"Hyunjin bey!! Cidden odanız güzel ayarlanmış. Fotolarını göstereyim mi?"
Yürürken arkadan bağıran kıza aldırış etmemiş ve yoluna devam etmişti.
"Hyunjin bey!!"
"Ne var Sua?"
Kafası karışık ve kalın ses tonuyla cevap verdiğinde kız korkarak elinde ki dosyayı yavaşça uzatmıştı ona.
"Ne bu?"
"Yeni şirkette ki odanızın resimleri. Şimdi girişi yapılıyor diye girmemize izin verilmedi. Ama fotoğraflarını çektiler."
Hyunjin fotoğrafı eline alıp incelemiş ve odasına doğru adımlamıştı.
"Güzel."
"Ha birde şey, Younghoon bey sizinle bir konu hakkında konuşacakmış."
Kız inatla onun peşinden gelmeye devam ettiğinde Hyunjin görmezden gelerek odasının kapısını açmıştı.
"Heh, işte Younghoon bey."
Kapıyı açtığı gibi ikisi de Hyunjin'i odasında bekleyen Younghoon'u görmüştüler. Elinde üstü altın rengi parlayan bir şey vardı. Bu da Hyunjin'in dikkatini çekmişti.
"Ne o?"
"Bizim yeni şirket puanımız. Bu yılda 1'ci biz olmuşuz."
Arkada duran kız gülümsediğinde, Hyunjin kaşlarını kaldırarak koltuğuna doğru adımlamıştı. Koltuğa oturup Younghoon'un elinde ki puanı almış kontrol etmeye başlamıştı.
"Bugün sabah verdiler. İki taneydi, biri benim odamda."
Hyunjin altın rengi puanın kapağını açıp içine göz gezdirmişti. Hwang Hyun-jin ve Kim Young-hoon bilmem ne falan yazılıyordu. Hemen yanında da cam şişenin içinde bir gül vardı. Her yıl ki ödül, klasik.
"Ödül dolabına koyarsın."
"Ben koyayim mi Hyunjin bey?"
Hyunjin kafasıyla onayladığında kız hemen masaya ilerleyip ödülü almıştı masadan. Aldığı gibi sendelemesi bir olmuştu. Ödül baya ağırdı. Sonuçta dışı altındı, içinde de cam şişe vardı. Yazılarda 3d yazılmıştı. En az 2 kilo vardı içinde.
"Çok ağırmış."
"Aman dikkat et Sua, kırmayasın."
Younghoon eliyle işaretlediğinde, Hyunjin kafasını sağa sola sallayıp masasının çekmecesini açmış ve dosyaları çıkarıp kendi masasının üstüne atmıştı. Daha sonra ise bilgisayarın butonuna basarak, açmıştı bilgisayarı.
"Ee, küçük çocuğun okulu nasıl gidiyor?"
"Fizik hocası düşük puan vermiş."
Younghoon'un anında kaşları havalanmıştı.
"Ne yaptın? Arayıp rica etseydin keşke."
"Okula giderek müdürle ve hocayla konuştum. Sanırım çok sert konuşmuşum, direkt 90 puan vermiş çocuğa."
Younghoon gülmeye başladığında, Hyunjin bilgisayarda bir şeyler yazmaya başlamıştı.
"Bugün gitti mi okula?"
"Bilmiyorum ben erken çıktım evden."
Bilgisayarın klavye sesleri gelirken Younghoon kafa sallamıştı.
"Ee tatil geliyor. Nereye gideceksiniz tatile?"
"Fransa diye düşünüyorum."
Younghoon anında isyanla göz devirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔
Fanfiction-Pyrrhic : Bedeli ağır- ❥ ⚠️⚠️⚠️ °yetişkin içerik °düz yazı °daddykink °tamamlanmış hikaye