44. BÖLÜM [M]

193 12 1
                                    

Baekhyun gözleri kapalı bir şekilde beklerken duyduğu yumruk sesiyle birlikte kımıldayarak arkasına döndü ve ona sarılan adamın  yerde yığılmış bir şekilde acıyla inlediğini gördü. Gözlerini genişçe açtıktan sonra bunu yapan kişiyi görmek adına kafasını kaldırdı ve erkek arkadaşının öfkeli gözleri ile karşılaştı, doğruyu söylemek gerekirse bakışlarından korkmuştu.

"Chany-"

Baekhyun ona seslenmeyi denedi ama diğeri onun kolunu kavrayarak kendine doğru çekti ve diğerini sürükleyerek yürümeye başladı.

"Chanyeol..."

Chanyeol'un kolunu sıkıca tutması yüzünden acıyla irkildi.

"Kapa çeneni!"

Chanyeol durdu ve ona dönerek sinirle dişlerini gıcırdattı. "Eğer beni dinleseydin bunlar olmazdı!"

"B-ben özür dilerim..." Baekhyun bakışlarını yere indirdi.

"Ya bugün orada olmasaydım?! Kim seni o şerefsizin elinden kurtaracaktı?" Chanyeol bağırır tonda konuştu.

"Söz dinlemez biri olduğunu biliyorsun değil mi Baekhyun?" diğeri geri adım atarak kaçmayı denedi ama Chanyeol kolunu oldukça sıkı tutuyordu.

"Nereye gittiğini sanıyorsun?!"

Baekhyun yutkundu,

"H-hiçbir yere." uzun olan Baekhyun'u kendine çekerek ona doğru eğildi ve kulağına fısıldadı.

"Sana ne söylediğimi hatırlıyor musun? Hm?" Baekhyun yüzündeki korkuyla birlikte geri çekildiğinde Kris sırıttı.

"Bana cevap ver!"

Baekhyun arkaya doğru bir adım attığında Chanyeol de ona doğru bir adım attı,

"B-bilmiyorum..." kalp atışlarının hızlandığını hissederek gözlerini kapattı.

Uzun olan alay etti, "Bilmiyor musun?" Chanyeol kıkırdadı.

"Sana başka erkeklerin dokunmasına izin vermemen gerektiği hakkında söylediklerimi hatırla. Eğer yaparsan ne olacağını söylemiştim değil mi...hm?" hala ondan kaçmaya çalışan Baekhyun'a karşı gözlerini kıstı.

"Dur!"

Kısa olan durdu, bakışları hala yerdeydi,

"Seni burada, insanların önünde becerecektim, hatırladın mı?"

Baekhyun gözlerini genişçe açarak Chanyeol'e baktı, "D-dalga geçiyorsun..."

"Oh, öyle mi yapıyorum?"

Chanyeol Baekhyun'un kravatını kavradı ve derin bir öpücük için onu kendine çekti. Baekhyun kurtulmak için çabalarken uzun olan elini onun tişörtünün içine soktu ve ardından parmaklarını sol meme ucunu götürdü.

"Mm-mm..."

Baekhyun yüzünün yandığını hissetti, diğer insanların onları görerek yargılamasından korkuyordu. Uzun olanı eliyle itmeyi denedi ama bu sadece yere düşerek diğerinin üstünde çıkabilmesini ve onu, kendi odalarındaymış gibi zevkle öpmeye devam etmesine neden olmuştu.

Chanyeol geri çekildiğinde Baekhyun hızla hareket ederek kenara kaçtı.

"Lütfen, i-insanlar bizi görecek..." diğerine karşı çıkmaya devam ediyordu.

"Önemli olan nokta o!" Chanyeol sırıttı.

"İlgiyi seviyorum."

Baekhyun gözlerini dehşetle genişletti. "H-hayır lütfen..." hıçkırarak yalvardı.

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin