"Eve geldim!"
Baekhyun ayakkabılarını çıkarmadan önce bağırdı ve onları güzelce kapının yanına bırakarak mutfağa ilerledi.
"Baekhyun!"
Luhan, Baekhyun mutfağa girmeyi başaramadan ona doğru koşmaya başladı, kollarını diğerinin beline sardı. Büyük olan diğerinin saçını karıştırırken kıkırdadı.
"Annem nerede?"
"Gel,"
Luhan onun elini kavradı ve birlikte mutfağa girdiler. Victoria masada tarif kitabını okuyorken Jessica yemek hazırlıyordu.
"Baekhyun,"
Victoria Baekhyun onu yanağından öptüğünde gülümsedi. "Kahvaltı yaptın mı?"
"Biraz yedim," Baekhyun kafasını salladı. Victoria dudaklarını büzdükten sonra kıkırdadı.
"Tamam, bunu şuraya koyalım..."
Jessica spesiyalitesini masaya koymadan önce neşeyle konuştu. "İşte hazır."
"Vay!"
Baekhyun ve Luhan şaşkınca yemeğe bakıyorken dudaklarını yaladı, yemek oldukça lezzetli kokuyordu.
"Bu ne?"
"Bu Fettucini Carbonara," Jessica güldü.
"Eve getirdiğin kitapta bulduk."
Victoria tabakları yerleştirirken gülümsedi.
"Evet, bu tariflerin arasında en kolay olanıydı."
Baekhyun cevap olarak kafasını salladıktan sonra uzun olan kapıda göründü.
"Günaydın."
"Oh," Victoria ona döndü. "Chanyeol, gelsene."
Chanyeol mutfağa girmeden önce gülümsedi, Jessica'yı gördüğünde eğilerek onu selamladı.
"Merhaba."
Jessica gülümsedi. "Bu yakışıklı adam kim?"
"Ben Chanyeol," uzun olan nazik bir şekilde cevapladı.
Kendini tam olarak tanıtamadan Victoria araya girdi. "Baekhyun'un erkek arkadaşı."
Jessica'nın ağzı açık kalmıştı, Baekhyun'a inanamamış gibi baktı ve güldü.
"O süt dağıtımındaki müşterilerimden. Baekhyun evine süt götürmüştü, büyük ihtimalle o şekilde tanıştılar. Değil mi?"
Baekhyun adama bakıyorken kafasını salladığında adam gülümsedi.
"Pekala,"
Jessica neşeyle konuştu, iki sevgilinin arasındaki buzları kırmaya çalışıyordu.
"Haydi yemek yiyelim."
-----DEVAM EDECEK----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."