Butiğin dışına çıktığında, Baekhyun'un onu beklediğini gördü.
"Chanyeol",
Baekhyun çabucak Chanyeol'un yanına gitti. Öbürü sadece olduğu yerde kaldı ve alnını öptü. Ardından çenesini tuttu ve dudaklarını öptü. Öbürü inledi, yüzü kızarmaktan kırmızıya dönüyordu.
Chanyeol kendini geri çekti,
"Hadi eve gidelim."
Baekhyun derin bir nefes aldı ve Hummer arabanın içine girdi. Chanyeol butikten çıktı ve eve ilerlediler. Yol boyunca, Baekhyun daha fazla tutamadı
"Chanyeol?"
"Evet?"
"Lavaboya gitmem lazım." Baekhyun alt dudağını ısırdı, daha fazla tutamayacağını belirtti.
"Tutamaz mısın? Neredeyse geldik." Chanyeol dönmeden önce Baekhyun'a baktı.
"T-tutamam..."
"Tamam, bekle bir saniye," Chanyeol bir yer için bakıyordu ve çok da uzakta olmayan bir dükkan gördü. Arabayı park etti,
"Seninle gelmemi ister misin?" diye önerdi.
"Tabii, gel." Baekhyun çabucak cevapladı ve arabadan indi.
"Dikkat et." Chanyeol etrafta çırpınan Baekhyun'a bakarak söyledi.
Baekhyun içeri adımını attı ve kasadaki adama tuvaletin nerede olduğunu sormaya karar verdiğinde adam tuvaletin arkada olduğunu söyledi.
"Teşekkürler," Baekhyun hızlıca yolunu arkaya doğru çevirdi ve tuvaleti bulmayı başardı.
"Burada bekle." Chanyeol karşılık olarak kafasını salladı.
Tuvalet kirliydi ama Baekhyun işemek için çok umutsuzdu ve bu yüzden bunun hakkında düşünemedi. İşini bitirdiğinde, ellerini yıkadı ve cebinde tuttuğu peçetelerle onları silip ardından çöpe attı.
Dışarı çıktığında bir adam onu yakaladı ve bir mendille ağzını kapattı, Baekhyun'u onun bilmediği bir yere sürükledi.
"N-ne istiyorsun?" Baekhyun korkudan titreyerek sordu.
Adam onu dikkatlice sürüklemeye devam ederken cevap vermedi ve tanımadığı birine çarptı. Adam korkuyla şaşkına dönmüştü.
"K-kimsin sen?"
-----DEVAM EDECEK----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."