Baekhyun gözlerini yavaşça açtı.Göz kapaklarına çarpan güneşin olduğu pencereye doğru döndü.
''Ughh neredeyim ben?'' Baekhyun düşündü.
Saçlarına dokunacakken yatak başına bağlı olduğunu farketti. Aniden neler olduğunu hatırladı; o adam tarafından becerilmişti.
Baekhyun kızardı ve gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı. Kalkmaya çalıştığında kalçasının acısı yüzünden bağırdı. Geri kendini yatağa bıraktı.
Kapının açıldığını duydu.Onun olduğunu biliyordu. Başarabildiği kadar kalktı.sadece alt tarafı giyinik olan adamı gördü.
''Sonunda uyandın. Saat 4'ü geçti.'' dedi adam. Baekhyun'a doğru yürüdü ve yanına oturdu.
Chanyeol genç olana bakıyordu.
''Daha iyi hissediyor musun?''
''Hareket ettikçe canın daha fazla acıyabilir.''
Chanyeol iç geçirdi, Baekhyun'un bileklerini çözdü, Baekhyun bileklerini göğsünde birleştirdi. Chanyeol Baekhyun'a dokunmaya çalıştı ama başaramadı.
''Lütfen.. Gitmeme izin ver..'' Baekhyun ağlıyordu, yanındaki adamın neler yapabildiğini düşündüğünde korktu.
Chanyeol suçlu hissetti, hızlıca Baekhyun'u göğsüne bastırdı.
''Korkak seni incitmeyeceğim.'' fısıldadı.
Ama Baekhyun tamamen sakinleşememişti; onu ittirip kollarının arasından sıyrılmak istedi ama Chanyeol'un sıkı kucaklaması karşısında bu imkansızdı.
Bir çok girişimden sonra, Baekhyun onun kollarının arasında ağladı. Chanyeol'un kollarında sanki bir sandelyede sallanır gibi sallandı ve Chanyeol onu yatıştırdı Baekhyun'a sıkıca sarılırken yataktaki kanları ve meniyi gördü. Aklına Baekhyun'un 'değerli' sütü geldi. Bu düşünceyle sırıttı.
Baekhyun'u göğsünden biraz uzaklaştırdı kızarmıştı, saçları gözlerini kapatıyordu.
Güzel.
Kahverengi.
Minik yavru köpek gibi.
Gözleri buluştuğunda Baekhyun yanaklarının kırmızılaştığını hissedebiliyordu, bu duygudan uzaklaşmak için bakışlarını kaçırdı. Chanyeol nazikçe onu yatağa yatırdı ve dudakları buluştu,derin bir şekilde onu öptü. Kavradı, bir eli onun saçlarındaydı nefes almakta zorlandığını hissediyordu.
Lanet olsun! Bu çocuğa doyamıyorum!
Chanyeol kendine küfretti ve gözlerine bakarak nazikçe onun yanaklarına dokundu, bu çocuğun çok narin olduğunu görebiliyordu. Bu onun içim tamamiyle mükemmeldi.Bir süre bakıştılar. Ortamda sessizlik hakimken Chanyeol bunu bozdu.
''İsmin ne?'' Chanyeol parmaklarını onun dudaklarında gezdirirken sordu.
''B-baekhyun.'' çocuk cevapladı.
''Byun Baekhyun.''İsmi tatlıydı bir evcil hayvana koymaya değecek kadar. Chanyeol bunun hakkında düşündü. İsmi duyduktan sonra aralarındaki boşluğu kapattı.
''Benimde Chanyeol ya da Chan.'' nefes aldı. ''İstediğin şekilde seslenebilirsin.''
Onun ismini öğrenmişti- Baekhyun.
Chanyeol dudaklaını buluşturdu ardından elini onun omzuna omuzundan göğsüne göğsünden beline doğru indirdiğinde Baekhyun inledi.
''Çoktan azdın mı?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."