10.bölüm

3.4K 68 17
                                    

Gözlerime giren ışıkla anladım sabah oluyordu. Tamamen gözlerimi açtığımda Aras ile resmen iç içe geçmiş şekilde yattığımı anlamıştım. Resmen sarmalamıştık birbirimizi. Hemen kendimi yavaşça çekip ağır adımlarla ayağa kalktım. Gece çok içmişti bence uyanmazdı. Odadan çıktıktan sonra karşımda ki odanın Aralık olduğunu gördüm. Yönümü oraya çevirdim ve ilerledim biraz yalnızlık iyi gelecekti. Neden kaçmıyorsun diye düşünenler olabilir kapıda tonlarca adam varken babam onun elindeyken aptal mıyım ben buna yelteneyim? Bir kayıp daha veremem. Kapıyı tamamen açtığımda dünki çocuğun yani Anılın koltukta uyuduğunu farkettim. Biraz yaklaştıktan sonra yüzünü incelemeye başladım. Çok güzel bir yüzü vardı mafya olmak için fazla tatlıydı. Gözleri uykusuzluktan şişmiş iyice çekikleşmişti. Saçlarından çok güzel parfüm kokusu geliyordu. Ellerini kenetlemişti sanırım sadece dinlenmek için girmiş burada da uyuya kalmıştı. Üzerini bulduğum bir parça battaniye ile örtüp oradan çıktım. Benim yattığım odadan ayak sesleri duyunca hemen merdivene yöneldim oradan çıkıyormuş gibi yaptım.
- Hayırdır diyen Aras ile göz göze gelmem çok sürmemişti
+ Su içmek için kalktım
- Benden izin almadan birdaha yataktan çıkma
- Peki
Odaya geri döndük tekrar yatağa geçip aynı pozisyonu aldık. Kafamda anılın yüzü canlanıyodu allahım bu neydi şimdi. Böyle birşey olmamalıydı saçmalıyordum. Gözlerimi bu düşünceler den sıyrılmak için sımsıkı kapatıp kendimi tekrar uykuya verdim.

Aradan kaç saat geçti bilmiyorum ama Aras ve birinin kapıda konuşmalarına gözümü açtım.
Yataktan usulca kalkıp kapının arkasına geçtim
- Gerek yok gelinliğe bu gelinliği giyecek
+ Amca biraz ağır olmazmı
- Olmaz Anıl dünkü gelinliği giyecek dedim.
Götürün temizletin.
Kapının arkasından çıkıp Anılla göz göze gelmem bir oldu. Allahım nede güzeldi gözleri bakışları biraz öyle durduktan sonra gözlerini benden çevirdi bende kafamı o hasta herife çevirdim
- Yetmedi dimi yaptıkların
+ Konu kapandı Adri
- Lütfen dur artık
+ Çok sabırlı olmadığımı söylemiştim yaptıkların asla cezasız kalmayacak ne dediysem o. O gelinliği giyip benimle evleneceksin
- Sen nasıl bir ruh hastasısın Allah belanı versin
+ Seni verdi zaten Adri dedikten sonra içeri geçti.
Anılla kapıda kalmıştık. Anıl gözlerime uzun uzun baktıktan sonra arkasını dönüp aşağı yöneldi. Neler oluyordu bana bilmiyordum. Ama bu hiç hoşuma gitmiyordu

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin