Cama fışkıran meninin görünütüsü ile birlikte Luna bağırarak Sulli'nin baygın halinden çıkmasını sağladı."Ne oldu?"
ayağa kalkarak kafasını salladı ve ardından arkadaşının kanayan burnunu fark etti, "Burnun kanıyor."
Luna eliyle burnunu sildi.
"Bu hayatımda gördüğüm en iyi an Sulli. Şunlara bak..." Sulli kafasını çevirerek onlara baktı.
Chanyeol, Baekhyun'un ellerini çözdükten sonra onu olduğu yerde döndürdü ve dudaklarını onunkilere bastırdı. Baekhyun kollarını Chanyeol'un boynuna sardı ve ona asıldı, vücudu titriyordu. İki beden de terlemişti. Uzun olan aynaya yaklaştı ve iki kıza karşı sırıttı. Luna ve Sulli kızardı.
"Kafanı çevir byun Baekhyun..."
Chanyeol söylediğinde Baekhyun kafasını çevirerek onlara bakan kızları gördü. Uzun olan aniden eğilerek camın üstündeki meniyi yaladı, Baekhyun sıvısını yalayan Chanyeol'u gördüğünde utandığını hissederek kızardı. Kızların ise nefesi kesilmişti, Sulli ağzını kapattı.
"Yapabildiğim herkese benimle olduğunu göstermek istiyorum ama vücudunu görmeleri hoşuma gitmiyor..." Chanyeol kilidi ve ardından da kapıyı açtı.
"Toz olun!"
Luna ve Sulli hızla koşarak uzaklaşmaya başladılar ancak Luna arkasına dönerek ona doğru bağırdı.
"Gösteri için teşekkürler!" burnunu sildiktikten sonra onlara el sallayarak Sulli'nin kolunu kavradı.
"Bu acıttı," Sulli sızlandı.
*
Chanyeol sırıtarak kapıyı kapattı ve ardından kapıyı kilitleyerek Baekhyun'a sıkıca sarıldı.
"Eğer yine bir başkasının sana dokunmasına izin verirsen bunu tekrarlamakta tereddüt etmem. Beni duydun mu?"
Baekhyun yavaşça kafasını salladıktan sonra gözlerini kapatarak kendinden geçti ve uykuya daldı. Chanyeol onun alnını öptü; üstünü toparladıktan sonra Baekhyun'un koltukta düzgünce uzanmasını sağladı.
Kısa olanı ceketi ile örttükten sonra şöför koltuğuna geçti ve klimayı çalıştırdı. Baekhyun'a son bir kez baktıktan sonra parmaklarını hızla diğerinin saçlarında gezdirdi ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra arabayı sürmeye başladı.
------DEVAM EDECEK-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."