Ne ara geçmişti onca zaman. Sevdiğim adamın merhametiyle iyileşmişti ruhum. Baharın ilk günleriydi. Saçlarıma savuran sıcak Meltem ve deniz kokusu saat öğle iki çeyrek. Vanilya kokusu doluyordu ciğerlerim. Bahçemde oturduğum salıncakta üzerimde kırmızı ekoseli battaniyemle geçen 5 ayın muhasebesini yapıyordum bir başıma. Aras verdiği her sözü tutmuştu. Sıradan bir iş adamı olmuş hayatından tüm karanlığı söküp atmıştı. Ha bu arada DNA testi yapıldı çocuk anılındı. Selim'in yardımı sayesinde sahte evrak ile arasa onun olduğuna inandırmıştım. Ben çocuğumdan vazgeçemezdim. Bir kızım olacaktı. Karnım iyice büyümüş 34 . Haftaya girmiştim. Doğuma son 4 hafta ...
Anıl Amerika'ya tedaviye gitti. Sevda ile boşandılar Arasın ailesinden selim Sevda ve Kubilay dışında olan bitenden kimsenin haberi olmadığı için anıldan sık sık haber alabiliyordum. Duyduklarıma göre Ufak ufak yürümeye başlamıştı. Çocuğumuzdan haberi yoktu ve Bunun vicdan azabı her gün beni yiyor bitiriyordu. Bana defalarca ulaşmaya çalışmıştı. İlk zamanlar her gün aramış türlü türlü tehditler savurmuştu. Her gün intikamına dair yemin mesajları atmaya başladığında hattı kırıp atmıştım.
Sevdaya bir ev açmıştı Aras kızını büyütüyor bir yandan da olan biteni sindirmeye çalışıyordu. Bebeğin adını umut olarak değiştirmişti. Ben görüşmüyordum ama Aras sık sık ziyaret ediyordu. Bu arada söylemeyi unuttum melek dubaiye döndü oğlu Mustafa benim ve arasla yaşamaya başladı. Çok düzgün akıllı bir çocuktu Mustafa seviyordum onu. Annesiyle her gün telefonda görüştürüyor görüntülü konuşturuyordum.
Aras Anne ve babamı serbest bırakmıştı. Onlarla da görüşüyordum. Her şey o kadar normal ilerliyordu ki rüya gibiydi. Bu büyü bozulmamalıydı. Önümüzde ki hafta sonu düğünümüz vardı aras ile. Dillere destan harika bir düğün yapacaktık. Çalan kapı ile bölünmüştüm ...
- adri anne kapııııı
+ geliyorum Mustafacım diyerek bahçeden salona geçmiştim. Evet bana böyle hitap ediyordu. Mustafa'nın başını okşadıktan sonra kapıyı açtım. Selim gelmişti. Mustafa Selim'i görünce sıkıca sarıldı.
- amca hoşgeldin
+ hoş buldum amcam nasılsın diye kucağına aldı Mustafa'yı.
Gülümsetmişti beni bu manzara
- hoşgeldin selim
+ çok hoş değil ziyaretim adri dediğinde huzursuzlanmıştım.
- hadi annecim sen yukarı çık oyuncaklarınla biraz vakit geçir bizde amca ile sohbet edelim dediğimde Mustafa selimden koca bir öpücük alıp odasına çıkmıştı. Selim'le salona doğru yürürken neler oluyor selim
+ sakin ol bi oturalım öyle anlatayım
Salona gelip koltuğa yerleşmiştik.
- ee hadi ama
+ adri Anıl tamamen yürümeye başlamış. Derin bir nefes aldı. Dün beni aradı tartıştık ve ben istemeden büyük bir pot kırdım
- ha hayır selim hayır sakın bebeği söyledim deme
+ adri bir anda oldu ağzımdan çıktı
- nasıl yaparsın bunu !
+ geleceğini söylediğinde afalladım. Bebek yüzünden ne kadar zorlandığımızı söyledim.
- se sen ne diyorsun senin ağzından çıkanı kulakların duyuyor mu derken hızla ayağa kalktım. Karnıma giren sancı ile iki büklüm olmuştum.
+ adri iyi misin diye ayaklanmıştı selim.
- şimdi neler olacak hiç düşünüyor musun. Aras bunu öğrendiğinde beni asla affetmeyecek selim. Ya bebeğime ne olacak ?
+ gelmemesi seni bulmaması için elimden geleni yapacağımdan asla şüphen olmasın sakinleş lütfen.
Başımı olumsuz anlamda salladım doğrulurken.
- anılın numarasını bana ver ben konuşmalıyım
+ adri saçmalama
- selim konuşmazsam eğer onunla daha çok kinlenecek kuracak durmayacak ! Ver numarasını lütfen dedikten sonra masanın üzerindeki telefonuma yönelip elime aldım.
Selim bana anılın numarasını söyledikten sonra kaydedip sen git artık ben yalnız konuşmak istiyorum diye ekledim
+ kendine dikkat et adri yalvarırım onu ateşleyecek bir şey söyleme
- merak etme
+ özür dilerim
- bu zamana kadar yanımda olduğun için teşekkür ederim bu eninde sonunda olacaktı bunu bekliyordum. Kusura bakma sert çıkıştım.
Kolumu sıvazladıktan sonra hızlı adımlarla evden çıktı. Derin bir nefes aldım telefonu elime vururken. Sakinleş adri. Hadi dedikten sonra arama tuşuna basmıştım. Bir iki üç çaldıkça çaldı tam kapatıyordum ki
+ efendim diyen anılın sesi ile korkudan çırpınan kalbimi tuttum. Yorgundu sesi.
- a Anıl ben boğazımı temizledim tüm hırsımla Anıl ben adri
+ ADRİ hırlamıştı resmen.
- Anıl konuşmamız lazım
+ karnında ki çocuk benim çocuğum ve sen benden bunu sakladın ! Ne sandın öğrenemeyeceğimi mi aptalsın sen adri. Seni arasa yar etmeyeceğim. Karnında benim parçamı taşırken onun altında inlemenin bedelini canınla ödeyeceksin !
- sa sakin ol sakin ol yalvarırım dinle. Ben çocuğum için yaptım. Yaşatmak için onu.
+ ihanetin en büyüğünü sen bize yaptın bize ve bizim aşkımıza.
- aşkımız diye bir şey yok neden anlamıyorsun
+ yeter sürekli aynı şeyleri sayıklama zaten seni geri alma gibi bir derdim yok bu saatten sonra benim içimi senin ölümünden başka hiç bir şey soğutamaz. Seni son bir kez siktikten sonra zevkle ölümünü seyredeceğim. Karnındaki çocuk bile buna engel olamayacak. Sana af yok. Yıllarca arasın hayalini kurduğu o anne babanın ölümü de benim elimden olacak bekle beni ! Telefonu suratıma kapatmıştı. Nefes alamıyordum. Anıl intikam aşkı ile yanıyordu. Arasa söyleyemezdim. Arası asla kaybedemezdim. O benim için her şeyinden vazgeçmişti. Açılan kapı ile telefonu titreyen ellerimden yere düşürdüm. Usulca eğilip aldıktan sonra kapıya döndüm yüzümü gelen arastı. Usul usul yaklaştım yanına. Sarıldım sıkıca
- hoşgeldin sevgilim
+ hoşbuldum güzelim beni kucağına almıştı mutlulukla. Bu eve taşındıktan sonra hiç yürümemiştim o geldiğinde. Hep kucağında bir bebek gibi taşıyordu beni koltuğa. Usul usul yürürken bir yandan da öpüyordu beni. Koltuğa oturdu kucağında benimle beraber. Yılgın yorgun bir nefes verdi.
- iyi misin
+ sayılır. Harika bakıyordu gözlerime.- özledim seni
+ bende çok özledim. Yukarıdan pıtır pıtır adım sesleri yükselirken
- selim amca bak ne var bende diyen Mustafa'nın sesi ile huzursuzca ayrılmıştı gözlerim gözlerinden.
+ selim mi burdaydı ?
Hadi anlat bakalım adri. Boka sar yeniden. Yalanlarını sergile. Kandır onu yeniden utanmadan.
- evet
+ sebeb ?
- Öyle uğraşmış burda işi varmış merhaba demek istemiş. Mustafa nihayet aşağı inmişti. Arasın yanına koşar adımlarla gelip ona sarıldı. Kucağından doğrulup usulca kalkmıştım. Siz baba oğul biraz vakit geçirin bende yiyecek bir şeyler hazırlayayım. Eğilip usulca dudaklarından öptükten sonra mutfağa geçtim. Elimdeki telefonu tezgaha bırakıp dolabı açtım. Uzunca bir göz gezdirirken telefona gelen mesajla irkildim. Tezgaha doğru usul usul yürüyüp yavaşça elimi uzattım ekrana baktığımda whatsapp tan mesajı anılın attığını gördüm. Etrafı kolaçan edip mesajı açtım.Anıl Çakır ; sen acısın adri yıllarca Aras yaşadı sana aşık olmak yaşarken çürümek demek. Seni sevmek hep bir bedel ödemek çabalamak yorulmak. Aras sana göre sevgisinin bedelini ödedi. Peki ben , Bende çevremde ki herkesi kaybedip bir yatağa aylarca mahkum yaşadım. Seni o değil ben haketmiştim daha büyük riskleri hep ben aldım. Ben yerinde olsam Karnımda ki çocuğum ve kocamla fazla hayal kurmazdım hepiniz canlı cenazesiniz. Az kaldı ölmeden gördüğünüz son yüz olmama son günler ... mesajı okurken gerginlikten midem bulanıyordu. Şu an çevrim içiydi bir kaç tuşa basıp bir şeyler yazacaktım ki bir an da resmî gitti. Beni engellemişti. Hemen whatsapptan çıkıp arama bölümüne girdim. Tekrar ufak bir bakış attıktan sonra gelen kimseyi göremeyince arama tuşuna bastım. Meşgule düşmüştü yani burdan da engellemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI ( OBSESSİON) ( YENİDEN YAZILIYOR )
Ficțiune adolescențiKitabıma bir şans ver. Kitaptaki her şey hayal ürünü. Kadın hakları savunucuları lütfen burda saçma sapan duyar kasmasın. Ben sadece yazıyorum. Dizi filmlerde izlediklerinizden çok daha kötü değil korkmayın. Bol bol +18 bölümler var. Kitap baştan s...