Baekhyun sırtını gerdi, Chanyeol onun için gerçekten fazla büyüktü,
"Ahh! Chanyeol! Bu a-acıtıyor!"
Chanyeol Baekhyun'un iki ayağını da geriye doğru itti, bacakları neredeyse yastığa değiyordu, dudaklarını onunkilere yaklaştırdı ve ateşli bir öpücük ardından diğerinin dudaklarını yaladı.
"Mmm!!"
Chanyeol kalçasını hızlı ve sert biçimde hareket ettirmeye devam ederken elleri hala Baekhyun'un bacaklarındaydı.
Çok büyük! Dayanamıyorum! Çok fazla!
"Ahh-ahh Chanyeol!"
gözlerini sıkıca kapatarak dudaklarını hafifçe aralarken Chanyeol acımasızca vuruşlarına devam ediyordu.
"Seni duymama izin ver!"
uzun olan, ısırmak için diğerinin boynuna doğru eğildi, kendini sıkı duvarların derinine gömüyordu. Chanyeol Baekhyun'un tatlı noktasını bulmayı başardığında, Baekhyun sırtını gererek yüksek sesle çığlık attı.
Chanyeol yüzüne şeytani bir gülümseme yerleştirerek ellerini diğerinin vücudunda gezdirdi ve küçük sevimli penisini bulduğunda onu eliyle kavrayak çekmeye başladı. Baekhyun'un gerçekten boşalmaya ihtiyacı vardı.
"Bu kadar çok mu boşalmak istiyorsun?"
Chanyeol tahrik edici bir biçimde fısıldarken noktasına sertçe vurmaya devam ediyordu.
"Evet! Evet!" Baekhyun kafasını geriye atarak gözlerini yuvarladı, bağırdı ve Chanyeol'e boşalmasına izin vermesi için yalvarmaya başladı.
"Seni duyamıyorum~" Chanyeol alayla konuştu ve çığlıkları arasında defalarca kez evet diye bağıran Baekhyun'a karşı kıkırdadı.
"L-lü-tfen..ah ah Chanyeol.."
Chanyeol penisini diğerinin içinden çıkarttı ve diğerinin bacaklarını serbest bırakarak yatağa düşmelerini sağladı. Chanyeol Baekhyun'un bacaklarını genişçe iki kere ittikten sonra eğilerek penisinin tamamını ağzına aldı, dilini dalga geçermişcesine uzunluğunun üstüne gezdiriyordu. Baekhyun serbest kalmaya çalışarak bileklerini çekişiriyordu ama bu sadece daha çok canının yanmasına sebep oluyordu.
"Rahatla, seni küçük azgın sürtük!"
Chanyeol poposuna sertçe vurduğunda Baekhyun acıyla inledi.
"Lütfen boşalmama izin ver..lütfen.."
Chanyeol kısa bir anlığına uzunluğunu emerken dişlerini kullanarak penis yüzüğünü yavaş ve acı dolu bir biçimde çıkarmaya başladı.
"Ahh lütfen!! Daha hızlı!"
Chanyeol sırıttı, Baekhyun ile alay etmeyi seviyordu, penis yüzüğünü dişlerinin arasından çekerek tekrar penisini kavramasını sağladı. Baekhyun inleyerek ayağını yatağa vurduğunda Chanyeol bu kadar eğlencenin yeterli olduğunu düşünerek yüzüğü çıkardı ama hemen ardından uzunluğu eliyle sıkıca kavradı.
"Hayır! Hayır! Lütfen!!"
Chanyeol dilini Baekhyun'un penisinin üstüne gezdirdi, onu sıcak ve nemli ağzının içine aldığında Baekhyun zevk içinde attığı çığlık ile birlikte boşaldı, Chanyeol ağzında biriken sütü yuttu, tek bir damlasının bile israf olmasını istemiyordu. Dudaklarını yaladı ve Baekhyun'a bakarak sırıttı.
"Eğlendin mi?"
Vücudu zevk ile titredi. Chanyeol bir kez daha yataktan kalktı ve odanın diğer köşesine ilerleyerek makinenin fişini çekti. Ardından kablosunu kavrayarak onu yatağa kadar taşıdı ve tekrar Baekhyun'un boynuna doğru eğilerek iz bırakmak istercesine onu emmeye başladı.
Baekhyun, Chanyeol onu sertçe emiyorken uzandığı yerde kavranıyordu, uzun olanın elleri tekrar onun yumuşak penisi bularak parmaklarıyla onu kavradı, Baekhyun kesik kesik soluyorken Chanyeol'e durması gerektiğini söylemeyi düşündü ama diğerinin onu dinlemeyeceğini biliyordu.
"Henüz işimiz bitmedi, yaptığın şey yüzünden cezalandırılman gerekiyor~"
Chanyeol açlıkla Baekhyun'u öperken küçük çocuğu tadıyordu. Onu öpmeye devam ederken eliyle gerekli olan eşyayı aradı, bulduğunda dudaklarını diğerininkilerden çekti.
--------DEVAM EDECEK------
Allah rizasi icin şu bölümleri okurken oy atın yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MILK [CHANBAEK]
Fanfic"Bana sütünü ver." "A-ama zaten sana onu verdim... Geriye hiçbir şey kalmadı." dedi Baekhyun, Chanyeol'un dokunuşuyla titrerken. Chanyeol kıkırdadı. "Senininkini istediğimi söyledim."