Ne demek çocuğum var !

317 13 2
                                    

Yeniden yürümeye başladık sarmaş dolaş. Asansörün önüne geldiğimizde Aras düğmeye bastı hali hazırda orda olan asansörün hemen kapısı açıldı. İçeri girip ineceğimiz kata bastık kapı kapanınca Aras aniden bana dönüp bacaklarımı beline doladı.
- Aras dedim kıkırdayan sesimle.
+ doktor hanım size ölüyorum
-şiiiişt sakin ol bak biri çağıracak asansörü rezil olacağız dediğimde hızla asansörde bir düğmeye bastı. Asansör yavaşça durdu ve ışıkları kapandı. A Aras
+ korkma gülüm şimdi kimse çağıramaz dedikten sonra beni indirip üzerimde kilerden kurtuldu. Kendisi de sadece pantolonun kemerini çözüp yeniden kucakladığı bedenimi asansörün soğuk metal kapısına yasladı. Boynuma soktuğu dudakları ve sıcacık nefesi beni çıldırtmıştı.
- Aras eve kadar bekleyemez misin bu sözler gözlerim kapalı ve başım geride çıkmıştı. Bu yüzden ciddiye asla almayacağını biliyordum.
+ bırakmamı mı istiyorsun yani dedi sertçe içime girerken.
- hayır dedim derin bir inilti ile daha hızlı sevgilim daha derine.
Aras ile bedenlerimiz bir birine susamıştı. Asla duramıyorduk.
+ sen bana ne yapıyorsun böyle? hızlanmıştık , artık  inlemelerimi engellemek için Aras ağzımı kapatıyordu. Ama kendi için bir çözümü yoktu. Beni kucağından indirip yere yüz üstü yatırdı sırtımdan başlayıp kalçama kadar ufak öpücükler kondurarak karnımdan beni kavrayıp kalçamı ona sergilememi sağladı. Tekrar içimde yerini hızla almıştı.
- Aras dedim yeniden bu defa bende hırlıyordum.
+ demek bana aşık oldun sen hı? Çok sert ve erkeksi çıkmıştı bu sözü. Saçımdan tutup başımı geriye doğru kaldırdı. Hadi yıllardır duymak için öldüğüm o iki kelimeyi söyle
- seni seviyorum Bu sözümden sonra daha hızlanıp üzerime yığılmıştı. Arasın arkamdaki ağırlığı Çıplak bedenimi soğuk zeminle buluşturmuştu. Omuzumdan usulca öpüp nefes nefese ayağa kalktı. Beni de karnımdan tutup ayağa kaldırdı.
+ giyin hadi güzelim başımı salladım usulca ve yerde olan kıyafetlerimi üzerime geçirdim. Aras asansörü tekrar çalıştırdığında bu defa da ben duramamış onun dudaklarına yapışmıştım. Öyle içten öpüşüyorduk ki ellerim saçlarında onun elleri belim de adeta yeniden keşfediyorduk birbirimizi. Farkında olmadan kendimizi kaybettiğimizi boğazını temizleyen insanlara  gözümüzü açtığımızda anlamıştık. Aniden ayrıldı bedenlerimiz. Aras burnununa dokunurken sinsice gülümsemişti. Aaa doktor hanım ne ayıp şey resmen iş ve aşkı karıştırıyorsunuz farkındayım çok yakışıklı bir iş adamıyım buranın sahibininde amcasıyım ama alyansını gösterirken evliyim dedi muzip tavrı ile. gözlerim olağan dışı açılmıştı. Koluna bi çimdik atıp
- ne diyorsun kendine gel dedim. Yaşlı bi amca bana bakıp cık cıklı yordu. Aras amcaya baktı kocaman gülümsemesi ile

+ görüyorsunuz değil mi amcacım resmen taciz aşık bana ama söyledim ya evliyim dedi ve hızla yürümeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+ görüyorsunuz değil mi amcacım resmen taciz aşık bana ama söyledim ya evliyim dedi ve hızla yürümeye başladı. Utancımdan yüzüm yanıyordu. Hemen başımı eğip hızla arasın peşinden koşmaya başladım.
- Hey hey dur
O etrafta gördüğü insanlarla keyifli şekilde selamlaşıyordu. Dursana Aras dedim koluna yapışırken.
+ AA karıcım sen mi geldin biraz önce beni burda inanılmaz güzel bir doktor öptü. Ama olaya gerek yok evli olduğumu söyledim.
- sen delisin dedim sesli şekilde kahkaha atarken
+ sen daha ne gördün ki bu sözüyle tek gözünü kırpmıştı. Derken yeniden sarmaş dolaş bir hal alıp arabaya yürümeye başladık. Aras arabayı kumanda ile açınca yerleşip kemerlerimizi bağladık. Cebimde ki telefon yürüdüğümüz süre boyunca titremişti ama bakamamıştım. Çünkü Aras sadece numaramın onda olduğunu düşünüyordu. Ayrıca kontrol etmek isteseydi başım büyük belaya girerdi. Arayanın kim olduğunu tahmin etmek çok da zor değildi.
Hareket eden araba ile arasın omzuna başımı koymuştum. Aras başımdan usulca öperken gözlerimi kapatmıştım. Yorgundum sanırım biraz uyumaya ihtiyacım vardı. Kapattığım gözlerimle bedenimi uykuya teslim ettiğimi gözlerimi araladığım zaman arasın kolları arasında evimin asansörüne binerken farketmiştim. Ama yürümek istemiyordu canım o yüzden uyanmamış gibi tekrar dan kapattım gözlerimi. Asansör durdu ve Aras usulca kapıyı açtı. Eve girdikten sonra yatak odasına geçti ve beni yatağa bıraktı. Saçlarımı okşayıp yatağa oturdu.
- tam bana aşık olmuşken benden nefret etmene asla izin vermeyeceğim. Sesi titriyordu. Neden nefret edecektim ki ondan. Bu esnada telefonu kısa bi süre çaldıktan sonra hızla açıp ayağa kalktı. Ayak sesleri odadan çıkmıştı. Huzursuzlanmıştım bu sözleri ile. Derin bir nefes alıp usulca yataktan kalktım. Açık olan kapıdan sıyrılıp salona yürüdüm. Kafamı hafif uzattığımda koltukta oturan arası farkettim. Telaşlı şekilde eli sürekli alnında karşı tarafı dinliyordu.
Tamam ver Mustafa'yı telefona bir de ben konuşayım. OĞLUM ! Dediği Anda beynimden vurulmuştum. Elimle ağzımı kapatıp sabırla dinlemeye devam ettim. Doğru mu duymuştum ben ? Babacım anneni yorma olmaz mı. İlaçlarını düzenli kullanmazsan okula nasıl gideceksin aslanım ? Allahım nefesim boğazımda kalmıştı. Dayanamıyordum. Anneni verir misin telefona. Uzunca durakladı bu sözden sonra. Ha melek içecek ilaçlarını , bugün ben muhakkak uğrarım yanınıza. Eksik olursa yaz bana. Tamam. Görüşürüz. Bu sözden sonra odaya geçmek istedim ama yapamadım. Elim ağzımda dolan gözlerimle arasın yaklaşan ayak seslerini dinledim. Nihayet o an gelmişti. Sertçe yutkunup kaşlarımı kaldırdım. Sen ne zamandır dedi sinirden kapattığı gözleriyle.
+ oğlun varmış hemde melekten başımı olumsuzca salladım. Ve sertçe bir tokat attım. Başı yana giderken eli ile vurduğum yeri tuttu. Susuyordu.
- adri dedi gözlerindeki damar Mora dönmüş çenesi titriyordu.
+ bide sinirleniyorsun yani gözyaşlarım birer birer özgürlüğüne kavuşurken sendelemiştim. Sanırım tansiyonum düşüyordu. Hemen duvardan destek alıp sakinleşmeye bekledim.
- iyi misin diye kolumu tutan arastan kolumu çektim
+ sakın dokunma bana
- sakinleş ve beni dinle adri Gel biraz otur
+ Çek dedim elini gözlerim ayrılmıştı usul usul salona geçip koltuğa oturdum. Oda ardımdan yürümüş karşımdaki sehpaya oturmuştu. Dün onunlaydın demek beni kandırdın.
- hayır hayır hayır saçmalama
+ Allah belanı versin Aras nihayet o beklediğim sinir krizim gelmişti ayağa kalkıp ona vurmaya  başladım o ise ellerimi tutup sırtımı kendine yasladı arkamdaydı. BIRAK BENİ HAYVAN HERİF
- yalvarırım dinle
+ neyi dinleyim neyi derken elinden kurtulmuştum. Hızla elime geçen ne varsa üzerine fırlatmaya başladım. Nasıl yattığını mı çocuğunu mu dün onun koynunda olmanı mı beni kandırmanı mı neyi dinleyim !
Bu sözlerimden sonra Aras dişlerini sıkarak üzerime resmen koşmuştu. Kolumdan tutup beni odaya sürüklemeye başladı. Bırak beni diyorum sana bittin sen benim için öldün artık.
- dinleyeceksin
+ dinlemeyeceğim dinlesem bile hayatımda istemiyorum seni
Bu sözden sonra bedenimi yatağa savurup silahını çıkardı. Gözü seğiriyordu.
- ka kay kaybedecek bir şeyi kalmamış bir adama bakıyorsun adri. O yüzden sana sahip olmamın tek  yolu öldürmekse onu da yaparım. Önce dinleyeceksin. Bu sözden sonra merminin yuvaya sürülme sesi gözlerimi kapatmamı sağlamıştı. Evet Mustafa benim oğlum. Gözlerimi yeniden açtığımda hüsranla bakıyordum ona. Başını olumsuzca salladı silahla başını kaşırken. 5 yaşında. Dubai ye onun için gittim hastaydı. Melekle barda tanıştık bi süre arkadaş olduk sonra bir gece madde filan kullandıktan sonra beraber olduk. O benim için yattığım her hangi bir kadındı. Ama hamile kalmış. Kıyamadım adri aldıramadım. Zevkimi o çocuğa ödetmek istemedim. Ağlıyordum o konuşurken.
+ be beni ilk kaçırdığında ya hamile kalırsam dediğim zaman aldırırız demiştin merhametsizce
- sen benim anlık bir şevkim değilsin sen benim aşık olduğum kadınsın seni kimseyle paylaşmak istemiyordum. Melekle bir daha aram da yemin ederim hiç bir şey geçmedi. İnanmak zorundasın bana
+ ASLA ! Anıla nutuk atıyordun. Zorla evlendirdin onu sevdayla sırf senin yediğin haltı o da yedi diye. Peki sen neden evlenmedin melekle neden direttin illa adri diye niye beni kendine aşık ettin oğluma kıyamadım aldıramadım diyorsun ama babasız büyümesine izin veriyor annesini  kapalı bir eve hapsetiyorsun
- yapmıyorum
+ seni şu kadar tanıdıysam Aras Çakır sen bunu yapıyorsun.
- senden ve oğlumdan başkası umrumda değil adri
+ bende umrunda olmayacağım artık Aras senden ayrılıyorum
- bu bunu asla yapamazsın dedi

SAPLANTI ( OBSESSİON)  ( YENİDEN YAZILIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin