''Anne!''
Baekhyunboğuk sesiyle seslendiğinde annesi dil çıkardı.
''Günaydın.. Teyze?'' Chanyeol nasıl hitap edeceğini bilmeden konuştu.
''Artık bana anne diye seslen.'' annesi gülümsedi. ''Size zaten kahvaltı hazırlamıştım.''
''Tamam tey..anne'' Chanyeol güldü. ''Anne..''
''Çokta kibar olmayın.''
Vic Baekhyun'a dönüp güldü. ''Baekhyun sandalyeye koyduğum yumuşak yastığa otur popon daha az acıyacak.'' Victoria sandalyeyi işaret etti.
"Anne!!"
Baekhyun kızarmış yüzünü kapattıve oturdu.. Chanyeol, Baekhyun'a bakarak gülümsedi ve yanına oturdu.
"Tatlım neden kızarıyorsun? Annen olarak attığın zevk çığlıklarını duydum, en önemlisi Chanyeol şu an yanında."
Chanyeol için masaya bir tabak daha koydu.
"Anne lütfen!" Baekhyun'un yüzü kıpkırmızı olmuştum. Oğlunun deli gibi kızardığını görünce gülümsedi ve Chanyeol'e göz kırptı.
"Yani Chanyeol tatlım Baekhyun ilişki sırasında nasıl oluyor?" heycanla sordu.
"Anne! Neden bahsediyorsun sen!" Baekhyun boğuk sesiyle çıkıştı.
"Sana değil Chanyeol'e sordum. Kahvaltını bitirsen iyi olur." Baekhyun'a tatlı tatlı gülümseyip sorusunun cevabını almak için Chanyeol'e döndü.
''Şimdi anlat bana.''
"Byun Baekhyun yatakta inanılmaz. Ayrıca şaşırtıcı bir şekilde bu sabah itaatkardı."
Konuşulanları duymamak için Baekhyun'un kulağını kapattığını gören Chanyeol gülümsedi.
''Anladım'' Vic yavaşça kafasını sallarken bir taraftan sırıtıyordu.
Baekhyun bu konuşmanın bitmesi gerektiğine inanıyordu hızlıca sandalyeden kalktığında annesi poposuna vurdu, bu acıtmıştı.
''Otur.'' Victoria emretti. Baekhyun önceki günlerden daha fazla küfretti içinden.
''Sonra?'' Victoria Chanyeol'e döndü.
''O..'' Baekhyun'a baktı.
''Her zaman benden kurtulmaya çalışıyor, aslında onunda kalmak istediğini biliyorum.''
''Belkide daha fazlasını istiyordur değil mi?'' Victoria sırıttı.
Annesinin sözünü duyduğunda yediği parça boğazına takılmıştı hızla suyu kafasına dikti. Yutkunduğunu hissettiğinde bardağı koydu ve konuştu.
''Hayır! Asla istemedim!''
''İstedin!'' Chanyeol gözlerini kaydırırken söyledi.
''Hemen boşalıyor mu?''
Chanyeol başını salladı.
''Sana verdiğim penis yüzüğünü kullanmadın mı?'' Victoria çayını yudumlarken sordu.
''Belki daha sonra.'' Chanyeol yiyeceğini iştahla yemeye başladı. ''Lezzetli.''
''Teşekkürler.'' gülümserken söyledi.
''Daha fazla sapık şeylere ihtiyacın olursa bana söyle.'' göz kırptı.
''Tamam.'' Chanyeol güldü.
''Biraz daha ister misin?'' Vic sütü bardağa koyacakken Chanyeol redetti.
''Bu kadarı yeterli bugün yeterince süt içtim.'' Baekhyun'a bakarak söylediğinde Baekhyun'a hemen bakışlarını kaçırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfiction"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."