"Günaydın! İyi hissediyor musunuz?" Victoria onları selamladı.
"Evet,'' Baekhyun cevapladı.
"Ben de iyi hissediyorum anne," Chanyeol yanıtladıktan sonra Baekhyun'a sarıldı ve onu yanağından öptü.
"Bu güzel," Victoria gülümsedi.
"Siz gitmeden önce kahvaltıyı hazırladım, peynirli krep yaptım."
Birlikte yemek yiyen ikisine bakarak gülümsedi, iki oğlu var gibi hissediyordu.
"Oh, önce sütünü içmelisin, proteine ihtiyacın var."
Uzun olan Baekhyun'un kızardığını fark ettiğinde hafifçe sesini yükselterek konuşmaya başladı: "Endişelenmene gerek yok anne, bu sabah yeterince protein aldım."
Victoria protein ile neyi kastettiğini anlayarak kıkırdadı.
"Huh?" Baekhyun gözlerini kırpıştırdı.
"Lezzetli miydi?" Victoria sırıttı.
"Anne?" Baekhyun uyarır tonda konuştu.
"Elbette," Chanyeol sırıttı, ikisi de Baekhyun'u umursamamıştı.
"Şimdi gitmeliyim," Baekhyun hızlıca sütünü içti ve şişeyi masaya bıraktıktan sonra sırt çantasını aldı.
"Baek, seni okula bırakacağım. Bekle!"
Chanyeol ayağa kalktı ve Baekhyun'un arkasından onu takip etti. "Krepler için teşekkürler anne!"
"Pekala, dikkatli olun!" Mutfaktan onlara seslendi, kıkırdadı ve masayı toparlamaya başladı.
Chanyeol Baekhyun'un elini kavradı ve onu kendine çekti. "Nereye gidiyorsun? Arabam orada."
Baekhyun elini geri çekti. "Y-yürüyebilirim."
"Eğer seni ben götürürsem çok daha hızlı olur. Yolda bir adam daha seni kaçırmaya çalışırsa ne yapacaksın? İncinmeni istemiyorum."
Baekhyun ona baktı," Tamam."
"Gidelim." Baekhyun'un elini tuttu ve arabaya doğru ilerledi.
Okul yolu boyunca arabanın içi sessizdi. Chanyeol Baekhyun'un korkuyla dün gittikleri dükkana baktığını fark etti, bir eliyle Baekhyun'un elini kavradı.
"Korkma."
Baekhyun Chanyeol'un elini sıkıca tuttu ve kafasını yavaşça dışarıya çevirdi; dükkanın önünde toplanan insanları gördüğünde kaşlarını çattı.
-----DEVAM EDECEK-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."