28. BÖLÜM

69 12 2
                                    


"Gerçekten iyi görünüyorsun,"

Baekhyun aynanın önünde durarak saçlarını düzelten Chanyeol'u izliyorken onu övdü. Uzun olan diğerinin onu ilk defa övdüğünü duymasıyla birlikte karnında kelebeklerin oluştuğunu hissetti.

Döndü ve onu elinden tutarak odadan çıkarmadan önce sırıttı.

"Sağol! Sen de."

...

"Oh,"

Baekhyun arabanın içine bindiğinde fark etti.

"Müzik dinlemiyor musun? Güzel araba ama burada dinleyebileceğim bir kayıt göremiyorum."

"Pek müzik dinlemem, çok gürültülü." Chanyeol dedi, "Bunun için zamanım yok."

Diğeri buna biraz bozulsa da aldırış etmedi.

"Pekala, bir tanesini oynatabiliriz."

"Baekhyun," Chanyeol diğerini uyardı ve ona bir bakış attı.

Baekhyun ısrar etti.

"Oh hadi ama, sadece bir şarkı dinle, büyük ihtimalle hoşuna gidecek."

EXO-M albümünü uzun olan adama doğru uzattı. Chanyeol yalvaran tapılası suratı gördüğünde onu elinden aldı ve ardından diski yuvaya soktu. Baekhyun buna karşı kıkırdadı.

Chanyeol müzik çalmayı sürdürürken arabayı çalıştırdı. Albümün ilk parçasından hoşlanmamıştı.

"Bu ne?" Chanyeol aniden sordu.

"MAMA," diğeri cevap verdi.

"Oldukça sıkıcı," Chanyeol gözlerini devirdi.

"Değil!"

"Çok gürültülü, buna günümüzde müzik mi diyorlar?"

"Pekala, bu müziğin tanımı: gürültülü ama çok değil."

"Onlar sadece yeteneksiz bok heriflerin oluşturduğu bir grup."

"Çok kabasın!"

Baekhyun bakışlarını dışarıya çevirerek Chanyeol'u görmezden gelmeye çalıştı.

"Onları seviyorum, ne söylersen söyle."

Chanyeol Baekhyun'un kullandığı terime karşı şaşkına dönmüştü.

"Şimdi de bana kaba mı diyorsun?! Onları bu kadar iyi yapan şey ne?"

Baekhyun hiçbir şey söylemedi ve dışarıyı izlemeye devam ederken şarkının ritmi ile birlikte gülümsedi.

Chanyeol tartışmayı kaybettiğini anlayarak iç çekti.

"Pekala en azından şarkı söyleyebiliyorlar."

"Aynı zamanda dans da edebiliyorlar, muhteşemler!"

Baekhyun ellerini çırptı.

"Onlar gibi dans etmek istiyorum..."

Chanyeol'e bakmadan EXO-M hakkında konuşmayı sürdürdü. Chanyeol diğerinin söylediklerini tam olarak dinlemiyordu, doğruyu söylemek gerekirse bu konuşmayı duymayı pek istemiyordu.

Baekhyun'un evine ulaştıklarında Chanyeol yavaşça frene bastı ve arabayı durdurdu, ardından da el frenini çekti.

Ama Baekhyun'un konuşması araba ile sınırlı kalmamıştı.

"...Lideri gerçekten çok beğeniyorum. Muhteşem bir rapçi, uzun ve çok yakışıklı. Kanadalı ve sana benziyor..." ardından kapıyı açtı ve hızla arabadan dışarı çıktı.

"Oh gerçekten mi?"

Chanyeol eve doğru ilerleyen Baekhyun'a sordu.

Baekhyun ikisinin benzerliklerini hatırlamaya çalışırken suratını astı.

"Evet...ama o senden daha yakışıklı," ardından diğerine dil çıkardı.

Chanyeol gözlerini devirdi ve genç bir kız gibi yürüyen Baekhyun'u eve doğru takip etti.

----DEVAM EDECEK----

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin