Uzun uzun baktım gözlerine dolmuştu gözleri bir insan başka bir insanı nasıl bu kadar sevebilirdi? Ona karşı boş değildim evet ama onun bana hissettiği gibi kimseye his besleyemezdim herhalde.
- bir kaç modelimiz daha var istediğiniz gibi dilerseniz size onları da getireyim. Bu gıcık ses yine o kıza aitti. Sağ elimi havaya kaldırdım arasa bakarak konuşuyordum
+ gerek yok bu olacak paketleme işlemi bitince adresimize gönderin lütfen. Ardından arasın elinden tuttum ve arabaya doğru yöneldik.
Arabamın kapısını açıp benim binmemi sağladı daha sonrada arabanın önünden dolanıp kendi koltuğunda ki yerini aldı.
- Nereye gidiyoruz şimdi?
+ Çok değer verdiğim bir kaç ahbabım ile seni tanıştırmak istiyorum. Yemek sözüm var onlara istersen hemen şimdi yemeğe çıkalım onlarla
Başımı onaylar anlamda salladım.
- olur canım sen nasıl uygun görürsen. Yola çıkmıştık. Aras bir kaç telefon görüşmesinden sonra bana doğru döndü.
+ Benim ne iş yaptığımı biliyor musun?
Nasıl yani? Bir mesleği de mi vardı. Çok şaşırmıştım şu an gerçekten de bunu bilmiyordum. Sürekli silah sesleri godaman godaman adamlar derken ben sadece onun bir mafya olduğunu düşünmüştüm. Başımı olumsuz anlamda salladım
- Hayır
+ holdinglerim var Adri buluşacağımız ahbablarım benim için çok kıymetli ve benim senin gördüğün yüzümü görmediler henüz. Hepsi normal iş adamları. Hayatlarında silah görmemiş insanlar. Biraz entelektüel birazda ürkek arkadaşlar. Bu yönümü onlara göstermeme sebebim büyük ihalelerde ortak çalışmalar yapıyoruz. Bu alemde benimle aynı olan pek kişi yok. Olanlarda zaten bu durumu herkesten gizlerler. Diğer alemden tanıdıklar çıkarsa karşıma hemen ihaleyi bana verirler çünkü hatrı sayılır bir saygınlığım vardır Centilmen yarış taraftarıyım kimsenin benden korkarak bir iş yapmasını istemem. Senden ricam bu yönümü belli etmemen.
Başını onaylar anlamda sallayıp hayret içinde sözünün bitmesini beklemiştim. Adaletli biriydi konuşmalarından anlamıştım. Devam etti sözüne. Çok düşmanım var o yüzden gittiğim mekanın içinde olan müşterileri benim adamlarımdır genelde. Tanıdığın biri olursa yüzünden belli etme. Tekrar başımı onaylar anlamda salladım. Derken yine çok şık bir mekanın önünde yavaş yavaş durduk.
Derin bir nefes aldım. Önce Arasın inmesini bekledim ardından kapımı açtı ve ben indim. İçeri doğru yöneldiğimizde Aras mekandaki herkese başı ve eli ile birşeyler anlattı. Tek kelime konuşmadan hepsine resmen birşeyler söylüyordu. Yanımıza gelen çok şık orta yaşlı bir adamla aras odağımdan çıkmıştı.
+ Aras bey hoşgeldiniz sizin gibi saygın bir iş adamının bizim mekanımıza teşrif etmesi çok büyük bir onur. Aras elini uzattı.
- çok teşekkür ederim. Ve adamla el sıkıştı.
+ dilerseniz size masanızı göstermek isterim buyrun efendim. Adam önümüzden ilerlerken biz de Aras ile arkasından masaya doğru yöneldik. Adamın çektiği sandalyeye kısa bir göz atıp arasla göz göze geldim. Elini yumruk yapıp masaya hızla vurdu. Dişlerinin arasından
- Ben çekerim sen işine bak! Adam oldukça afallamıştı. Çok şaşkın ve korku dolu yüzü ile
+ emredersiniz efendim buyrun tabi dedi geri geri bir kaç adım attıktan sonra önünü dönerek hızla uzaklaştı. Aras bana doğru eğildi.
- bir daha yeltenme bile! Başımı hızla onaylar anlamda sallayıp sandalyeme yerleştim bu adam dengesiz di. Bana belli etme diyordu evet ama kesinlikle bugün zor bitecekti bizim için.
Derken arasın ayaklanması ile misafirlerin geldiğini anlamıştım 4 adam 3 kadın bize doğru yöneldiler. Arası görenin gözleri parlıyor herkes tokalaşmak için sıra bekliyordu. Çok saygın bir iş adamıydı bunu anlamıştım. Aras ile toklaşan bana dönüyor elimi sıkıyor ve tek tek oturuyorlar dı. En son Uzun boylu orta yaşlı bir adam bana elini uzattı selamlaşacağız zanneder iken çok kibar bir şekilde elimi öptü ve ekledi
- siz kimdiniz acaba
Kafam aniden arasa döndü aras gözlerini olabildiğine açmış bize bakıyordu çok korkmuştum.
+ be ben şey
- BENİM KARIM! Aras bunu söylerken öyle bir kükremişti ki adam aniden elimi bırakıp boğazını temizledi.
- çok memnun oldum.
Adamı sadece başımla onaylayabildim. Derken yerimize oturduk. Herkes bireylerden bahsediyor Aras sadece adama bakıyordu. Adam bu durumdan rahatsız olacak ki
- Aras bey ben eşiniz olduğunu tahmin edemedim sizi bekar sanıyorduk
+ Öğrenmiş oldun. Adam başını mahçup bir şekilde yere eğerken garsonlar gelip menüleri uzattı. Aras hala adama gözünü kırpmadan bakıyordu.
+ aşkım sen ne yiyorsun? Dediğimde adamı arasın göz hapsinden kurtarmıştım.
- Ben viski alayım. İçmeye başlayacaktı bu hiç hoşuma gitmiyordu.
+ aşkım henüz birşey yemedik
- viski içicem dedim adri uzatma. Dişlerinin arasından konuşmuştu. Başımı peki anlamında sallayıp herkesle beraber bende yemeğimi sipariş ettim.
- ne zaman evlendiniz Aras bey hiç haberimiz olmadı diyen sarışın kadına kafamı çevirdim.
+ yeni bu hafta da düğün olacak. Dedi. Hala adama bakıyordu. Gözlerini hiç çekmeden konuşuyor bu beni artık tedirgin ediyordu. Yemekler ve viski gelmişti. Aras viskisini tek hamlede başına dikince ağzım hayretler içinde açık kalmıştı.
- aşkım biraz yavaş mı içsen.
+ adriii. Başımı tekrar onaylar şekilde sallayıp yemeğime döndüm. Biraz önce elimi öpen adam sanki eceline susamış gibi bana yöneldi.
- Sizin mesleğiniz nedir adri hanım.
+ DOKTOR!
- Arascım ben konulabiliyorum. Dişlerimi sıkıyordum Aras başını yana yatırmış gözüme bakıyordu. Başımı tekrar yemeğime gömdüğüm de o adam tekrar bana yöneldi
+ severek mi evleniyorsunuz. Aras bu arada dördüncü bardağını dikiyordu ortam geriliyor kimse artık konuşmuyordu.
- NEYİ MERAK EDİYORSUN ASLANIM SEN?
+ Estağfurullah aras bey ben sadece eşinizi de tanımak istedim.
- Aras biz kalksak mı? Aras gözlerini bir anda bana döndürdü başını onaylar anlamda salladı.
Aras
+ kusura bakmayın başka zaman tekrar görüşürüz dedikten sonra ayağa kalktı. O adam dudağını nazikçe silip ayağa kalktı elini bana uzattı arasa artık bakmıyordum çünkü korkmaya başlamıştım.
- sizin gibi bir hanımefendi ile tanıştığım için çok memnun -
daha sözünü tamamlayamadan eline kaptığı yemek bıcağını tek hamlede adamın bana uzattığı koluna sapladı. Gözlerim olabildiğine açılmıştı yanımızdakilerin çığlığı korkusu beni dehşete düşürmüştü. Adam acı içinde yere çökerken
+ NE HADDİNE AMINA KODUĞUM! Diyen arasa çevirdim kafamı. Arkamızda yemek yiyen adamlar aniden ayaklanıp silahlarını çektiler. Aras elini havaya kaldırdı onları durdurdu. Daha sonra kolumdan tutup beni hızla mekandan sürüyerek çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI ( OBSESSİON) ( YENİDEN YAZILIYOR )
Novela JuvenilKitabıma bir şans ver. Kitaptaki her şey hayal ürünü. Kadın hakları savunucuları lütfen burda saçma sapan duyar kasmasın. Ben sadece yazıyorum. Dizi filmlerde izlediklerinizden çok daha kötü değil korkmayın. Bol bol +18 bölümler var. Kitap baştan s...