3.Bölüm

337 31 2
                                    


"B-ben demek istemiştim ki..." Baekhyun kızardı.

 
"B-ben üzgün...üm, öyle demek istememiştim."

"Öyle mi?"

Chanyeol, Baekhyun'a yaklaştı ve soğuk bir şekilde sordu. Chanyeol ona doğru bir adım atarken Baekhyun geriye gidiyordu.

"B-ben..." Baekhyun kekelemeyi sürdürdü. Ben ne yapıyorum? Kahretsin! Adam korkunç görünüyor. diye içinden geçirdi Baekhyun.

Geriye doğru adım atarken kafasını aşağı eğerek ayaklarına baktı. Artık o kadar da korkunç değildi, yakışıklı adama bakamıyordu. Adam mükemmeldi- saç şekli, gözleri, dudakları ve en göze çarpanı, vücudu. Olamaz! Ne düşünüyorum ben böyle! Baekhyun kafasını sallarken kendine söylendi.

"Ne söyleyeceğini düşünemiyor musun?" Chanyeol sırıttı.

"Yardım etmemi ister misin?" O gözleri ve teni ile... Chanyeol kıkırdadı ve fısıldadı. Bir erkek olmak için fazla tatlı.

"Lütfen...dur! Yaklaşma!" dedi Baekhyun, elleri açıp kollarını geriye doğru uzatırken- hala yere bakıyordu.
"K-kimsin sen?"

"Bunu sana ben sormalıyım. Burada ne yapıyorsun? Şu an burda izinsiz bulunuyorsun." diye sordu Chanyeol.

Baekhyun bir uçurumdan atlayarak yaygara çıkarmadan ölmeyi diledi. Terlemişti ve arkasında soğuk bir şey hissetti, suçluluk duygusu tenini soluklaştırmıştı.

Chanyeol bunu farketti. "Neyin var?"

"B-ben burdayım çünkü.." Baekhyun konuşmaya başladı, doğal davranmayı denemişti ama başaramamıştı. Adama baktı ama hızla kafasını başka yöne çevirdi. Chanyeol tekrar haraket etti ve sonunda çocuğun karşısında durdu, devam etmesini belirterek konuştu.

"Çünkü?"

"Dün sipariş ettiğiniz sütü getirdim." Baekhyun gözleri kapalı bir şekilde tek seferde söyledi; adamın bundan sonra ne soracağını biliyordu ve adam vereceği dürüst cevaptan hoşlanmayacaktı.

"Anlıyorum..peki o nerede?" Chanyeol sordu, Baekhyun aniden gözlerini genişçe açtı ve adama baktı. Cevap vermekten korkuyordu, dudakları korkuyla titredi.

Bu Baekhyun'un olmasını istemediği bölümdü ama belki adama düzgünce olanları açıklarsa adam onu anlayabilirdi. Eliyle yavaşça kapıyı gösterdi. Chanyeol elini takip etti ve parçalanmış süt şişesini ve etrafa yayılmış sütü gördü, kaşlarını çatarak tekrar suçlulukla başını eğmiş çocuğa baktı.

"Bunu içmemi mi söylüyorsun?" Chanyeol küçümseyici bir şekilde güldü. Baekhyun ses ile irkildi. Adam başka bir şey söylemeden Baekhyun konuşmaya başladı.

"İki kedinin kapıya doğru hızla koşması yüzünden oldu. Şişeye çarptılar ve o da yere düştü.

"Dalga mı geçiyorsun?" Chanyeol küçümseyerek Baekhyun'a baktı.

"Buraya geldiğimden beri etrafta hiç kedi görmedim."

"Ben yapmadım. Lütfen!" diye yalvardı Baekhyun. "Doğru söylüyorum, yemin ederim."

"İyi..." dedi Chanyeol şakağını ovalayarak. "Peki süt siparişimi nasıl bana geri ödeyeceksin?"

"B-ben para vererek ödeyebilirim." Baekhyun tereddütle cevap verdi.

"Para?" Chanyeol homurdandı. "Ciddi misin?"

Baekhyun kafasını sallayarak cevap verdi, alt dudağını dişliyordu.

"İstediğim tek şey lanet süt şişem ödediğim param değil." Çocuğa kızgınca baktı.


MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin