60. BÖLÜM

69 4 0
                                    

"Haydi, birlikte duş alalım, bugün bir yere gitmek istiyorum."

Chanyeol yavaşça diğerinden ayrıldı ve banyoya doğru ilerledi. Baekhyun bir süre daha yatakta bekledikten sonra güçlükle ayağa kalktı ve küçük adımlarla banyoya doğru yürüdü. Arkasındaki acıyı hissedebiliyordu.

"Neden bu kadar uzun sürdü?" Chanyeol Baekhyun'ın zorlukla yürüdüğünü fark ettiğinde onu kucağına aldı ve duş almasına yardımcı oldu.

İşleri bittiğinde Chanyeol Baekhyun'ın bir tişört ile kotu giymesine yardım etti. Kendine de birşeyler seçmek için kıyafetlerinin yanına ilerlediğinde Baekhyun yatakta sessizce oturarak onu beklemeye başladı.

"Chanyeol..?"

"Hm?"

"B-bugün nereye gitmek...istiyorsun?" Baekhyun parmaklarıyla oynarken sordu.

"Bilmiyorum." kısaca onu yanıtladı.

"N-ne? O zaman neden-?"

"Sinemaya ne dersin?" Chanyeol önerisini sundu, hala kıyafet seçmeye çalışıyordu.

Baekhyun gözlerini genişçe açarak diğerine baktı, "S-sinema?"

"Bu ses tonu da neydi? Benimle birlikte film izlemek istemiyor musun? Daha iyi bir fikrin var mı?" Chanyeol gözlerini kıstı.

"H-hayır, öyle değil!" Baekhyun kafasını salladı.

"Seninle film izlemek isterim.." Chanyeol'ün dudakları birkaç saniyeliğine yukarı kıvrıldı, "Ama.."

"Ama ne?!" Chanyeol tısladı. "Bir başkasıyla gitmeyi tercih edersin değil mi? Haksız mıyım?"

"Hayır! Lütfen bitirmeme izin ver!" Baekhyun Chanyeol'ün sakinleşmesini bekleyerek devam etti,
"Ben sadece..hiç hayal etmedim.." Chanyeol'e utangaç bir biçimde baktı,

"Yani..sen.. herkes sinemaya gitmekten hoşlanır."

"Oh..ondan bahsediyorsun.." Chanyeol bakışlarını başka yöne çevrirerek ardından tekrar Baekhyun'a döndü,

"Ah, bu sinemaya gitmeyi sevmediğimden değil. Oraya birkaç kere gittim ama sonunda...uyuya kaldım," Baekhyun buna karşı kıkırdadı, "Film sıkıcıydı ve yanımda oturan kişi çok ses çıkarıyordu, öyle bir yere bir daha gitmeyeceğim konusunda kendime söz vermiştim."

"Bu sefer gitmek istemeni sağlayan şey ne?"

"Bu sefer sen yanımda olacaksın." Chanyeol tişörtünü giyerken konuştuğunda Baekhyun kızararak bakışlarını kaçırdı.

"Oh..Anlıyorum.." Baekhyun tekrar Chanyeol'e baktı, siyah kotunu, beyaz tişörtünü ve ceketini giymişti.

"Pekala, ben hazırım. Haydi gidelim." Chanyeol cüzdanını, telefonunu ve arabasının anahtarlarını aldıktan sonra Baekhyun'ı bileğinden kavrayarak alt kata doğru sürüklemeye başladı.

"Günaydın çocuklar!" Victoria onları mutfaktan selamladı,

"Kahvaltı? Oh, ikiniz nereye gidiyorsunuz? Çok erken, 8'i 45 geçiyor." ellerini havluyla kurularken sordu.

"A-anne! Ne zaman eve döndün?"

"Umm..dün gece?" sırıttı,"Sorumu yanıtlamadın, ikiniz nereye gidiyorsunuz?"

"Film izleyeceğiz." Baekhyun yanıtladı.

"Ohh bir randevu!" .

"Sayılır.."

"H-hayır, bu bir randevu değil!" Baekhyun kafasını salladı.

"Bu bir randevu!" Victoria diğerinin sırtına vurdu. "Gidin ve eğlenin!" Chanyeol ve Baekhyun'ı iterek evden atmadan önce konuştu.

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin