"Sarılmanız bittiyse, malum."
"Sussana bi sen, sevmedim seni zaten."
Changbin Hyunjin'e yüzünü buruşturduğunda Hyunjin derin nefes almıştı.
"Changbin, o iyi biri şüphen olmasın!!"
"Belli iyi olduğu, seni öldürecekmiş sonra vazgeçmiş. Sanki patates pahalı diye domates almış."
Felix ikisine bakıp, anlaşamayacaklarını düşünmeye başlamıştı. Eğer anlaşamazlarsa, her şey kötü giderdi.
"Bak ben seni-"
"Hyunjin!!"
"Ee beni ne? Tebrik mi edeceksin?? Yoksa başka bir şey mi?"
Changbin sırıtarak onu daha fazla sinirlendirmeye çalışmıştı. Ama Hyunjin zaten şuan çok sinirliydi.
"Of iyi anlaşın!! Sarılın konuşun yakınlaşın.. Ne bu kavga isteği?"
Felix dudaklarını büzerek dediğinde, Changbin kaşlarını kaldırmıştı.
"Aaa doğru diyorsun Felix. Gel el ele tutuşup winx kızları gibi gezelim."
Changbin elini Hyunjin'e uzattığında Hyunjin ellerini ceplerine sokarak arkasına yaslanmıştı.
"Ya Hyunjin!! Tutsana çocuğun elini!!"
"Felix ciddi misin?.. Bir winx kızı olmadığım kalmıştı."
Hyunjin isyan ederken Felix kaşlarını çatmıştı.
"Benim için olamaz mısın?!"
"Ee olurum. Hadi uçalım Changbin."
Changbin kıkırdamaya başladığında, Felix dudak büzmüştü yine.
"Peki siz şey yaptınız mı?"
"Ney?"
Felix tek kaşını kaldırıp Changbin'e dönmüştü.
"Yatakta zıp zıp."
"Ne?"
"Dinleme sen onu Felix, kalk gidelim."
Hyunjin ayağa kalktığında, Changbin hızla Hyunjin'in elinden tutarak geri sandalyesine oturtmuştu.
"Yok daha, biz konuşacağız. Ne haltsın sen görelim, öğrenelim."
"Aynen."
Felix'de Changbin'e katıldığında, Hyunjin oturmak zorunda kalmıştı.
"Ee?"
Changbin elini Hyunjin'in omzuna attığında, Hyunjin ters ters bakmaya başlamıştı ona.
"Ne Eee?"
"Bizim okula geri soksana Felix'i."
"Felix al şu insana benzemeyen yaratığı üstümden."
Felix Changbin'in koluna vurduğunda Changbin kafa sallayarak çekmişti kolunu.
"Off başka bir şey konuşun!!"
"Sen ne zaman mezun olacaksın?"
Hyunjin sohbet etmeye çalışarak Changbin'e bir şeyler sorduğunda, Changbin iki dakika durup düşünmüş ve geri Hyunjin'e doğru dönmüştü.
"Bilmem, neden okuyorum ki ben?"
"Changbin!!"
"Ne yapsak suç olmuş."
Changbinde Hyunjin gibi arkasına yaslandığında, Hyunjin'in telefon sesi yankılanmıştı oda'da. Hyunjinde haliyle hemen elini cebine atarak telefonunu çıkarıp hızla dışarı adımlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔
Fanfic-Pyrrhic : Bedeli ağır- ❥ ⚠️⚠️⚠️ °yetişkin içerik °düz yazı °daddykink °tamamlanmış hikaye