Eğlence parkı bu adı taşıyordu çünkü içinde eğlenebilmek için olan bir sürü farklı şey vardı, iki çift de eğlenebilmek amacıyla buraya gelmişti.
Baekhyun ve Minseok çarpışan arabalar için oldukça heycanlıydı, erkek arkadaşlarına binmeyi teklif ettiklerinde diğerleri onları terslemek istemese de lunapark pek ilgilerini çekmemişti, bunun çocukça olduğunu düşünüyorlardı. Çocukluk zamanlarında yeterinde eğlenmişlerdi, değil mi?
"Sizi burada bekleyeceğiz, haydi eğlenin!" Yixing neşelendi.
"Evet, ben de," Chanyeol söyledi. "Bunu yapmak için oldukça yaşlıyım."
Minseok gözlerini devirdi, "Peki. Haydi gidelim Baekhyun."
"Tamam."
"Dikkatli ol," uzun olan adam söyledi.
"Bu sadece çarpışan araba Chanyeol, korumacı olmana gerek yok," Minseok alay etti.
"Bu kadar dalga geçmek yeterli tatlım," Lay onu ileriye doğru itti.
"Gidin ve kuyruğa girin yoksa diğerleri sizden önce binecek!"
"Pekala," Baekhyun'a döndü. "Gidelim?"
Ardından ikiside kuyruğa doğru ilerledi.
"Sanırım haklıydı."
"Ne demek haklıydı?"
Çarpışan arabalara bindiklerinde Yixing ve Chanyeol onları görebilecekleri bir banka oturdular. Bir süre sessiz kalarak eğlenen erkek arkadaşlarını izlediler, onları sevimli buluyorlardı, onlar ile birlikte eğlenebiliyor olmayı dilerlerdi ama erkeklik gururları buna engel oluyordu.
"Fazla korumacıyım," Chanyeol küçük bir gülümsemeyle konuştu.
"Pekala," Yixing derin bir nefes aldı. "İkiniz de haklısınız."
Uzun olan cevap vermediğinde Yixing tekrar konuştu, "Onu gerçekten seviyor olmalısın."
Lay ona seslenen Minseok'a el salladı.
"Çocuklara aşık olduk."
"Doğru," ikisi de güldü.
"Ne düşünüyordun Minnie, o sadece bir çocuktu." Baekhyun yürüyerek alandan ayrılırken alay etti.
Minseok surat astı, "Pekala, o başlattı!" ardından gözlerini devirdi. Baekhyun kafasını yavaşça iki yana salladı.
"Nasıldı?" Lay erkek arkadaşının elini tuttu.
"10 yaşındaki bir çocukla tartıştı,"
Baekhyun Minseok'a gözlerini kısarak baktığında diğeri de aynı şekilde karşılık vermek üzereydi ki Baekhyun tekrar konuştu,
" Biliyorum. O başlattı. Ama yine de o sadece bir çocuk."
Lay çocuksu tavrına karşı güldü. "Unut bunu Minnie."
"Gitmiyoruz," Baekhyun sertçe söyledi. Minseok suratını astı.
Minseok korku evine girmek istiyordu ama diğeri karşı çıkmıştı.
"Haydi ama Baekhyun , bunlar sadece kostüm," Minseok gözlerini devirdi.
"Ayrıca yalnız gitmeyeceğiz." bilmedikleri bir şey hakkında konuşmakla meşgul olan Yixing ve Chanyeol'e kısa bir bakış attı.
"Gitmek isteyeceklerini mi düşünüyorsun?" Baekhyun sordu.
"Tabii ki isteyecekler," Minseok kesin bir şekilde konuştu.
"Bu bir RANDEVU ve bunu yapmaları gerekiyor. Burada hiçbir şey için bulunmuyoruz."
Baekhyun kafasını salladı. Anlıyorum. Pekala.
"Korku evine gidiyoruz ve burada oturmayacaksınız," Minseok onları gelmeye zorladı.
Lay cevap verdi, "Açıkçası bu pek eğlenceli değil."
"Kesinlikle," Minseok ciddi bir tonda konuştu.
"Eğlenceli değil çünkü siz çocuklar kıçlarınızın o banka yapışmasına izin veriyorsunuz. Bizimle gelmeli ve," Yixing'i işaret etti,
"Dün gece bana sorduğun RANDEVUMUZ için yapmanız gerekenleri yapmalısınız."
İki adam da cevap vermedi; haklı olduğunu biliyorlardı.
Vazgeçerek Baekhyun'a döndü.
"Yanında olan herhangi birine sarıl tamam mı?"
bankta oturan adamların duyabileceği bir yükseklikte konuştu, "Orada seksi çocuklar olacağından eminim, gidelim."
Minseok'un dediğini duyan adamlar paniğe kapıldı. "Dur! Geliyoruz."
"Büyük ihtimalle kıskanç olmak istemiyorlar,"
Minseok Baekhyun ile yürürken güldü, adamlar arkada kalmıştı. Onlara yetiştiklerinde ikisi de dönerek onlara baktı.
"Yakınımda dur," dedi Chanyeol ardından alayla ekledi, "Başka bir adama dokunmayı düşünme bile, anladın mı?"
Baekhyun yutkunduktan sonra kafasını salladı.
"Güzel."
Sıralarını beklerlerken Baekhyun farklı yaşlardaki ağlayarak dışarı çıkan insanları görerek kalp atışlarının hızlandığını hissetti, titredi.
"Hala fikrimizi değiştirebiliriz Minseok. Bunu bildiğini umuyorum," Baekhyun sakince konuştu.
"O kadar da korkunç değil baek, sen sadece çok fazla düşünüyorsun. Kes şunu,"
Otuz dakikanın ardından hala sıranın onlara gelmesi için bekliyorlardı ama henüz bir hareket yoktu. Baekhyun, Minseok'un Yixing'e küçük bir öpücük verdiğini gördüğünde gülümsedi, kendi yanağında da bir çift dudak hissettiğinde şaşırmıştı.
"Chanyeol?"
-----DEVAM EDECEK-----
Oylamayı ve yorum yapmayın unutmayınnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."