"Hala çocuklar onlarla uğraşıyor cidden."
Felix elinde ki içecekten bir yudum aldıktan hemen sonra havluyla boynunu silmişti.
"Eğleniyorlar gibi görünüyor."
Gülümseyerek havuzun yanında oturan Hyunjin Jisung ve 3 küçük çocuğa bakarak kendi kendine konuşmuştu. Daha sonra etrafından geçen insanları fark edip, dudaklarını bir-birine bastırmıştı. Gözlerini yeniden sahilde gezdirip denizde yüzen Jeongin'e bakınmış ve yanından geçen insanların gittiğini fark ederek yeniden gülümseyerek Jisungla çocuklara doğru dönmüştü.
"Huh? Bir dakika."
Çocukların Felix'i işaret ederek güldüğünü gören küçük beden anında gülümsemesini indirip şüphelenmişti.
"Ne oluyor ya?"
Gözlerini Hyunjin'e çevirdiğinde ise o da alttan alttan gülümsüyordu. Belli ki Felix hakkında konuşuyorlardı.
"Benim dedikodumu yapıyorlar, ahlaksızlar."
Alayla dudağını büzüp elinde ki havluyu masaya bırakmıştı. Sonra ise içeceğini eline alarak onların yanına doğru ilerlemeye başlamıştı. Felix'in geldiğini fark edemeyen Hyunjin ve Jisung hala çocuklarla konuşup gülüşüyorlardı.
"Ne oluyor? Neden oradan bana bakıp gülüyorsunuz?"
Oturduktan hemen sonra konuştuğunda, Hyunjin Felix'i fark edip gülmesini bastırmıştı. Ama Jisung daha fazla sırıtarak çocuklara dönmüştü yeniden.
"Hey, size diyorum."
"Yes guys!! In Korean language we said what am i?"
("Evet çocuklar!! Korece ben neyim demiştik?")
Jisung Felix'in dediğini yine görmezden geldiğinde, Felix kafasını iki tarafa sallayarak iç çekmişti.
"Dalamjwi Jisung-ie!!"
(Dalamjwi: Korece sincap demek.)
Hyunjin hızla gülümseyip gözlerini Felix'e çevirmişti. Küçük beden ise Jisung'un yaptığı korece öğretmenliği izliyordu.
"What about him?"
("Peki ya bu?")
Jisung işaret parmağıyla Hyunjin'i gösterdiğinde çocuklar bir süre düşünüp cevap vermiştiler.
"Jal sanggyeosso Hyunjin-ie!!"
(Jal sanggyeosso: Yakışıklı demek.)
Hyunjin çocukların dediğine gülerken, Jisung tekrardan konuşmuştu.
"What about this friend?"
("Peki bu arkadaş?")
Çocuklar Jisung'un gösterdiği kişiye, yani Felix'e döndüğünde Felix anlık bir paniğe kapılmıştı. Dudaklarını bir-birine bastırıp ağır ağır tek kaşını kaldırmıştı Jisung'a.
"Nameun-pae Felix!!"
(Nameun-pae: Kedicik demek.)
Jisung sırıtmaya başladığında, Felix çocuklara karşı gözlerine büyütmüştü. Çocuklar ise bir-birlerine bakıp kıkırdıyorlardı.
"Uh.. Who taught you this?"
("Uh.. Bunu size kim öğretti?")
Hala şaşkın bir şekilde, çocuklara seslendiğinde, çocuklar ağır ağır kıkırdamalarını durdurmuştu. Ardından hepsi işaret parmaklarıyla Hyunjin'i gösterdiğinde ise Felix Hyunjin'e dönüp kaşlarını çatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔
Fiksi Penggemar-Pyrrhic : Bedeli ağır- ❥ ⚠️⚠️⚠️ °yetişkin içerik °düz yazı °daddykink °tamamlanmış hikaye