55. BÖLÜM [M]

195 11 0
                                    

Chanyeol Baekhyun'un gözlerine baktı,

"Pekala."

Chanyeol yataktan kalktı, Baekhyun buna karşı rahatlamayla iç çekti.

"Seninle işim bittikten sonra bırakacağım.." Chanyeol sırıtarak ekledi.

"N-ne? Ama bırakacağın konusunda söz vermiştin.." Baekhyun gözlerini korkuyla genişletti.

"Evet ama söz verdim dediğimi hatırlamıyorum~." Chanyeol kıkırdadı,

"Tsk tsk tsk, seni bu şekilde bırakacağımı gerçekten düşündün mü? Bu olmayacak. Yani şimdi... bunu ödemek ve dayanmak zorundasın!" Chanyeol fısıldadı.

"Lütfen Chanyeol. .." göz yaşları akmaya başlamıştı.

''Hayır Baekhyun! Yapmayacağım! Bu senin hatan. Bugün için sana dinlenme şansı vermeyi planlıyordum ama geri alıyorum. Ayrıca eminim ki bunu seveceksin.''

Baekhyun diğerine bakarken alt dudağını dişledi. Chanyeol, Baekhyun'u dizlerinin üzerinden kaldırarak kucağına oturmasını sağladı. İleriye doğruya eğilerek, Baekhyun'un çenesinden tuttu. Sırıtarak dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu. Baekhyun bunun üstüne utangaç bir şekilde inledi. Chanyeol, Baekhyun'un alt dudağını ısırmadan önce dilini gezirdi, Baekhyun buna karşılık olarak kesik kesik solumaya başladı.

Chanyeol dilini sıcak mağrasına doğru itti, Baekhyun'un dilini emmeye başladı. Küçük olanın yapabildiği tek şey inlemekti, alt tarafının tepki vermeye başladığını hissediyordu. Chanyeol, Baekhyun'un Adem elmasını emmek için yavaşça aşağıya doğru indi. Bir eliyle Baekhyun'un pembe meme ucunu çimdikliyordu. Baekhyun kıvrandı ve sırtını gerdi. Chanyeol geri çekilerek Baekhyun'un dudaklarının üzerinde bir miktar salya bıraktı. Gömleğini çıkardı ve yere doğru Ellerini Baekhyun'un göğüsünde gezdirdikten sonra tişörtünü uçlarından tuttu ve çıkarttı.

''Ah-chan!"

Bir kez daha ellerini teninin üzerinde hafifçe gezdirdi, çocuğun üprediğini görebiliyordu.

''L-lütfen..''

Chanyeol ellerini Baekhyun'un kotunu gevşetmek için hareket ettirdi ve elini içeri doğru ilerletti, küçük olanın nefes alışları hızlanmıştı. Uzun olan elindeki şirin penisi hissediyordu.

''Daha fazla istiyorsun, değil mi baek..''

Chanyeol, Baekhyun'a doğru baktı. Yüzü kızarmıştı. Alayla güldü ve biraz daha aşağıya doğru ilerledi. Baekhyun'un göbek deliğinin içinde dilin ısırdı. Chanyeol, sıcak havayı göbek deliğinin içine üfledi. Bu Baekhyun'un hızlı hızlı solumasına sebep oldu.

''Chanyeol!''

Chanyeol tutkulu bir öpücük vermek için yukarıya doğru hareket etti ve aynı zamanda Baekhyun'un iç çamaşırıyla kalması için ellerini kullanıp pantolonunu çıkarmasını sağladı. Aşağıya doğru inip penisine doğru üfledi ve vereceği tepkiyi izledi. Dilini uzunluğunda gezdirdi ve daha sert bir biçimde emdi,

''Ahh!''

Baekhyun elleriyle sıkıca tutundu, başını geriye doğru yaslayıp inledi.

Chanyeol uzunluğunu dişlerini de kullanarak ağzına sokup çıkarırken Baekhyun çığlık atarak ayağını yatağa vurmaya başladı. Chanyeol ani bir şekilde ayağını yakalayarak hareket etmesini engelledi ve penisini daha hızlı ve sert bir şekilde emmeye devam etti.

''Chanyeol! D-dur! Ah-ahh!''

Baekhyun zevk içinde inleyerek kendini Chanyeol'un ağzına doğru itti, Chanyeol hareketine karşı poposuna vurarak küçük olanın bir kedi edasıyla mırıldanmasına sebep oldu.

"Aç sürtük."

Chanyeol sırıttı, şirin olanın yaklaştığını biliyordu, aniden Baekhyun'un penisini ittirdi bu onun kıvranmasına sebep oldu. Chanyeol'e doğru baktı, penisini emmesini istiyordu.

''Ne? Durmamı istediğini düşünmüştüm.''

Baekhyun uzağa baktı, kanın yanaklarında toplandığını ve kızardığını hissetti. Chanyeol, Baekhyun'un odasının köşesinde bir elektrik süpürgesi olduğunu anımsadı. Aklına gelen fikirle gülümsedi. Yataktan kalktı, Baekhyun Chanyeol'un gözlerinin içine baktı ve nereye doğru gittiğini takip etti. Chanyeol'un odada ne yaptığını azıcıkta olsa görebiliyordu, elleri başının yanında bağlı olduğunda ne yaptığını görmek güçleşiyordu.

-----DEVAM EDECEK-----

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin