33

11.9K 814 3.7K
                                    

"Bebeğim uyandın mı?"

"I-ı, Uykum var uyumak istiyorum."

"Okulun var, kalkman gerek."

Belini okşadığında Felix yorganı yüzünden çekmiş ve gözlerini ovalamıştı. Hyunjin gülümsemeye devam ettiği gibi Felix kısık sesle cevap vermişti.

"Bugün gitmesem?"

"Niyeymiş o?"

Tek kaşını kaldırırken hala gülümsemesinden Felix kızmadığını anlamıştı.

"Dün okulda olanlardan sonra gitmek istemiyorum. En azından bir kaç hafta ara versem?"

"Tamam öyle olsun."

Elini belinden çekip saçlarını okşadığında, Felix gözlerini sonuna kadar kısıp gülümsemişti.

"Dün kabus görmüştün. Şimdi iyi misin?"

"Hyunjin, o kabus değildi."

Hyunjin derin iç çekip saçlarını okşamaya devam etmişti.

"Belki de emin değilsindir? Yanlış hatırlıyor olabilirsin güzelim. Çünkü öyle bir şeyin olma olasılığı yok."

Dünden beri Hyunjin'e ne kadar söylerse söylesin inanmıyordu gerçek olduğuna. Bu yüzden inandırmaktan vazgeçmişti.

"Eminim."

"Bunu sonra konuşuruz, gel aşağı kahvaltı edelim."

Çaresizce kafa sallayıp ellerini Hyunjin'e doğru uzatmıştı. Kucağına al anlamında. Hyunjin ise kısa bir kahkaha atıp burnundan makas almıştı.

"Kucağımda mı aşağı inmek istiyorsun?"

"Hmhm."

Kafasıyla birlikte dediği gibi Hyunjin ona yakınlaşıp belinden tutarak kucağına almıştı. Felix hemen tutunmak için ellerini sırtına sarmış, ve kafasını omzuna koymuştu.

"Tatilde nereye gitmek istersin?"

Belini sıvazlayarak dediğinde, Felix kafasını kaldırmadan cevap vermişti.

"Bilmiyorumki."

"Miami'ye gidelim mi?"

Küçük beden hızla gözlerini büyüterek kafasını kaldırıp ona bakmıştı. Şaşırdığı her halinden belliydi.

"Miami mi? Orası ama çok pahalı bir yer!! Yani duyduğuma göre çok pahalı bir yer."

"Gitmek istemez misin?"

Burnunun ucunu öpmüş ve gülümsemişti.

"İsterim!!"

--

"Efendim iyi uyudunuz mu?"

"Uyudum, hyung."

"İstediğiniz bir şey var mı?"

Koruma tekrar tekrar Felix'e sorular sorduğunda, Hyunjin kafasını iki tarafa sallayarak cevap vermişti.

"Çocuğu rahat bırak yemek yesin, Kwangsu."

"Üzgünüm."

Kafasını yere eğdiğinde, Felix endişeyle ağzında ki yemeği yutup konuşmuştu.

"Kwangsu hyung'un kalbini kırma Hyunjin!!"

Karşısında oturan beden iki kaşınıda alayla kaldırmış ve korumaya eliyle çık işareti yapmıştı. Koruma ise tereddüt etmeden ayrılmıştı.

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin