Chanyeol duş aldıktan sonra yatağına oturdu, saçlarından akan su kaslarına damlıyordu; kızları delirticek şekilde.Biraz kestirmek için yatağına yattığında telefonu çaldı, yatağının kenarındaki masadan telefonunu aldı. Çalışanı aynı zamanda arkadaşı olan Kris'in resmi telefonunda göründü. Ekranının yana kaydırdı ve açtı.
''Ne var?'' Chanyeol sordu.
''Bugün buluşacaktık. Bana unuttuğunu söyleme'' Kris alay etti.
''Sikeyim buluşmayı!'' Chanyeol sinirlendi. ''İptal edildiğini söyle, çok yorgunum dinlenmem gerekiyor.''
''Ne çeşit bir patronsun sen?'' Kris homurdandı. ''Huysuz gibisin. Neyin var?''
''Önemli birşey yok.'' Chanyeol cevapladı. ''Sabah birşeyler oldu hepsi bu.'' Konuşmanın burda sonlanmasını umarak tamamladı.
''Tahmin edeyim. Biriyle çıkıyorsun değil mi?''
''Seni ilgilendirmez.'' Chanyeol sert bir şekilde cevapladı. ''Bu kadar konuşma yeter uyumam gerekiyor.''
''Oh hadi ama Chanyeol ben de bir erkeğim. Rahatsız edilmek istemiyorsun çünkü birisiyle ilgilenmekle meşgulsün.'' Kris onunla alay etti.
''Güzel mi? Güzel vücutlu? Yatakta iyi mi?'' Chanyeol sadece güldü.
''Ben sen değilim. Sayın amigo.'' Chanyeol sırttı. Kris Chanyeol'un ispanyol tavrına güldü. ''Uyuyacağım yarın görüşürüz.''
''Tamam görüşürüz!'' dedi Kris.
Chanyeol telefonu kapattı ve masaya koydu . Kendini yatağa bıraktı.
''Sapık değil huh..'' Chanyeol bir süre tavana baktı, yatağın yanındaki masaya elini uzattı ve şişeyi aldı, kapağını açtı ve kokladı.
''Siktir.''
Chanyeol duyduğu kokudan sonra küfretti. Tüm beyaz sıvıyı içti ve ardından dudağını yaladı.
''Yarın için sabırsızlanıyorum.'' Sırıttı, boş olan yatakta elini gezdirdi. Gözleri yavaşça kapandı ve uykuya daldı.
Baekhyun beceriksizce kapıyı açtı. Jessica'nın mutfağa bıraktığı sepeti aldı. Baekhyun annesini kontrol etmek istedi. Ayak uçlarında yürüdü, annesini uyandırmak istemiyordu. Baekhyun yatak odasının kapısını açtı hala uyuyordu. Annesini rahatsız etmek istemiyordu bu yüzden banyoya yürdü ve duş aldı.
---- ---
.
Bu sabah olan şeyler hakkında düşünmeye devam ediyordu. Çok güçsüzdü, güçlü olanın ona o tür şeyler yapmasına izin vermişti. Baekhyun duş alırken ağladı. O adamdan korkuyordu, daha önce kimse onu öpmemişti ya da vücuduna dokunmamıştı, o adam ilk öpücüğünü çalmıştı. Baekhyun düşüncelerinin arasında kızardı. Ondan korksa bile onu tekrar görmek istedi.'Bana neler oluyor?' diye düşündü Baekhyun ve eliyle yüzünü kapadı. Baekhyun temiz pijamalarını giydi uyumaya hazırdı. Yatağa yatar yatmaz uyudu.
Baekhyun birşey duydu gözlerini açmak istedi ama bunun için yatak fazlasıyla rahattı.Ama ses devam ediyordu, kulaklarında ses yükseldikçe rahatsız ediyordu, sabahı mahvolmadan önce bu rahatsız edici sesten kurtulması için birşeyler yapması gerekiyordu. Baekhyun elini komidine attı ve alarmı kapattı. Odası tekrar sessizliğe kavuşmuştu.Birkaç dakika sonra, yatağından kalktı yarı açık gözleriyle saate baktı. Saati gördüğünde gözleri kocaman açıldı. Baekhyun hızlıca kalktı ve mutfağa gitti, hızlıca kapıya koştu ve açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."