Birlikte lokantadan çıktıktan sonra parkta dolaşmaya başladılar. İki çift oldukça yakındı, Chanyeol ve Baekhyun ilk seferde olduklarından daha çok yakınlaşmışlardı.
"İnan bana baek," Minseok ona gülümsedi.
"Seni gerçekten seviyor, hayal edebileceğinden daha çok."
"Sadece benden hoşlandığını söyledi, bu gerçekten sevgi mi?"
"Baekhyun," Minseok konuştu.
"Hoşlanmak sevmekten farklı anlamları taşıyabilir ama göz önünde bulundurman gereken şeyler var, seni korudu, sana 'dokundu'..."
"Dur," Baekhyun sözünü kesti. "Ne dedin?"
"Chanyeol'un sana ne yaptığını biliyorum," Minseok keskin bir ses tonuyla cevap verdi.
"Birçok kere yaptınız, değil mi?"
"Sana söyledi mi?" Baekhyun endişeyle sordu.
Minseok omuz silktikten sonra kafasını salladı, "En iyi yoldan anlattı yani endişelenme."
Baekhyun kafasını sallarken yüzünün yandığını hissediyordu.
"Chanyeol senden hoşlanıyor Baekhyun," Minseok devam etti.
"Hatta seni alışveriş merkezinde öptü, değil mi? Bence bu da önemli. Hiç bir adam toplum içinde birini öpmeye cesaret edemez, bir erkeği onun gibi sevenler dışında. Bunun hakkında hiç düşünmedin mi? Seni seviyor Baekhyun, ayrıca seni korku evindeki sapıktan da kurtarmıştı. Bunlar düşündüğüm şeye inanman için yeterli değil mi?"
O haklı. Baekhyun düşündü. "Bilmiyorum,"
"Sorun yok baek," Minseok onu anlıyordu. "Güven bana, dalga geçmiyorum."
Baekhyun'un yaptıkları konuşmayı düşünmesi için oldukça kısa bir zamanı vardı. Minseok'un haklı olduğuna inanmak istiyordu ama ikna olduğundan emin değildi. Ondan hoşlanıyor olabilirdi ama hisleri sevgiden farklı olarak daha hafifte olabilirdi, Minseok'un söylemeye çalıştığı duygudan çok daha hafif bir duygu.
"Roller coaster'ı denemeli miyiz?"
Diğer üçü büyüyen sessizliği sonlandırarak konuşmaya başladı, Chanyeol'un önerisine göre yeni bir şeyler denemelilerdi, Baekhyun'u neşelendirmek istiyordu.
"Emin misin?" Minseok sordu.
Chanyeol kafasını sallayarak altın biletleri gösterdi. "Bunlara sahipiz, hatırladın mı?"
"Ben gerçekten...korkuyorum" Baekhyun konuştu.
"Endişelenme," Chanyeol onu neşelendirmek için sırıttı. "Bana daha sonra da 'binebilirsin'."
Baekhyun kızarırken diğer adam sözlerini kesti,
"Bunu geceye sakla," Yixing kıkırdadı. "Şimdi roller coaster'a binebiliriz."
Chanyeol yolda yürüyorken tutmak için Baekhyun'un elini aradı ama diğeri onu geri çevirdi.
"Ne?" Chanyeol kaşlarını çattı.
"Bizi görebilirler, biliyorsun." Baekhyun sertçe söyleyerek bakışlarını kaçırdı.
"Umursuyor gibi mi görünüyorum?" diğerinin elini tekrar tuttu. "Gidelim."
Binmek için sıralarını bekliyorlarken roller coaster'dan çok uzakta olmayan bir bankta oturdular. Minseok Yixing'in yanına oturuyorken Chanyeol ortada oturan Baekhyun'dan uzakta kalmıştı.
Yirmi yaşlarında bir kız, iki arkadaşıyla birlikte kalan boşluklara oturdu, hatta Chanyeol'un koluna dokunabilecek cesareti bile gösterdi. Baekhyun şaşırmıştı, kızın erkek arkadaşına dokunduğunu görmesi kötü hissetmesine sebep olmuştu.
Chanyeol bir şey söylemeden kızın kolunu iterek ayağa kalktı. Baekhyun'un yanına ilerledi ve dudaklarını onunkilere bastırdı. Kısa sürede yanlarından geçen insanlar onları övmeye başlamıştı.
"Aww, bu çok tatlı!"
"Bu ateşli!"
"Eve gidip karımı aynı şekilde öpmek istiyorum."
Dudaklar birleştiğinde Baekhyun gözlerini genişçe açtı. Şu an ne oluyordu ve onu öpecek cesareti nereden bulmuştu emin değildi. Doğru yer ve zamanda olduklarını hissettiğinde diğerinin dudaklarına izin vererek gözlerini kapattı.
Baekhyun kollarını adamın omuzlarına yerleştirirken öpücüğüne karşılık vermeye başladı. Etraftakilerin sesleri artık duyulmuyordu ve kulaklarını dolduran tek şey dudaklarının birbirlerine çarpma sesleriydi.
Chanyeol yavaşça Baekhyun'dan çekilerek kıza döndü, yüzü anlaşılmazdı, iki arkadaşı da şaşkınca onlara bakıyordu.
"Onunla birlikteyim, başka birilerine bakın."
Kızlar hiçbir şey söylemeden oradan uzaklaştığında Chanyeol Baekhyun'a bakarak iç çekti, yüzünü kavradı ve ona hızlı bir öpücük daha verdi.
"Benim için hala teksin."
------DEVAM EDECEK-----
OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN
ÖPÜLDÜNÜZZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fiksi Penggemar"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."