22

15.5K 964 2.5K
                                    

Koruma Hyunjine ceketini verirken kafasını eğmişti sessizce. Hyunjin ise merdivenlere doğru bakarak konuşmuştu.

"Kahvaltı yaptı mı?"

"Kim, efendim?"

Koruma anlamadığında, Hyunjin gözleriyle yukarı odayı işaret etmişti.

"Hayır efendim."

"Hiç mi bir şey yemedi?"

Nefes verirken dediğinde, koruma kafasını hayır anlamında sallamıştı.

"Bir şeyler yemesini söyleyin."

Hyunjin ceketten kolunu geçirirken tepkisiz kalmaya çalışmıştı.

"Söyledik efendim. Ne cevap veriyor, ne de sesini çıkartıyordu. Odasına götürdüğümüz yemek de öylece kalmış orada."

Koruma Hyunjin'e bakarak dediğinde, Hyunjin ceketi tamamen giyinmiş ve dilini dudaklarının üstünden geçirmişti.

"Yemek yemezse telefonunun elinden alınacağını söyleyin."

Hyunjin onun cevabını beklemeden kapıyı açıp çıkmıştı. Koruma ise şaşkın şaşkın bir kaç dakika orta da kalmıştı. Ama sonra Felix'in odasına çıkarak kapısını aralayıp içeri bakmıştı. Yemek masanın üstünde olduğu gibi duruyordu. Çatal bile değdirmemişti. Sessizce kapının tamamını açmış ve gözleriyle Felixi aramıştı oda'da. Yatağında kıvrılıp gözü açık bir şekilde tavana bakıyordu.

"Efendim, Hyunjin bey yemeğinizi yemezseniz telefonunuzun elinden alınacağını söyledi."

Felix tepki vermeden tavanı izlemeye devam etmişti.

"Efendim, ben ciddiyim."

Koruma tüm bedenini içeri salmış ve yemeğini masadan alarak onun yanına ilerlemişti.

"Efendim, lütfen."

Nazik bir sesle yemeği yatağının yanında ki küçük masaya koymuştu.

"Peki."

Felixten ses çıkmayınca koruma çekmeceye elini atıp telefonu çıkarmış ve geri Felix'e bakmıştı. Belki onu durdururdu diye. Ama yine aynı şekilde uzanıyordu.

"Efendim? İyi misiniz?"

Felix yüzünü duvara çevirdiğinde, koruma iyi olduğundan emin bir şekilde ayrılmıştı odasından.

--

"Efendim, yemeğine dokunmadı ve telefonunu aldığımızda tepki bile vermedi."

"Şuan ne yapıyor?"

"Odasında uzanıyor efendim."

Hyunjin telefonu hızla kapatmış ve koltuğa fırlatmıştı. Şirketteydi, ama onun için endişeleniyordu. O gün olan şeyin üstünden 1 gün geçmişti sadece, ve odasından asla çıkmıyordu. Hyunjin'in yüzüne de bakmıyordu. Sürekli yatağında uzanıyordu.

"Ellerinden bir iş bile gelmiyor."

"Ne bu sinir?"

Younghoon Hyunjin'in çatık kaşlarına bakarak dediğinde Hyunjin masasından tutunmaya devam ederken cevaplamıştı.

"Felix hiçbir şey yemiyor. Tabii bu da korumaların işine geldiği için dediklerimi insan gibi yapmıyorlar."

Hyunjin ellerini saç diplerinden geçirirken, Younghoon alaylı bir şekilde kaşlarını kaldırmıştı. Elinde ki dosyayı masaya hafifçe koyup arkasına yaslanıp cevaplamıştı Hyunjin'in dediklerini.

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin