Baekhyun ona baktı, gerçekten çok yorgun hissediyordu ve dinlenmeye ihtiyacı vardı. Chanyeol elindeki Baekhyun'a gösterdiğinde diğerinden kazandığı tek şey kafasının karıştığını belirten bakışlar kazanmıştı. Chanyeol ona karşı sırıttı.
"Bunun ne olduğunu biliyormusun, Baekhyun?"
Siktir, burada hiç kayganlaştırıcı yok...
Ardından Chanyeol Baekhyun'un çalışma masasındaki losyonu gördü, Hm bu işe yarayacaktır...
Losyonu almak için ayağa kalktı ve onunla birlikte kulak pamuğunu da alarak tekrar Baekhyun'un bacakları arasında olan yerine geri döndü. Küçük çocuğun bacaklarını açtı, bir eliyle penisine dokunurken diğer eliyle losyonun kapağını açtı ve Baekhyun'un uzunluğunun üstüne sıktı. Baekhyun his karşısında ürperdi, Chanyeol losyonu yavaşça sürmeye devam ederken Baekhyun alt dudağını ısırdı.
"Daha fazlasını istiyorsun, değil mi?"
Chanyeol Baekhyun'a bakarak güldüğünde diğeri bakışlarını kaçırarak kızaran yüzünü gizlemeye çalıştı.
Baekhyun kafasını yavaça ona doğru çevirdi, Chanyeol hala işine devam ediyordu, penisini sıkıca kavrayarak ince, küçük, demirden olan kamışın içine doğru itti. Baekhyun gözlerini genişçe açtı.
"Ahhh! Hayır! Dur! Chanyeol!" Baekhyun başa çıkamıyordu,
"D-dur!" Chanyeol biraz daha derine itti.
"Nasıl hissettiriyor?"
Chanyeol kıkırdadı, kulak pamuğu kutusundan bir çubuk aldı. Losyon kamışını hareket ettirilmesini kolaylaştırıyordu. Baekhyun, Chanyeol kulak pamuğunu ucunda gezdirdiğinde sırtını gerdi.
"Ahh-ah-ah-ah!"
Chanyeol kamışı aşağıya ve yukarıya hareket ettirmeye devam etti,
"Bu bakir deliği becerdim, sen benimsin Baekhyun!"
Chanyeol elindekini hareket ettirirken tısladı, Baekhyun çığlık atarak sırtını gerdi, gözlerini yuvarlayarak kafasını geriye attığında yıldızları gördüğünü hissediyordu. Bir kez daha boşalmak üzereydi ki Chanyeol hızla kabloyu Baekhyun'un topları ve uzunluğunun etrafında sıkıca sardı.
"Hayır! Hayır!" Baekhyun ona şaşırmış bir tavırla baktı.
"Ne?" Chanyeol sırıttı.
"Bu şekilde gelmene izin vereceğimi mi sanıyorsun? Tsk, hayır." Chanyeol güldü,
"Haydi devam edelim.." pamuk çubuğunu çekerek yerine dilini yerleştirdi.
"Umm Chanyeol!"
Chanyeol kamışı hareket ettirmeye devam ederken üyesini çocuğun deliğine doğru yerleştirdi. Uzunluğunu diğerinin içine iterken Baekhyun acıyla çığlık attı, Chanyeol uzunluğunu sertçe diğerinin içinde hareket ettiriyordu.
Chanyeol eğilerek dudaklarını diğerininkilere bastırdı, hızlı biçimde vuruşlarını yaparken Baekhyun'a baktı, kızarmış yüzü hiç olmadığı kadar sertleşmesini sağlıyordu. Chanyeol hamlelerini tatlı noktasına doğru yapmaya başladığında Baekhyun sırtını tekrar gerdi. Chanyeol pozisyonunu alarak noktasına sert bir vuruş yaptı ve altındaki çocuktan yüksek bir çığlık kazandıktan sonra prostatına kısa ve sert şekilde çarpmaya devam etti.
Baekhyun çığlıkları arasında umutsuzca Chanyeol'e boşalmasına izin vermesi için yalvarıyordu. Diğerinin sert penisini içinde sıkıştırdı ve buna karşılık Chanyeol inleyerek penisini hızlı bir biçimde diğerinin içinden çıkardı, onu hafifçe okşadıktan sonra Baekhyun'un yüzüne doğru yaklaşıtrdı ve sıvısını üstüne bıraktı. Bir eli hala Baekhyun'un penisini kavramıştı ve boşalmasına izin vermiyordu. Baekhyun'un üstüne doğru eğildi ve menisini yaladıktan sonra dudaklarını birleştirdi, sıcak menisini tatmasını istiyordu.
Chanyeol geri çekilerek sordu, "Boşalmak mı istiyorsun?"
Baekhyun kafasını sallayarak onu onayladı.
"Ellerini serbest bırakacağım ama olduğun yerde kal, kaçmayı düşünme bile, anladın mı?" Baekhyun tekrar kafasını salladı.
"Güzel."
Baekhyun'un bileklerini yatak başlığında çözdü, kızardıklarını gördüğünde sırıttı. Hala aynı pozisyonda beklerken en ufak bir hareket de bile bulunmamıştı.
İyi çocuk...
Chanyeol içten bir şekilde gülümsedi.
--------DEVAM EDECEK-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."