"Görüyor musun?" Chanyeol alayla fısıldarken Baekhyun'un penisini sıktı."Onlar, uh, bizi izlemekten hoşlanmış gibi görünüyorlar..."
Baekhyun kafasını dışarıya doğru çevirerek onları izleyen kızlara baktı ve Chanyeol'un noktasına vurmasıyla birlikte çığlık attı.
"Ben sanırım - Hayır!"
Baekhyun, Chanyeol'un penisini sıkıca tutarak boşalmasını engellemesiyle birlikte yerinde kıpırdandı.
"Lütfen..."
"Henüz değil bebeğim,"
Chanyeol sırıtarak kravatına doğru uzandı ve onu Baekhyun'un penisine sararak bağladı.
"Hayır! Hayır!"
Baekhyun diğerine vurdu ama Chanyeol hızla kendini onun noktasına iterek durmasını sağladı. Baekhyun ağzı hafif bir şekilde açıkken kafasını geriye attı.
"Ah!! Lütfen Chanyeol..."
Baekhyun yüksek sesle çığlık atarken Chanyeol durmayacakmış gibi içinde gidip gelmeye devam ediyordu. Uzun olan inleyerek Baekhyun'un omuzunu ısırdı ve ardından onları izleyen kızlara bakarak seksi bir şekilde gülümsedi.
Luna ve Sulli'nin görüntü karşısında nefesleri kesilmişti.
"B-ben yapamam..." Sulli bayılacak gibi olduğunda Luna diğerinin kolunu kavradı,
"Hayır! Tutun Sulli!"
Sulli yüzünü kapatarak düşmemek adına Luna'ya tutundu. "B-bunu...izlemek oldukça utanç verici..."
"Umrumda değil Sulli...bu, bunu canlı izleyebilmek için tek şansım! Kesinlikle burada kalacağım."
"B-ben de seninle kalacağım..." Sulli kızararak izlemeye devam etti, Chanyeol Baekhyun'un penisini çekiyordu.
"Aman Tanrım, Luna," Sulli zayıf bir tonda fısıldadı. "Şirin çocuk çok yüksek sesle bağırıyor, arkasındaki adam çok merhametsiz olmalı."
"Sevgisini gösteriyor Sulli. Onu becerme şekline bir bak," Sulli lafına karşı kafasına vurduğunda Luna irkildi. "Ya! Sorunun ne?"
"Dilin," Sulli ilgisiz bir şekilde konuştu.
"Bu kadar saf olma Su," Luna gözlerini devirdikten sonra arabadaki sahneye geri döndü.
------DEVAM EDECEK------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."