35. BÖLÜM

80 14 0
                                    

Chanyeol Baekhyun'u beklerlen koltukta bir dergi okuyordu. On dakika kadar sonra, Baekhyun'un ölçüyle işi bitti. Baekhyun hızlıca Chanyeol'e doğru yürüdü. Diğeri Baekhyun ona yaklaştığında duraksadı.

"İşin bitti mi?"

Baekhyun kafasını salladı. Chanyeol Tiffany'e doğru yürüdü. "Ne zaman hazır olur?"

"Bir hafta sonra," Tiffany Baekhyun'dan aldığı ölçüleri bir araya getirirken cevapladı.

"Tamam,"

Chanyeol kafasını salladı ve Baekhyun'a döndü,

"Beni dışarıda bekle." Baekhyun onu beklemek için anında merdivenlerden aşağı indi. Chanyeol Tiffany'e geri döndü.

"Baekhyun için hangi kravatı istersin?"
Tiffany sordu.

"Sanırım papyon istiyorum," Chanyeol cevapladı. "Onda iyi durur mu?"

Tifanny kafasını aşağı yukarı salladı, "Durur. O şirin biri, biliyorsun."

Uzun adam kıkırdadı ve kafasını salladı.

"Sanırım, hepsi buydu? Sormak istediğin bir şey var mı?"

"Sanırım yok, ve birisi seni dışarıda bekliyor," kızdırmayla karışık gülümsedi bu sefer.

"Şimdi gidebilirsin. Bunları bir hafta sonra al."

"Tamam, sağ ol!" dedi Chanyeol. "Şimdi gideyim, seni tekrar görmek güzeldi."

"Evet." Tiffany güldü. "Ve eskisinin aksine bu sefer erkeksisin."

"Yah!"

Chanyeol sinirlenmiş bir surat sergiledi. Tiffany dilini dışarı çıkarttı.

"Görüşürüz! Kendine iyi bak."

------DEVAM EDECEK------

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin