58. BÖLÜM [M]

153 11 0
                                    

Chanyeol kabloyu çözdü ve ardından onu yere doğru fırlattı. Elleri Baekhyun'un testislerine doğru götürerek onları sıkarken kamışı da tekrar hareket ettirmeye başladı, bir yandan da baş parmağını uzunluğunun ucuna bastırarak gelmesini engelliyordu. Baş parmağını çekti ve kamışı hareket ettirmeye devam etti, Baekhyun inledi ve zevk içinde kıvrandı.

"L-lütfen.."

sesi yüksek çığlıkları yüzünden kısılmıştı. Kamışı çıkarmadan önce birkaç kez daha onu hareket ettirdi ve ardından ani bir şekilde penisini emerek çekmeye bağladı, sırtını gererek tekrar çığlık attı ve menisin Chanyeol'un ağzına bıraktı. Chanyeol dudaklarını yaladı, bu tadı seviyordu.

"Arkanı dön." Chanyeol emretti.

"N-ne?" Baekhyun soluklanırken sordu.

"Dön! İşim bitmedi!"

Chanyeol genç olanın poposuna attığı şaplak ile birlikte kedi misali inlemesine sebep oldu. Baekhyun hareket etmeyerek diğerine karşı çıkmayı denedi.

"Arkanı dönmeni söyledim!" tısladı.

"Yoksa seni tekrar bağlamamı mı istiyorsun?" Chanyeol onu uyarırcasına konuştu.

Baekhyun yutkunarak hızla arkasına dönerek dizlerinin üstüne yerleşti. Chanyeol onu iterek düz yatağa doğru iterek sadece kalçasının yukarıda kalmasını sağladı. Şeytani bir biçimde güldü.

"Deliğine bak, genişlemiş..."

Chanyeol eğilerek nefesini oraya doğru üfledi. Baekhyun kıpırdanırken memnun bir biçimde inledi.

"Tekrar mı sertleştin?" Chanyeol genç olanla alay etti.

Baekhyun yüzünü yastığa gömdü, kızarmıştı. Chanyeol losyonu aldı ve şişeyi açarak losyonu küçük olanın deliğine doğru yaydı.

"Mm-mm.." his ile birlikte ürperdi. Chanyeol sağ eline bolca losyon döktü.

Herhangi bir uyarı olmadan Chanyeol yavaşça iki parmağını esnemiş deliğe soktu, çocuğun alışmasını bekledi. Yavaşça hareket ederek onu genişletmeye başladı. Üçüncü parmağı soktuğunda Baekhyun başını zevkle geriye doğru attı. Chanyeol diğerinin noktasını bulmayı denedi ve bulduğunda çocuk tekrar yapmasını istercesine inledi.

Chanyeol dördüncü parmağı da ekledi, Baekhyun'un kafasının zevkle düşüşünü izliyordu, onu biraz daha esnetmeyi denerken prostatına vurmayı ihmal etmiyordu. Chanyeol hızını arttırdığında son olarak baş parmağını da içeri itti. Baekhyun acıyla bağırdı, Chanyeol'un tüm eli içindeydi.

"Chanyeol!! Hayır! Dur!!"

Elini poposuna dokunmak için hareket ettirdi ama Chanyeol eline vurarak onu engelledi.


-------DEVAM EDECEK--------

Oy verin oyyy

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin