Masaya gelmiştik Sevda ve Anıl yan yana oturmuştu bende Arasın yanındaydım sofra hazır dı tabaklarla sunumlar başladı. Aras lafa girince ona döndüm
- Ee sevda hamilelik nasıl gidiyor
+ Ha -Hamile misin? dedim yutkunarak
-Evet hamileyim henüz yeni 5 haftalık
+ Kaç aylık evlisiniz peki
- 1 hafta oldu evleneli
Önceden olmuştu bebek yani. Tutkulu bir gecenin meyvesiydi belki sevdiği adamın parçası vardı karnında. Anıla kaydı gözüm bana bakıyordu
+ Ne güzel dedim mutluluklar
- Darısı size inşallah dediğinde yutkunmuştum. Sahi biz hiç korunmamıştık. Hamile olabilir miydim?
Aras pis pis bana baktı gülümsedi
Ve
+ Çocuk için henüz erken ben ona doymak istiyorum dedi. Ama korunmamıştı da. Kafamın içine kurt düşmüştü ne yapacaktım bilmiyordum. Derken tekrar kapı çalmasıyla oraya döndüm gelen Salih ve Selimdi yanlarında eşleri vardı Aras ayağa kalkınca ben tekrar önüme döndüm Anıl hala bana bakıyordu. Bu neydi şimdi. Yanında eşi varken bana neden böylesine derin bakıyordu ne bekliyordu benden?
Arasın kolumu tutmasıyla gözlerimi çekmem bir oldu diğer kadınlarla da merhabalaştıktan sonra kahvaltıya tekrar döndük herkesi koyu bir muhabbet sarmıştı ben ise Anılla bakışıyordum. Selim bir an haraketlenip Anılın koluna vurunca önüme döndüm. Anlamış mıydı baktığımı. Derin bir sessizlik sarmıştı dudaklarımı. Mühürlüydü bugün . Kadınlar kendi aralarında Aras gilde abileri ile sohbet ediyordu sıkılmıştım. Gelen kadının ayak sesleri ile kafamı yeniden kaldırdım.
- Bir emriniz varmı Aras bey
+ Kahvelerimizi dışarı getirin dedikten sonra kolumdan tutup ayağa kaldırdı. Beraber önden ilerliyorduk. Durmadan bana yaklaşıyor kokumu içine çekiyordu. Arkamdan gelen koku ile anladığım Anıl oradaydı. Biz görüş açısındaydık büyük ihtimal. Bir anlık kıskançlık duygusu ile durup Arası öpmeye başladım. Allahım ben ne yapıyordum.? Buda neydi ben öptükçe karşılığını misli ile alıyordum gözlerimi açtığımda Anıl görüş açımdaydı göz damarlarının şişkinliğini görüyordum kızarmıştı kıskanmışmıydı yoksa? Aras dudaklarını çekip kulağıma eğildi.
+ Beni mi istiyorsun yoksa?
Bir anda geri çekilip sadece ona baktım
- Be - ben şey özür dilerim
+ Sakın özür dileme bunun için dedi belimden tutup tekrar dudaklarımızı birleştirdi diğerleri başka yerlere dağılırken Anıl tam karşımda kalmıştı. Sadece bana bakıyordu. Ellerini yumruk yapmış gözlerini bile kırpmıyordu. Sevda yanına gelince bir hamlede o yaptı inanamıyordum şu an sevdayı öpüyordu ama gözleri açık ve bendeydi. Bu ne demekti?
Aras geri çekildikten sonra bana uzunca sarıldı ve bahçede ki at çiftliğine doğru ilerlemememi sağladı.
Arkasını dönüp
+ Anıl diye bağırdı
Anıl hemen sevdanın elinden tutup bize yöneldi dudaklarını siliyordu bir yandan da
- Efendim amca
+ Diğerleri nerede
- Altın kız doğum yapmış dün bu at olmalıydı. Ona bakmaya gittiler.
- Öyle mi hadi bizde gidelim görelim yeni üyemizi Sevda hemen Arasın yanında yerini aldı.
+ Ben biraz otursam olmazmı burası çok keyifli dedim.
Aras başını olumlu anlamda salladı
- Bende adriye eşlik edeyim siz gidin amca diyen Anılın sesiyle şoka girmiştim. Belkide bana tüm bunların ne olduğunu soracaktı ve benim bir cevabım yoktu ne diyecektim sanki kıskanmanı istedim amcanı kullandım tam bir aptaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI ( OBSESSİON) ( YENİDEN YAZILIYOR )
Teen FictionKitabıma bir şans ver. Kitaptaki her şey hayal ürünü. Kadın hakları savunucuları lütfen burda saçma sapan duyar kasmasın. Ben sadece yazıyorum. Dizi filmlerde izlediklerinizden çok daha kötü değil korkmayın. Bol bol +18 bölümler var. Kitap baştan s...