31. BÖLÜM

72 14 3
                                    

Chanyeol arabasını, diğer arabalarını da park ettiği özel park alanında bırakmıştı. Ferrari'sine ilerledi; Baekhyun'un dinledikten sonra almaya unuttuğu EXO-M albümü hala oradaydı. Arabaya bindiğinde diski yuvaya soktu ve hiç hoşlanmadığı ilk parçayı başlattı. Araba henüz çalışmaya başlamamıştı, sonuncusuna kadar tüm parçaları teker teker atladı. Şarkıları pek beğendiği söylenemezdi.

"Ts, hiç ilgi çekici değil. Belki başka bir tanesini denemeliyim..."

Kris'in ona verdiği müzik albümünü bulunduğu yerden çekmeden önce düşündü.

"İşte burada," Kris parlayan şeyi masanın üstüne yerleştirdi.

Chanyeol masadakini eline aldığında kaşlarını çattı.

"Bu ne?"

"Bunu sana Hong Kong'dan aldım,"

dudaklarını eğdi ve kafasını salladı,

"Arabanın ne kadar sıkıcı olduğunu düşündüm. Bence denemelisin."

Kris daha önce onun arabasına binmişti ama hiç müzik çaldığını duymamıştı.

"Müzik ile pek ilgilenmiyorum," Chanyeol açıkladı.

"Asya popu hakkında hiçbir bilgim yok."

Kris ona baktı, "Pekala, bir şeyler öğrenme vakti geldi."

Chanyeol sayfaları incelerken sordu, "Bunlar kim?"

Kris, uzun adamın masasının yanındaki sandalyeye otururken güldü.

"Onlar EXO-K. Koreli bir grup."

"Dur," Chanyeol parmağını kaldırdı.

"Biri bana EXO-M albümü verdi, onlar bunlardan farklı mı?"

"Evet," kris kafasını salladı. "EXO-K burada performans sergiliyor, EXO-M ise Çin'de."

"Oh," Chanyeol kafasını salladıktan sonra albümü kapattı. "Sağol, deneyeceğim."

"Ona dikkat et," kris söyledi. "Bu son kalandı."

Yeni olan diski yerleştirdikten sonra ilk parça çalmaya başladı ve 30 saniye geçtiğinde Chanyeol bundan hoşlanmaya başladığını fark etti. Arabayı çalıştırdı ve Baekhyun'un okuluna doğru arabasını sürmeye başladı.

Okula vardığında yavaşladı. Bir dahaki sefere nerede olduğunu ona sormalıyım. İlerlemeye devam ederken kendine hatırlattı, Baekhyun ile aynı üniformayı giyen birini gördüğünde rahatladığını hissetti. Evet, burası. Yürümeye devam etti.

Baekhyun'u bahçede gördüğünde adıyla ona seslendi. Baekhyun sesini duyduğunda arkasına döndü ve ikisinin bakışları buluştu. Chanyeol Baekhyun'a el salladığında Baekhyun, Minseok ile birlikte arabanın olduğu yere hızlı adımlarla ilerledi.

"Hey," Baekhyun onu selamladı.

Chanyeol gülümsedi ve onları davet etti, "İkiniz de gelin, haydi."

"Burada kalabilirim, Xing yakında beni gelip alacak," Minseok dedi.

Baekhyun kafasını salladıktan sonra Chanyeol ricada bulundu, "Ona selamlarımı ilet."

"Tamam," Sırıttı ve ardından motoru çalıştırdı.

"Şey, nereye gidiyoruz?" Baekhyun biraz fazla heyecanlı bir şekilde sordu.

Chanyeol ona döndü. " Yemek yedikten sonra alışveriş yapacağız. Bir şeyler alırız."

Baekhyun karşılık olarak başını salladı.

"Ah, tamam."

Aniden dikkati çalan ses tarafından çekildi ve sonunda hatırladı.

"Oha!" Baekhyun çok şaşırmıştı. "Bir EXO-K albümün mü var?"

"Evet," Chanyeol kafasını salladı. "Birisi vermişti."

Baekhyun biraz kıskanç hisetti ama sakin ve normal bir şekilde sormayı başardı.

"Kim?"

"Sadece bir arkadaşım," arabayı sürerken cevapladı. "Önce eve gideceğiz,"

Baekhyun kafasını salladı, "Ne için?"

Chanyeol kıkırdadı, "Görürsün."



------DEVAM EDECEK-----

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin