Baekhyun gözlerini kapattı, sessizce ağlıyordu. Bugünü sevmemişti, kötü hissediyordu. Ama yine de aralarındaki gerginliği bitirmek için hala bir seçeneği vardı.
"Bende bir tane daha var." dedi Baekhyun çantasında bir şey ararken. Çantadan çilekli süt şisesini çıkardı. Yavaşça Chanyeol'e uzattı.
"Bu aslında benim." dedi Baekhyun. "Aslında benim ama alabilirsin. Bedava. "
Adamın düşünceli olmasını umdu ama sütü geri uzatırken verdiği cevapla olmadığını anladı. "Bu çilekli. Ben saf beyaz istiyorum, pembe değil."
"Ama bu yine de süt, aynı değiller mi?" diye sordu Baekhyun.
Chanyeol Baekhyun'un sinir bozucu cevabına karşı gözlerini kapattı.
"Ben saf beyaz süt istiyorum. Neresini anlamadın?"
Baekhyun sessiz kaldı ve başını aşağıya eğdi. Bugün olan her şeyi berbat ettiğini hissetti.
"Ben burada müşteriyim ve sen BENİM emirlerimi yerine getirmek zorundasın. Müşterinin her zaman haklı olduğun hatırlamalısın." Baekhyun'u küçümsedi. Çilekli süt şişesinin kapağını açtı ve içindeki sütü yere döktü.
Baekhyun adamın süte yaptığı şey yüzünden kötü hissetti, sütü ona geri iade etmeliydi. Sadece Chanyeol'e baktı, hiç bir şey düşünemiyordu. Bu gerginlikten kaçmanın başka yolu kalmamıştı. Yabancıyla her şeyi batırmıştı.
Bir süre sessizlik oldu, Chanyeol Baekhyun'u yakınına çekti ve kollarını sardı, onu sıkıca tutuyordu. Baekhyun tıslayarak nefes alıp verdi, bu çok hızlıydı. Sol kulağında bir fısıltı duydu.
"Bana sütünü ver."
"A-ama zaten onu sana verdim... Geriye hiçbir şeyim kalmadı. " dedi Baekhyun titrerken.
Chanyeol kıkırdadı.
"Sana seninkini istediğimi söyledim." Baekhyun'un boynun sıcak nefesini üfledi.
"H-huh?"
Baekhyun korkmaya başlarken sordu. Gözlerini kapattı ve bundan sonra ne olacağını düşündü.
Birden onu baştan çıkaran bir çift dudağın boynuna sıcak nefesini üflediğini hissetti. Gözlerini genişçe açtı ve adamı kendinden uzağa itmeye çalıştı ama adam onu daha sıkı tuttu. Chanyeol Baekhyun'u duvara yasladı ve dudaklarını onunkilere bastırdı.
Baekhyun daha önce bunu yaşamamıştı; hiç ilişkisi ya da hoşlandığı biri olmamıştı ama bunun doğru olmadığını biliyordu. Namusun ne demek olduğunu biliyordu, şehvet duygusunun ne olduğunu biliyordu.
"E-efendim, ah..." Baekhyun inledi. "Lütfen... gitmeme izin verin."
Baekhyun'un yalvarmasına rağmen Chanyeol durmadı. Baekhyun adamın boynunu ısırmasıyla ürkerken ve acıyla bağırırken bir canavar tarafından götürüldüğünü hissetti.
"Lütfen.. birileri bizi görebilir.."
Baekhyun yalvardı, hızlı soluyordu. Ama adam yine de kulağından boynuna doğru Baekhyun'un tadına bakmaya devam etti.
"Bırak görsünler, umrumda değil." Chanyeol alayla güldü.
Chanyeol yavaşça Baekhyun'un kemerini çözdü ve fermuarını açtı, pantolonu gevşekçe yere düştü. Boxerını dizine kadar çekti ve üyesini kavradı. Baekhyun dokunuşla birlikte kızardı, utanıyordu. Sağ eliyle Baekhyun'un ellerini başının üstünde tutarken sol eliyle uzunluğunu okşuyordu- bu Baekhyun'un zorlukla solumasına ve Chanyeol'un okşamasıyla oluşan istenmeyen zevkten gözlerinin kapanmasına sebep olmuştu.
"Burada sevimli bir şey var."
Baekhyun'un erkekliğini göstererek sırıttı. Baekhyun kızardı, gözlerini kapatıp sessizce inledi. Kendinden iğrendiğini hissediyordu çünkü bu adamın ona verdiği zevkten hoşlandığını inkar edemiyordu. Daha önce böyle hissetmemişti, daha önce kimse ona dokunmamıştı.
"Eğer sesli bir şekilde inlersen umursamam, hadi onların seni duymasına izin ver."
Chanyeol emretti ama Baekhyun üst dişiyle dudağını ısırmaya devam etti ve sıkıca gözlerini kapatarak inlemesini engellemeye çalıştı. Chanyeol zamanın geldiğini anladığında Baekhyun'un uzunluğunu daha hızlı okşamaya başladı, ellerini geri çekti ve Baekhyun'un çilekli süt şişesini aldı. Baekhyun'un uzunluğunu şişeye soktu ve uzunluğu şişeye mükemmel bir şekilde yerleşti.
Chanyeol bunu biliyordu, Baekhyun'un uzunluğunu şişeyi kullanarak okşamaya başladı ve bu işe yaradı. Baekhyun zevkle kalçasını haraket ettiriyordu. Chanyeol hızla onu öptü ve inlemesinin hafiflemesine sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."