Baekhyun eve gidene kadar sessiz kaldı, arabayı süren adam suçlu hissediyordu. Neyse ki bu sadece bir çocuk kaçırma girişimiydi ve onu kurtarabilecek durumdaydı.
Baekhyun'u "sorun yok" ve "korkulacak bir şey yok" gibi şeyler söyleyerek sakinleştirmeye çalışıyordu ama Baekhyun'un ruhu bu kelimeleri kabul edemeyecek kadar güçsüzdü.
Uzun olan Baekhyun'u eve kadar taşıdı, olayın şokuyla oldukça tükenmiş görünüyordu. Victoria onun halsiz gözlerini gördüğünde endişelenmeden duramamıştı.
"Onu kurtardım," adam Victoria'ya emin bir cevap verdi.
Baekhyun yatakta otururken başını annesinin sol omuzuna yaslamıştı. Victoria Chanyeol'un oğlunun kurtardığını bildiği için daha rahat hissediyordu, yine de Baekhyun olay yaşandığından beri hiç konuşmamıştı.
"Baek," Victoria mırıldandı.
Diğer cevap vermediğinde Victoria tekrarladı.
"Baek.."
"Uhn..."
Victoria oğlundan küçük bir cevap duyduğunda iç çekti. Uzun olan onları kapıdan izliyordu, omuzunu kapıya yasladı: onu buraya getirmişti çünkü onu rahatlatabilecek en iyi kişinin annesi olduğunu biliyordu. Bu bir anlığına ebeveynlerini hatırlamasına neden oldu ama Baekhyun için olan endişesi ile bu düşünceyi bir kenara itti.
Birkaç dakikanın ardından Baekhyun yataktan kalktı ve Chanyeol'un yanından geçerek kendi odasına doğru ilerledi. Hala bitkindi; gözleri hala yarım açık şekildeydi ve konuşmak için çok yorgun hissediyordu. Uzun olan Baekhyun'u banyoya girdiğini görene kadar takip etti.
Yatağa oturdu ve diğerinin çıkmasını beklemeye başladı. Otuz dakikanın geçmesine rağmen diğeri dışarı çıkmayınca Chanyeol endişelendiğini hissederek banyoya doğru ilerledi ve kapıyı tıklattı.
"Baekhyun," Chanyeol sakin bir tonda diğerine seslendi.
Kapıya vurdu ve yedi kere daha bunu tekrarladıktan sonra kapı açıldı, çıplak ve bitkin Baekhyun kapıda göründü,
"Banyo yapmak istiyorum."
Chanyeol isteğine karşı kafasını salladı ve onu kucağına alarak nazikçe küvete yerleştirdi. Sabun ile sırtındaki hassas deriyi ovalamaya başlayarak özel noktalarına doğru indi ve Baekhyun'un kızarmasına sebep oldu ancak diğeri sadece yardımcı olmaya çalışıyordu, o anda kendi zevki hakkında düşünmemişti.
Yıkandıktan sonra Chanyeol Baekhyun'u havluyla kuruladı ve onu çıplak bir şekilde onu yatağa taşıdı. Baekhyun battaniyeyi yavaşça üstüne örttü.
"Neden kendini saklıyorsun?" Chanyeol nazikçe sordu.
"Soğuk," Baekhyun bakışlarını yere indirdi. "Sorun yok." diğeri anlayışla konuştu.
Chanyeol diğerinin yanına uzanarak ellerini Baekhyun'un narin beline yerleştirdi ve dudaklarını onunkilere bastırdıktan sonra iyi geceler diye fısıldadı. Erkek arkadaşının onu sahiplenmesi Baekhyun'un güvende hissetmesine sebep olmuştu.
Baekhyun boynunda hissettiği öpücükler ile uykusundan uyandı. Gıdıklanma hissine karşı gülmeye başladı. Chanyeol dün yaşanan olayı unutarak yeni bir güne başlamak istiyordu.
***** *****
"Günaydın!"
Chanyeol onu selamladıktan sonra öptü. Diğeri gülümseyerek yataktan kalkmayı denedi ama uzun olan onu durdurdu.
Chanyeol surat astığında Baekhyun buna karşı güldü,
"Surat asmak sana göre değil. Çok çirkin!" ardından üstünde olan Chanyeol'u iterek tekrar ayağa kalkmayı denedi ama ikinci kere başarısız oldu.
"Yani ben çirkinim. Bu acımasızca oldu," Chanyeol Baekhyun'u küvete doğru taşırken sırıttı.
Baekhyun Chanyeol'un dudaklarını yumuşak meme ucunda hissettiğinde eliyle ağzını kapattı, Chanyeol meme ucunu emerken bir yandan da sert ve merhametsizce penisini çekiyordu. Baekhyun ne olduğunu anlayamadan uzun olan ağzıyla diğerinin penisini kavradı ve sıvısını en sonuna kadar içti. Dudaklarına temiz bir öpücük kondurdu ve ardından nefes nefese kalmış Baekhyun'dan soluklanabilmesi için ayrıldı.
"Bu lezzetliydi."
-----DEVAM EDECEK------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfic"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."