18

14.3K 835 3.3K
                                    

"Kaç yaşında?"

"16."

Hyunjin kıskanç gözlerle erkek doktora bakarak kalın sesle cevap vermişti.

"Aa daha küçükmüşsün! Ahahah!"

Erkek doktor gülerek Felix'in uzandığı yerin yanında ki çekmeceyi açıp kalın bir sargı bezi çıkarmıştı. Hyunjin ise dudağını yalamış ve erkek doktorun Felix'e yakınlaşmasına bakarken gözlerini koyulaştırmıştı.

"Ayağını iyi ki sarmışsın canım. Yoksa durum kötüye gidebilirdi."

"Canım derken?"

"Hyunjin."

Felix Hyunjin'i uyardığında, Hyunjin dilini yanağında gezdirmişti cevap vermeden.

"Çok fazla bir şey olmamış. Sadece biraz ayak kemiğin yumuşalmış o kadar. O da kremlerle 5 gün de geçer. Ayağını da, bununla sıkıca bağladığımda acımadan yere koyabilirsin."

Doktor, Hyunjin'in sardığı bandajı yavaş yavaş çıkarırken demiş ve ayağı kaymasın diye Felix'in dizini diğer eliyle tutuyordu. Hyunjin ise bunu gördükçe gözlerinden alev çıkıyordu.

"O kadar çok dokunmasak?"

"Efendim? Bir şey mi dediniz?"

Erkek doktor, Hyunjin'e dönüp onu süzdüğünde Hyunjin sinirle elini Felix'in uzandığı yere koyarak cevaplamıştı.

"Sevgilime o kadar çok dokunmasanız diyorum."

Erkek doktor bir şey anlamadan ona avel avel bakmaya başladığında, Felix öksürmüştü.

"Sargı bezini sarmayacak mısınız?"

Hyunjin göz devirerek elini çekmiş ve duvara yaslanmıştı, ellerini önünde birleştirirken. Doktor ise, masaya koyduğu sargı bezini alıp Felix'in ayağına sarmaya başlamıştı.

"Geçmiş olsun. Herhangi bir şey olursa yine gelin. Yaşın biraz daha küçük olsaydı eminim kemiğin kırılırdı ama şansından kötü şeyler olmamış, şanslısın canım."

Doktor Felix'e bakarak gülümsemişti. Hyunjin ise Felix'e yakınlaşıp sol elini kavramış ve uzandığı yerden kaldırmıştı onu.

"Kremleri de aldığımıza göre biz gidelim, değil mi güzelim?"

Felix'e bakarak demiş ve Felix kendini tutamayıp hafifçe gülümsemişti. Onu doktordan kıskandığını anlamıştı tabiiki.

"Tekrardan geçmiş olsun."

Hyunjin Felix'in kolundan tutarak yavaş yavaş kapıya yönelttiğinde Hyunjin doktorun dediği şeyi görmezden gelmişti.

--

"Canım falan hemen, ne samimiyet bu anlamıyorum."

"Hyunjin, doktor eşcinsel olduğumu bile bilmiyor. Kendisininde karısı var, abartma."

Hyunjin mizmizlanarak evin kapısını açmış ve içeri geçmişti. Felix'de ayağını küçük küçük yere basarak içeri girmişti.

"Hem kıskanman çok saçma, neden kıskanasın ki. Bence baya saçma bir şey. Ben seni kıskandım ama sadece ilk ve sondu o."

Felix alayla gülerek demiş ve girişteki aynadan kendine bakarak saçlarını düzenlemişti. Ama aynada gördüğü yüzle gülümsemesini indirmişti. Hyunjin aynadan ona yarım ağız gülümsüyordu.

"Kıskanmak saçma bir şey öyle mi?"

Felix aynadan ona bakmayı bırakıp yüzüne doğru dönmüştü.

Pyrrhic / Hyunlix Daddykink ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin