34. BÖLÜM

60 13 0
                                    

Chanyeol kıkırdadı ve kendini yavaşça geri çekti.

"Oldu Tiffany. Nasılsın?"

"Eh,"

kadın kıkırdadı ve sağ elini kaldırıp bir yüzük gösterdi.

"Evlendim ama sen hiç gelmedin! Takımlarından birisini almak için bile. Seni düğüne davet etmek için hiçbir şansım olmadı ben de o yüzden sekreterini davet ettim."

"Şey, iyiymiş." Chanyeol küçük bir kahkaha attı. "Bunun için özür dilerim."

Tifanny güldü.

"Gizlice evlendik. Bu yüzden sadece birkaç kişinin gelmesi planlandı. Eğer buraya daha önce gelmiş olsaydınız o zaman sizi de davet edebilirdik!" Chanyeol'un omzuna şaka için vurdu.

Chanyeol güldü ve kollarını kaldırdı.

"Üzgünüm, tamam mı?" Yanında duran Baekhyun'a baktı. Tiffany de onu takip etti:

"Oh, birini getirmişsin. Çok tatlı."

"Evet, tabii ki de öyle." Diğeri gülmeye başlarken Baekhyun'a göz kırptı.

"Merhaba! Ben Tiffany," kolunu Baekhyun'a uzattı. "...onun lise arkadaşıyım."

Öbürü de onu bir eğilmeyle selamladı "Ben de Baekhyun, memnun oldum."

"Ah, beni yaşlandırıyorsun,"

Tiffany sanki Baekhyun'un onun için eğilmiş olmasından rahatsız gibi davrandı. "Benim için eğilme."

"Pardon," Baekhyun güldü..

"Oh, evet." Chanyeol kadına baktı.

"Takımlar almak istiyoruz, benim için her zamanki. Sadece onun ölçülerini alsan da olur."

"Whoa," dedi Tiffany.

"Buraya asla yeni bir tane yaptırmak için gelmezsin. Ne sebep oldu gelmene?"

Chanyeol koltuğa gitmekte olan Baekhyun'a bakınca dudaklarını eğdi.

"O."

"Gerçekten çok şirin bir çocuk," Tifanny gülümsedi ve kafasını salladı. "Tahmin edeyim, o senin, değil mi?"

Chanyeol kafasını evet anlamında salladı.

"Evet, o benim."

Kadın lise arkadaşının banal durum belirtişi yüzünden rahatsız oldu. "Ah, çok banal!"

Chanyeol sadece işine devam eden kadına güldü. İşi bittiğinde, Tiffany ellerini Baekhyun'a gelmesini işaret eden bir biçimde hareket ettirdi. Baekhyun kafasını salladı ve ona doğru yürüdü.

"Tamam, hadi şimdi seninkisini yapalım Baekhyun, tatlım..." Tifanny başlamak için mezurasını aldı.

--☆☆☆--DEVAM EDECEK--☆☆☆

MILK [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin