47

9.9K 733 2.9K
                                    

"Bornozla mı uyuyacaksın?"

"I-ı, değiştireceğim."

Hyunjin dolaptan havlu alırken, Felix cevap vererek alt dudağını ısırmıştı.

"Değiştir o zaman, üşütürsün bak."

İki havludan birini yatağın üstüne atıp ona dönmüş, ve elinde ki havlunu kendi ensesine geçirmişti.

"Yine utandığını söyleme, bana."

"Ama.. ama.. ama ben hiç birinin karşısında çıplak durmaya alışmadım ki!!"

Büyük beden göz devirip, yeniden dolaba dönmüş ve içerisinden rahat ve bol pijamalar çıkarıp yatağa atmıştı.

"Giyin hadi."

"Şey.. iç çamaşırı..."

Yüzü kıpkırmızı şekilde dediğinde, Hyunjin yeniden dolaba yönelip boxer çıkarmıştı. Onu da yatağa attıktan sonra aynaya dönüp kendi saçlarını havluyla kurulamaya başlamıştı. Felix ise utangaç şekilde boxeri alıp, ayaklarından geçirmiş ve belinde sabitlemişti. Pijamanın şortunu da alıp bacaklarından geçirdikten sonra ayağa kalkmış, ve uzun ama kısa kollu tişörtü kafasından geçirmişti. Onunda uçlarından tutup beline getirmişti.

"Sen, böyle mi uyuyacaksın?"

"Evet, bir sorun mu var?"

Hyunjin kendi üstünü süzüp, geri Felix'e bakmıştı. Altında sadece dar pantalon vardı, ve üstünde de bornoz vardı. Herhalde uyurken bornoz çıkaracaktı. Böylece karın kasları gözükecekti. Ama şuan üstünde bornoz olduğu için gözükmüyordu. Felix'de bu yüzden endişeleniyordu.

"Yoksa, etkilendin mi?"

"H-hayır ya!! Ne alakası var!!"

Hızla arkasını ona çevirip yüzünü aşağı indirmiş, ve kızaran yüzünü iki eliyle de saklamıştı. Hyunjin'de bunu fark edip sırıtmış ve elinde ki havluyu kenara atarak Felix'e doğru adımlamaya başlamıştı. Felix arkasını döndüğü için, ona arkadan sarılıp ince belini kavramış ve dudaklarını boynuna bastırmıştı.

"Saçlarını kurutalım hadi, gel."

Felix'in yüzü daha fazla kızarırken, Hyunjin dolabın çekmecesinden saç kurutma makinesini çıkarmış ve yatağa oturup Felix'e yere oturmasını işaret etmişti. Saçını kurutabilmesi için. Felix'de bir şey demeden oturmuştu yavaşça. Ama daha sonra konuşmuştu.

"Koskoca 1 yıl çok çabuk geçti, dimi?"

Şirin bir şekilde kafasını çevirip Hyunjin'e baktığında, Hyunjin gülmüştü.

"Sen yanımdaysan, ne kadar süre olursa olsun benim için sorun değildir."

Felix hızla utanarak gülümseyip kafasını önüne çevirmişti.

"Utanınca bile güzel gözüküyorsun."

Kurutma makinesini uzaktan bir eliyle tutarken, diğer eliyle de onun saçlarını karıştırıyordu.

"Sen de her şekilde yakışıklı oluyorsun."

"Hm, öylemiymiş?"

Kurutma makinesini saçlarının arkasına ilerlettiğinde, Felix gözlerini kapatıp evet anlamında kafa sallamıştı.

"Demek babacığını yakışıklı buluyorsun?"

Utansa bile yüzü kızarmış şekilde yeniden kafa sallamıştı. Hyunjin'de şaşırıp, kaşlarını kaldırmıştı.

"Ne zaman böyle desem anında utanırsın. Görüyorum, artık utanmıyorsun."

"Utanıyorum!! Sadece.. sadece.. uh, boş ver."

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin