"Sana bakıyorum da..."
uzun olan elini Baekhyun'un göğsünde gezdirirken sırıttı.
"Benim tarafımdan becerilmeyi seviyorsun değil mi?"
Chanyeol poposuna vurarak Baekhyun'un inlemesini ve alt dudağını dişleyerek kafasını başka yöne çevirmesini sağladı. Uzun olan tekrar sertçe vurdu,
"Bana bak ve söyle!" dişlerini gıcırdattı.
"Hayır!" Baekhyun cevap verdi.
"Hayır?"
Chanyeol gözlerini kısarak ona baktıktan sonra sert vuruşlarını tekrarladı.
"Söyle! Seni sürtük! Tüm bunlardan hoşlandığını söyle!"
Baekhyun gözlerini sıkıca kapattı, "Ahh! Ahh! Acıyor! Hayır!"
Chanyeol, Baekhyun'un yüzünü kavrayarak ona bakmasını sağladı.
"Neden sadece yapmıyorsun? Neden işleri zorlaştırıyorsun?"
ona dik bir bakış attıktan sonra bacaklarını kaldırarak poposuna hızlı ve sert şekilde tekrardan vurdu.
"Ah-ahh!"
Chanyeol cevap vermeden vurmaya devam etti, bu onun sertleşmesine sebep oluyordu. Chanyeol farkına vardığında alayla konuştu,
"Ohh...şuna bak." Baekhyun'un penisini gösterdi. "Sertleşmiş."
Baekhyun bakışlarını kaçırdı; Chanyeol işaret parmağını penisinin ucuna bastırdı,
"Umm Chanyeol ahh!"
"Bunu istediğini söyle!"
Chanyeol bir kez daha Baekhyun'un poposuna vurarak kırmızı izler kalmasını sağlarken aynı anda penisini okşamaya başladı.
"Ahh! Evet! Lütfen!"
Chanyeol'e yarım açık gözlerle baktı. Chanyeol gülerek üç parmağını Baekhyun'un ağzına soktu.
"Em şunu!"
Baekhyun dediğini yaptı ve ardından ıslanmış parmaklar hızlı bir şekilde Baekhyun'un deliğine girerek çığlık atmasını sağladı.
"Tsk! Tsk! Kendine bir bak..."
"L-lütfen, acıtıyor..."
"Ohh acıtıyor mu?" Chanyeol alay etti.
"Buna ne dersin?" parmaklarını sokup çıkardığında Baekhyun hissettiği şey ile birlikte irkildi,
"D-dur ah!" uzun olan dediklerini umursamadan parmaklarını deliğe sokmaya devam etti, özel noktasına değdiğinde Baekhyun zevkle inledi.
"Orası...daha fazla!" sırtını geriye doğru büktü.
"Bir sürtük gibi inle!"
sarışın tekrar özel noktasına ve poposuna vurdu. Arkasına döndü ve aynadan yansıyan onlara bakarak şok geçiren kızın görüntüsüne karşı sırıttı,
"İnsanların bizi görmesini istemiyorsun, huh?"
Baekhyun'u kendine doğru çekerek oturur pozisyona geçmesini sağladı ve yüzünü cama doğru çevirdi, Baekhyun görüntüye karşı titremeye başladı. Chanyeol önemsemediğini belirten bir şekilde güldü.
"Çok yüksek sesle çığlık atıyorsun, sanırım bu yüzden..." kulak memesini yalamadan önce fısıldadı, kemerini açtı ve fermuarını indirerek sert üyesini ortaya çıkardı.
"Haydi ona gösterelim..."
Belini dikleştirdi ve Baekhyun'u penisinin üstüne oturacak şekilde konumlandırarak kendini onun içine itti. Baekhyun acıyla inleyerek kafasını geriye doğru attı.
-----DEVAM EDECEK-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Hayran Kurgu"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."