12. BÖLÜM [M]

337 19 16
                                    

SMUT İÇERİR!

''Beni özledin mi?'' Adam şeytanca gülümsedi.

Baekhyun cevap veremedi. Arkasında sert bir şey hissettiğinde dondu.

''Neden bana öyle bakıyorsun?''

''B-ben..'' Baekhyun kekeledi. 'Burada ne işi var?'

Chanyeol sormadan eve adımını attı. Baekhyun donmuş bir şekilde dururken Chanyeol harekete geçti ve onun önünde durdu.

''Seni özledim.'' Chanyeol nazikçe fısıldadı, Baekhyun'un yanaklarına dokundu daha önce böyle bir yanak görmemişti.

Ama bu Baekhyun'un kendini kaybetmesi için yeterli değildi, geri adım attı merdivenlere yaklaştı kendini korumak için kaçmayı planlıyordu. Baekhyun hızlıca merdivenlerden çıktı. Chanyeol ne olduğunu anlayamamışcasına onu seyretti ardından oda Baekhyun'u takip etti.

Baekhyun yukarı çıkar çıkmaz odasına koşup kapayı açtı kapatacakken kapıya karşı güç uygulayan bir şey olduğunu farketti. Baekhyun çok korkmuştu. Adamın onu engelleyeceğini biliyordu.

Beklenmedik bir şekilde Baekhyun kalaçasının üstüne düştü.

Arkasındaki acı canını yakıyordu, başını kaldırdığında odasına adım atan adamı gördü. Chanyeol genç olana bakarak kapıyı kapattı, genç olan bacağını incitmiş bir şekilde yerde oturuyordu.

''Bu benim ilk ziyaretim.'' Chanyeol sırıttı.

''Şimdiden beni odana atmaya mı çalışıyorsun? Bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum. Kabul et sende beni çok özlemedin mi?'' Baekhyun derin anlamları olan bu soru karşısında kızardı.

Baekhyun odadan çıkmak için ayağa kalktı, Chanyeol odasındaydı ondan ne isteyeceğini düşündükçe geriliyordu.

Adamın kendine yaklaştığını görünce kapıya koştu. Kapıyı açtığı an Chanyeol onu tişörtünden yakaladı ve köşeye sıkıştırdı.

''Nereye gidiyorsun?'' Chanyeol alaycı bir tonla sordu.

Chanyeol ona yaklaştığında diğer köşeye koştu. Büyük olan bundan sıkılmıştı.

''Benden kaçmayı kesecek misin?'' Dişlerini sıkarak konuştu.

''Lütfen.'' Baekhyun kekeledi. ''Gitmeme izin ver, bana zarar verme.''

''Neden sana zarar vereyim?'' Chanyeol alay etti. 'Bunu gerçekten özledim..'

Baekhyun ne cevap vereceğini bilmiyordu ama adamın ona zarar vermemesi için kendini koruması gerektiğini biliyordu. Masasına doğru gitti ve kağıdın üstünde bir makas olduğunu farketti. Bulur bulmaz hiç düşünmeden sert bakışlarıyla birlikte makası Chanyeol'e doğrulttu.

Chanyeol dondu; genç olanın bunu yapabilcek kadar cesaretinin olduğunu bilmiyordu.

''Beni öldürecek misin?'' Chanyeol hayal kırıklığına uğramış adamı oynadı. ''Sana verdiğim onca şeyden sonra?''

''Beni yalnız bırakmadığın sürece.'' Baekhyun sertçe söyledi elinde tuttuğu şeyden dolayı yiğitçe davranıyordu.

Chanyeol bunun sadece savunma mekanizması olduğunu biliyordu. Elinde makas tutan cesur adama doğru yaklaştı.

''Bu benim ilk cinayet işleyişim olsa bile durmam!'' Baekhyun homurdandı. ''Seni uyarıyorum!''

Adam bu cümlelerden dolayı biraz korkmuş hissetsede onun üzerine gitmeye devam etti.

Chanyeol'un sağ tarafına doğru bir hamle yaptı balkonun kapısına ulaştığında Baekhyun sırıttı. Tam kapıyı açıp kaçıcakken Chanyeol her zaman olduğu gibi hızlı davrandı önce makası tuttuğu elini kavrayıp sıktı Baekhyun'un irkilmesiyle makas yere düştü.

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin