10. Bölüm
Baekhyun yavaşça kapıyı kapattı, gizlice merdivenlerden çıktı. Odasının kapısını açtığında Victoria yatakta oturmuş onu karşılamayı bekliyordu.
''Dün gece neredeydin?'' sordu.
Baekhyun ne cevap vereceğini bilmiyordu, huzursuz hissetti.
''Ben..Ben..Minseok'un evindeydim.'' Yalan söyledi. ''Matematikte ona özel ders vermemi istedi.''
Tekrar güvenini kazanırken ekledi.
''Oh?'' Victoria dudaklarını oynattı, tamamiyle ikna olmamıştı.
Baekhyun yere baktı. ''Gerçekten üzgünüm, dün onlarda kalacağımı söylemedim.''
''Sorun değil. Ama bir dahaki sefere beni haberdar et tamam mı?'' Parmağını ona yöneltti. Baekhyun başını salladı.
''Pekala önce duş al. Bende kahvaltı hazırlayacağım.'' gülümsedi ve Baekhyun'un poposuna yavaşça vurdu.
Baekhyun sızlandı, Victoria bunu farketti. ''İyi misin?'' gözlerin kırpıştırdı.
''O kadarda sert vurmadım.''
''Ben iyiyim.'' Baekhyun başını salladı.
''Tuhaf davranıyorsun.''
Kendi odasına giderken söylendi. Ayak sesleri uzaklaştığında Baekhyun rahat bir nefes aldı ve aynaya bakmaya gitti. Yansımasına baktı, boynunun sol tarafında ısırık izi vardı. Tekrar Chanyeol'u hatırladığında berbat hissetti.
Victoria gizlice kapıdan onü gözetliyordu. Oğlunun olgunlaşması karşısında gülümsedi.
''Anne?''
Mutfağın kapısını ittirdiğinde annesinin çalıştığını gördü.
''Çok güzel kokuyor anne, bekleseydin sana yardım edebilirdim.'' Sandalyeye oturdu.
''Seni beklemek mi?'' Victoria homurdandı.
''Sen okulda derslerinin bitmesini beklerken bende senin eve gelmeni bekliyordum neredeyse açlıktan ölecektim.'' Baekhyun'un eline kahve verirken imalı bir şekilde göz kırptı.
Baekhyun annesinin söyledikleri karşısında dondu.
Victoria başladı.
''Annen dün gece Minseok'ların evinde olmadığını biliyor. Akşama doğru geldi ve evde olup olmadığını sordu hasta olduğunu sanmış. 2 gündür okula gitmiyormuşsun. Bana bunu açıklar mısın tatlım?''
Bir cevap beklerken elleriyle masaya vuruyordu.
''B-ben uh.. Ben dün..'' sustu.
''Dün gece neredeydin? Ne yapıyordun?'' Victoria onu sorguya çektikçe Baekhyun geriliyordu.
Baekhyun hakkında diğer bir gerçek; annesine yalan söylemezdi. Vereceği cevap karşısında kızarmadan duramıyordu, öylece söyleyemezdi.
''Hazır değil misin?''
Victoria sorguya devam etti.
''Bunun için bekleyebilirim.'' masaya vururken gülümsedi. Victoria oğlunun geçersiz bir sebep yüzünden okulu asmayacağını biliyordu, Baekhyun annesinin bu konularda sıkı olduğunu farketti.
''lütfen sorma.'' Baekhyun yüzünü elleriyle kapatırken söyledi.
''Ben senin annenim. Bilmeyede hakkım var.'' Victoria çıkıştı.
''Biliyorum.'' dedi Baekhyun
''Ama söyleyemem, bu utandırıcı..'' hala yüzün kapatıyordu.''Senden utanacak olsaydım iyi bir annede olamazdım. Böyle düşün.'' Onu ikna etmeye çalıştı. ''Şimdi söyle bana.'' gülümsedi, aniden birşey farketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."