**** ***
"Min! Luhan!" Baekhyun ikisine seslendi.
"Gitmem gerekiyor, gerçekten."
Xiumin sordu, "Nereye?"
"Chanyeol ile birlikte yemek yiyeceğiz," utanarak güldü.
"Ne kadar şiriin," Xiumin dalga geçti, gözlerini alayla devirdiğinde luhan onun koluna vurdu. Baekhyun kafasını sallayarak ayağa kalktı.
"Şimdi gidiyorum. Yarın görüşürüz."
Diğer ikisi ona el sallarken Baekhyun okul bahçesinde koşmaya başladı ve Chanyeol'un arabasını park ettiği yere ilerledi. Arabayı gördüğünde yanına gitti ve içine bindi.
Baekhyun ona gülümsedi, "Nereye gidiyoruz?"
"Bir ihtimal İtalyan lokantası?" uzun olan yanıtladı. "Sen ne önerirsin?"
"Hazır yiyeceklere ne dersin?" Baekhyun heyecanla konuştu. "Bu benim için sorun olmaz."
"Bu sağlıksız," Chanyeol kaşlarını çattı. "Nasıl orada yiyeceksin?"
"Pekala, annem ve ben zamanımız olduğunda hep orada yemek yeriz," Baekhyun konuştuktan sonra gülümsedi, uzun olan kabul etmek zorunda kalmıştı.
"Tamam," arabayı o yönde sürmeye başladı.
"Hadi gidelim..."
Yemek yerine ulaştıklarında Chanyeol arabayı park etti ve beraber yürümeye başladılar, birbirlerinin ellerini tutuyorlardı ve bu insanların bakışlarını onlara yönlendirmelerini sağlıyordu.
Siparişlerini verdiktikten sonra ikisi karşı karşıya gelecek şekilde yerlerine oturdu, uzun olan Baekhyun'un üstündeki bakışlar yüzünden rahatsız olduğunu görebiliyordu. Bir süreliğine kötü hissetse de sorunu çözebileceğini fark etti.
Baekhyun dondurma yiyordu ve yeme anı Chanyeol'un kaşığını ona sokarak biraz dondurma alması ve ağzına sokması ile bölündü. Uzun olan Baekhyun'un kravatını çekerek onun ayağa kalkmasını sağladı ve dudaklarını onunkilere bastırdı. Azar azar nefes alıyorlardı ama Chanyeol bunu şimdilik bir sorun olarak görmüyordu. Dilini yavaşça Baekhyun'un ağzına kaydırdı ve eriyen dondurmayı ona da tattırdı.
Uzun olan nazikçe geri çekildi ve diğer insanlara dik bakışlar atarak yemek yemeye geri dönmelerini sağladı.
Baekhyun'a göre bu uzun olanın yaptığı en sevimli şey olmuştu.
-----DEVAM EDECEK-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."