı?"

Kafasını kaldırmadan gözlerini korumadan çekip, tavana çıkarmıştı. Koruma ise bir şey anlamadan yüzünü buruşturmuştu.

"Huh? Hayır, efendim. Bu imkansız. Neden sordunuz ki?"

"Hyung lütfen bana karşı dürüst olun, var mı başka sevgilisi?"

Koruma derin nefes alıp Felix'e doğru ilerlemiş, ve yanına oturmuştu.

"Efendim, o sizden başka birisini sevmez. Sevmek istese bile sevemez. Size sırılsıklam aşık. Bu durumda onun herhangi başka bir sevgilisi olamaz. Olsa bile biz görürdük."

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin