21. BÖLÜM
''Yavaşlayacak mısın?'' Minseok sanki günlerdir açtı.
''Açlıktan ölüyorum.'' Baekhyun'a bakarak konuşmaya çalıştı. Geyik başını salladı.
'' Düzgün otursana.'' Baekhyun Minseok'un oturuşundan rahatsız olmuştu.
''Dün gece seks yaptık.'' Minseok tersledi.
''Ne yaptın?'' Baekhyun suyunu içememişti.
''Lay çok..'' Minseok güldü. ''Bu yüzden düzgün oturamam, pişman değilim ama acıyor.''
''ah.''
Baekhyun detayları istemeden yemek yemeye başladı. Bu onu ilgilendirmezdi.
''Chanyeolle denemiş olmalısınız?'' Minseok yemeğine devam etti.
Baekhyun dondu. ''Tabiiki denemedik, olmadı, asla olmayacak.''
''Açıkçası doğruyu söylediğinden emin değilim.'' Gözleirni kıstı. ''Neyse yakında yaparsınız.''
''Ben gerçekten neyden bahsettiğini anlamıyorum.'' Baekhyun mırıldandı.
''Gerçekten mi?''
Baekhyun bıkmıştı. Arkadaşının onunla dalga geçtiğinin biliyordu. ''Şunu kesecek misin?''
''Tamam tamam!'' Minseok güldü. ''Bu arada pazar boş musun?''
''Evet boşum.''
''Peki Chanyeol?'' Minseok ekledi.
''Ne olmuş ona?'' başını kaldırdı.
''Bu çifte randevu beraber lunaparka gideceğiz.''
''Çifte randevu?!'' Baekhyun şaşırdı.
''Evet sen Chanyeol ben Yixing beraber gideceğiz.'' sonra Baekhyun'a sarıldı.
''Gidelim mi? Gidelim! Lütfen!'' diye sızlandı.
''Tamam ama önce Chanyeol boş mu onu sormam lazım.'' Arkadaşının umudunu kırmamak için kabul etti.
''Tamam sor ve hemen bana söyle.''
''Tamam.'' Baekhyun derin bir iç çekti.
Zil çaldı ve kafeteryadan sınıflarına hızla koştular.
''Yavaşlayacak mısın?'' Baekhyun onu tuttu.
''Zamanımız yok bugün ilk derse kim giriyor bir düşün.'' Baekhyun genişçe gözlerini açtı.
''Bayan Amber Liu.''
Amber Liu dakiklik konusunda çok titizdi. Geç kalanları cezalandırırdı. İkisi sınıfa hızlıca koştular ve amber liu yoktu beraber seslice güldüler.
''Yaşasın.'' Baekhyun sevindi.
''Cezalandıralacağımızı düşünmüştüm.''
''Cezalandırılmamalıyız!'' Minseok sertçe söyledi.
''Neden?'' Baekhyun sordu. ''Tecrüben var mı?''
''Yok.'' Minseok başladı. ''Ben birini gördüm ve bundan hiç hoşlanmadı.''
''Herneyse bize bişey olmaz.'' Baekhyun gözlerini kaydırdı.
Bayan Amber Liu sınıfa girdi ve yoklama yaptı. Derse bir öğrenci geç kalmıştı Amber ne ceza vereceğini düşünerek sırıttı. Minseok irkildi.
Baekhyun sınıfın penceresinden dışarı bakıyordu. Diğer taraftan Chanyeol'un ne yaptığını düşünüyordu.
------------------------------------
Victoria ve Chanyeol alışveriş merkezine yürüğünde genç bir tezgahtar onlara broşür vermek için yaklaştı. Broşürü okuduktan sonra Victoria Chanyeol'e bakıp genişçe gülümsedi.
''Bu et gerçekten lezzetli.'' dedi Victoria ''Bu yüzden gitmeliyim.''
''Nerede?'' Chanyeol kaşlarını çattı.
Kadın kuyruk olmuş bir grup insanı işaaret etti.
''Bu insanları görüyor musun?'' Chanyeol başını salladı. ''Yarışmaya başlamak için bekliyorlar.''
''Ne yarışması?''
''Belirli yerlere gizlenmiş beş tane et var.'' Victoria açıkladı.
'' Bu onların teşvik etmek için kullandıkları bir yöntem. Onlara bakmamız gerekir.''
''Bu kadar özel olan ne?'' Chanyeol hala anlamamıştı.
''Genellikle büyük tadı lezzetli etler.'' dedi Victoria. ''Biz bir tane ya da daha fazla bulduğumuzda normal fiyatının çok daha altında satın alıyoruz.''
Uzun boylu kaşlarını çattı. ''Ama neden sadece beş et? Onu satın almak isteyen bir sürü insan var görmüyor musun?''
''Bu sadece bir promosyon genç adam.'' Vic sadece güldü.
''Sen yoksulları anlayamıyorsun, her zaman ucuz ve kaliteli birşeyler ararız.''
Chanyeol Victoria'nın bacak ve kollarını esnetmek için hareket yaptığını gördü.
''Ne yapıyorsun?''
''Ben en azından bir tane et almalıyım.'' Gülümsedi.
''Baekhyun'u bir sürede olsa mutlu etmek istiyorum. Şansımız olduğunda bu etin tadına bakmıştık ve Baekhyun hep en sevdiği et olarak gösterir bunu.''
Baekhyun bu eti seviyor mu? Chanyeol düşündü. ' Bende onu mutlu edebilirim.' Victoria'nın bunu yapmak için yaşlı olduğunu düşündü.
Victoria'ya döndü ve kollarını düzeltti.
''Benim yapmama izin ver.'' Chanyeol iç çekti. ''Baekhyun ve senin için yapabilirim.''
''Genç adam.'' Vic ciddi bir ses tonuyla konuştu. ''O kadınları bilmiyorsun. Onlara karşı kazanamazsın inan bana.''
''Bunu yapacağım emin ol.''
Chanyeol hızla yürürken parlak gülümsemesini sergiledi. Kuyruktakiler Victoria'dan yaşlı insanlardı tabiiki korkmuştu.
Ağzında birşey çiğneyen kadın ona yaklaştı.. Chanyeol bunu garip buluyordu ve biraz korkutucu..
''Sen katıldın mı?'' kadın sordu.
Uzun boylu nezaket amaçlı cevapladı.
''Katıldım.'' diye ekledi ve gülümsedi.
''emin misin?'' Kadın homurdandı.
''Birtane bile alabilceğinden şüpheliyim. Uzun boylu olman kazanacağın anlamına gelmiyor. ''
Chanyeol kahkahalarını duyuyordu ama bunları göz ardı etti. ''Umrumda mı? Ne olursa olsun bir tane alacağım.''
''İyi şanslar o zaman.'' Kadın pis bir şekilde sırıttı.
-----DEVAM EDECEK-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."