27. BÖLÜM
"Baek"
"Unh..."
"Baek"
"Uyan," Chanyeol Baekhyun'un burnunu çimdikledi. Baekhyun yüzünü buruşturdu ve ardından diğer yana doğru kaydı. Uzun olan Baekhyun'un tişörtünün kenarını çekiştirirken iç çekti.
"Okula geç kalacaksın. Bunu bildiğini umuyorum,"
aynı hareketi yapmaya devam ediyorken konuştu. Baekhyun, gözleri hala kapalıyken arkasına döndü ve derin bir nefes aldı, uzun olan bunu...tatlı bulmuştu.
Başka seçeneği olmadığını anladığında yavaşça uyuyan Baekhyun'un üstüne çıktı. Onu dudaklarından öptükten sonra yanağına ve ardından da boynuna doğru kaydı. Baekhyun cevap olarak tenindeki gıdıklanma hissiyle birlikte hafifçe güldü.
"Dur,"
Baekhyun güçsüzce konuştu, hala gülüyordu.
"Bu gıdıklıyor!" daha yüksek bir şekilde gülmeye başladığında Chanyeol yavaşca yüzünü geriye doğru çekti ve Baekhyun'un gözlerine baktı. Nazikçe dudaklarını Baekhyun'unkilere bastırdı. İkiside bu anı sevmişti; sakin ve huzurluydu. Zevk yoktu, sadece sevgi vardı.
"Duş al,"
Chanyeol Baekhyun'u nazikçe oturur pozisyona soktu ve ardından Baekhyun'un tişörtünü çıkardı. Baekhyun kafasını sallayarak banyoya doğru ilerledi.
"Terlikler burada onları giy, dikkatli ol."
Uzun olan Baekhyun için hatırlatma yaptı,
"Seni aşağıda bekleyeceğim."
...Chanyeol, Baekhyun için krep ve kahve hazırladıktan sonra masaya oturdu. Baekhyun en sonunda mutfak kapısında göründü, okul kıyafetlerini giyiyordu. Uzun olan Baekhyun'un canlı görüntüsüne karşı gülümsedi.
"İşte hazır, ye haydi."
Chanyeol üstünde krep olan tabağı Baekhyun'un önüne itti. Diğeri yemeye başlamadan önce gülümsedi.
"Oh," Baekhyun bir ısırık aldıktan sonra konuştu "Bu güzel."
"Biliyorum, değil mi?" Chanyeol 'mükemmelim' yüzünü kullanarak konuştu.
"Yemek yapma konusunda iyiyim."
Baekhyun kıkırdadı ve uzun olan ayağa kalkıyorken dikkatlice kahvesini yudumladı.
"Onu bitir. Arabının anahtarlarını alacağım."
diğeri cevap olarak kafasını salladığında Chanyeol üstünü değiştirmek için odaya doğru ilerledi.
----DEVAM EDECEK----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."